Terwijl het nationale voetbalelftal pas sinds redelijk recent zo top zijn. Op één EK winst na. Ook weinig spelers in de categorie, Pelé, van Basten of Messi, Ronaldo. di Stefano is eigenlijk Argentijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Spanje is sowieso wel een apart sportland. Zijn op zich wel goed in de breedte en je ziet ze bij bijna elke sport wel. Maar over het algemeen wordt er dan weer relatief weinig gewonnen. En echt typisch Spaanse sporten zijn weinig aan te wijzen (voetbal uiteraard).
Ja leuk al die (geweldig) namen. Maar in Nederland kunnen we al twintig jaar de veters niet meer strikken van de Spanjaarden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terwijl het nationale voetbalelftal pas sinds redelijk recent zo top zijn. Op één EK winst na. Ook weinig spelers in de categorie, Pelé, van Basten of Messi, Ronaldo. di Stefano is eigenlijk Argentijn.
Ze kunnen beter op de tegenstander dan op elkaar jagen ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:28 schreef Redefine het volgende:
Een vos en een konijn is normaalgesproken geen goede combinatie
Nou ja als ze elkaar proberen te vangen door zo hard mogelijk te peddelen, dan gaan ze ook wel hardquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze kunnen beter op de tegenstander dan op elkaar jagen ja.
#nattekrantquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:34 schreef Nattekat het volgende:
Dit is wel wat vetter dan ik verwacht had. Ik dacht echt 'waarom in godsnaam heb ik hier kaartjes voor'
Waarom zo denigrerend over het Nederlands elftalquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja leuk al die (geweldig) namen. Maar in Nederland kunnen we al twintig jaar de veters niet meer strikken van de Spanjaarden.
Nog even buiten dat WE wel meer toernooien hadden moeten winnen, maar helaas.
Hoezo is positief verrast zijn over iets wat je niet kent #Nattekrantquote:
Lekkere positivo is de Redifinequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoezo is positief verrast zijn over iets wat je niet kent #Nattekrant
Dat je niet doorhad dat dit zo leuk was i.c.m. een kaartje kopen voor een sport die je niks leek te vindenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoezo is positief verrast zijn over iets wat je niet kent #Nattekrant
Omdat er nu niks anders is. Basketbal alleen. En dat is geen finale.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:36 schreef Redefine het volgende:
Het zou mij niet verbazen als de NOS dit nu al langer live heeft uitgezonden dan alle voorgaande spelen bijelkaar
Ook geen vlaggetje dat daar aan mee doet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat er nu niks anders is. Basketbal alleen. En dat is geen finale.
Normaliter hadden ze een herhaling uitgezonden of atletiek.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat er nu niks anders is. Basketbal alleen. En dat is geen finale.
Lijkt zwemmen wel.quote:
Ik ken taekwondo, weet dat ik er niets aan vind, en toch heb ik daar willens en wetens een kaarjte voor gekochtquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat je niet doorhad dat dit zo leuk was i.c.m. een kaartje kopen voor een sport die je niks leek te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |