Echt he, ze is helemaal zen. Dat is denk ik ook wel de kracht die haar nu zo goed laat zijn.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:43 schreef Em31 het volgende:
Dat interview bij de NOSwat hier gisteren ook gezegd werd, heel ander persoon joh. Mega relaxt.
Als de windrichting op de tracker klopt is het denk ik om de startlijn/boei te verplaatsen, die lag wat 'scheef'quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
vrouwen op het laatst uitgesteld
Zullen wel moeten, want dadelijk is er geen wind meer.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zijn die races altijd zo rap achter elkaar trouwens?
Ik zie ze idd bezig op de trackerquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:46 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Als de wind op de tracker klopt is het denk ik om de startlijn te verplaatsen, die lag wat 'scheef'
quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:53 schreef tjoptjop het volgende:
17e momenteel , dat wordt dus gewoon weer een top 5 finish
Voorspelling: ze kiest straks de correcte kant en is vervolgens als 5-10e bij de boei ernaquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ze is alweer naar voren aan het varen
Staat wel 36 punten achterquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:17 schreef Fodio het volgende:
Die Zwitserse Jayet wordt wellicht de grootste concurrent. Die zeilt ook heel steady al haar races ..
Nee, morgen de laatste twee reguliere races en de dag erna de medal race.quote:
Thanksquote:Op zondag 4 augustus 2024 18:18 schreef kilon het volgende:
[..]
Nee, morgen de laatste twee reguliere races en de dag erna de medal race.
Onder voorbehoud dat het weer goed genoeg is.
Ayolt een journalist noemenquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:30 schreef Redefine het volgende:
Ayolt sorteert al voor op dat er niet geraced wordt en ze daardoor goud wint. Dat vind ik toch echt niet kunnen voor een journalist
Die hoopt vooral dat er niet gezeild wordt, dan ben je geen knip voor de neus waard wat mij betreft.quote:
In principe zijn die commentatoren die ook zelf de interviews doen en dingen uitzoeken wel een journalist hequote:
Ik vind hem eigenlijk meer een groupiequote:Op zondag 4 augustus 2024 19:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
In principe zijn die commentatoren die ook zelf de interviews doen en dingen uitzoeken wel een journalist heWel een hele slechte, maar dat is weer wat anders.
Daar zijn we het wel over eens. Geldt wel voor meer in de sportwereld.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk meer een groupie
Even kijken of Marit deze week een stuk enthousiaster is als ze door een ander geïnterviewd wordt.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk meer een groupie
Moeder geworden. Dan is schreeuwen geen goede combi om ook te kunnen slapenquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:30 schreef Falco het volgende:
Vroeger schreeuwde ze keihard. Wat is er gebeurd?
Tenzij het morgen helemaal mis gaatquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:24 schreef tjoptjop het volgende:
Dit wordt een van de meest relaxed gewonnen gouden medailles. Gezinnetje lekker zomervakantie aan het vieren daar, geen enkele druk meer want je hebt alles al gewonnen, je kwaliteiten zorgen ervoor dat je altijd wel boven komt drijven qua snelheid en je ervaring zorgt ervoor dat je geen grote missers met de wind maakt
Hallo Ayoltquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:24 schreef tjoptjop het volgende:
Dit wordt een van de meest relaxed gewonnen gouden medailles. Gezinnetje lekker zomervakantie aan het vieren daar, geen enkele druk meer want je hebt alles al gewonnen, je kwaliteiten zorgen ervoor dat je altijd wel boven komt drijven qua snelheid en je ervaring zorgt ervoor dat je geen grote missers met de wind maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |