SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan gemengde estafette lekker laten zitten. Maken we nu toch geen kans
Omdat ze dan moe wordt.quote:
Dan wordt het zielig voor de rest.quote:
toch wel raar dat sommige zwemmers wel gewoon 4 of 5 nummers doen, soms zelfs 2 op één avondquote:
Is niet vergelijkbaar.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:46 schreef TAmaru het volgende:
[..]
toch wel raar dat sommige zwemmers wel gewoon 4 of 5 nummers doen, soms zelfs 2 op één avond
lijkt me toch een vergelijkbare inspanning
Vanavond maar iemand zei hier niet die van de 4x400quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:24 schreef MorganLeFay het volgende:
Wanneer zijn de medal ceremonies eigenlijk bij het atletiek? Kan het online ook nergens vinden
De commentator zei morgen over de 4x400quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vanavond maar iemand zei hier niet die van de 4x400
Sydney McLaughlin kan maar één wedstrijd per jaar lopen. En dat haalt ze eigenlijk al niet.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:46 schreef TAmaru het volgende:
[..]
toch wel raar dat sommige zwemmers wel gewoon 4 of 5 nummers doen, soms zelfs 2 op één avond
Daar is wetenschappelijk onderzoek naar gedaan en daarover heeft De Volkskrant recent een heel artikel aan besteed:quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:25 schreef Nober het volgende:
Femke had haar vlechten bij elkaar in de strik, hoeveel tijdsvoordeel geeft dat haar?
Uit hetzelfde artikel: Een strakke, gladde muts.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar is wetenschappelijk onderzoek naar gedaan en daarover heeft De Volkskrant recent een heel artikel aan besteed:
https://archive.ph/qH558
Van mij hoeft hij niet per se glad te zijn eerlijk gezegd.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:09 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Uit hetzelfde artikel: Een strakke, gladde muts.
Inderdaad...als je op de website van het NOC kijkt, staat daar een pdf'je met het complete atletiek schema. De groene items blijken de Victory Ceremonies te zijn. Dus morgen half 7 voor de 4x400. De 100m (die gisteren later was) krijgt vanavond wel een medaille. Gek schema.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De commentator zei morgen over de 4x400
Realistisch gezien heb je dan nog een loopster met een 49 split nodig. Bol kan een hoop goed maken maar niet als McL ook meeloopt.quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vast een hele domme vraag maar zijn de dames op de 4×400 volgende week ook niet gewoon favoriet voor goud? Of tenminste kanshebber?
Nee, Amerika heeft minimaal 3 wereldtoppers op de 400 meter en je zou het ook 4 kunnen noemen. Wij hebben er 2.quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vast een hele domme vraag maar zijn de dames op de 4×400 volgende week ook niet gewoon favoriet voor goud? Of tenminste kanshebber?
Moest nog douchen voordat ik naar concertje in het alhier park ging.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Raar moment, we zijn nu aan het beachvolleyballen voor een plek bij de laatste 8.
Hoe hebben we dan vorig jaar goud gewonnen?quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:54 schreef kilon het volgende:
[..]
Nee, Amerika heeft minimaal 3 wereldtoppers op de 400 meter en je zou het ook 4 kunnen noemen. Wij hebben er 2.
Bol zal ook niet zo inlopen op McLaughlin als dat ze gisteren deed, dus de andere zouden al veel dichter bij moeten zitten bij de laatste wissel.
Toen was de VS er niet bij, doordat ze verkeerd wisselden in de series.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hoe hebben we dan vorig jaar goud gewonnen?
Als zwemmer en hardloper kan ik bevestigen dat dat niet met elkaar te vergelijken isquote:Op zondag 4 augustus 2024 13:46 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Daar hoor je vervolgens 3 jaar niks meer van.quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:50 schreef Ericr het volgende:
Maar kan raar lopen mocht McL het wel genoeg vind na haar races op de 400m horden.
Volgend jaar weer op het wk.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Daar hoor je vervolgens 3 jaar niks meer van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |