quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 07:03 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Hoihier is het dit jaar rustig met de egels helaas. Terwijl ik min of meer een egel- wellnesscentrum voor ze had gemaakt.
[ afbeelding ]
Er zitten wel weer o.a. jonge boommarters in de tuin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met ondergetekende :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met jou alles goed hoop ik? En met de rest van dit zooitje ongeregeld![]()
Groetjes![]()
voor de egel en de boommarter. Bij mij hadden de egels ook een tussenjaar genomen, om vervolgens sterk terug te komen, dus er is hoop.
Nu nog even een wellnesscentrum voor jezelf maken
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Meltingquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 07:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Aloha.
Wat vervelend om te horen dat je medisch gezever hebt. Hoop dat het snel beter gaat.![]()
En mooi om de boommarter te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou anyway bedankt en vast weer eens tot ziens allen.
Ps. Ik kan hier wel allerlei onzin komen posten natuurlijkmaar daar is dit topic niet voor bedoelt.
Dus dan meld ik me nu maar enigszins fatsoenlijk af![]()
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 07:15 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Melting![]()
Ja, al heel wat jaren maar er is helaas nog geen adequate oplossing voor. Dus we kwakkelen maar door...Dat had je verteld inderdaad. Maar wordt wel eens tijd dat het beter met je gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou anyway bedankt en vast weer eens tot ziens allen.
Ps. Ik kan hier wel allerlei onzin komen posten natuurlijkmaar daar is dit topic niet voor bedoelt.
En je moet zeker af en toe gewoon langskomen.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
[..]
Melting![]()
Ja, al heel wat jaren maar er is helaas nog geen adequate oplossing voor. Dus we kwakkelen maar door...JeetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou anyway bedankt en vast weer eens tot ziens allen.
Sterkte me je malheur…..Pietje Puk en de Plakbandcrisis
[..]
Melting![]()
Ja, al heel wat jaren maar er is helaas nog geen adequate oplossing voor. Dus we kwakkelen maar door...Dit topic zou niks zijn zonder de dagelijkse beslommeringen en onzin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou anyway bedankt en vast weer eens tot ziens allen.
Dus dan meld ik me nu maar enigszins fatsoenlijk af
Beterschap Tjoent!
Bedanktquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit topic zou niks zijn zonder de dagelijkse beslommeringen en onzin.
Beterschap Tjoent!
Goede avond livelink.quote:
Ik ken het wel, maar had het niet geweten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:00 schreef Melting het volgende:
We zijn weer los.
En zoals altijd post ik de eerste meteen:
[ afbeelding ]
Heeft de 13e plaats nog behaald in 1982.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken het wel, maar had het niet geweten.
Goede avond.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:02 schreef Symphonic het volgende:
Goedenavond![]()
Wij tunen iets later in
Ik was ooit best een Billy Joel-fan. Nog steeds wel een beetje.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Knap dat je dat weet. Ik zou Second wind geraden hebben.
[ afbeelding ]
Ah.... geen wonder dan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was ooit best een Billy Joel-fan. Nog steeds wel een beetje.
Nee, dat niet. Ik ga liever niet naar massale concerten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah.... geen wonder dan.
Heb je hem ooit live gezien?
Dat snap ik wel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik ga liever niet naar massale concerten.
Ja, klopt. Maar zelfs dan hou ik meer van kleinschalig.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat snap ik wel.
Ik was vorig jaar naar een concert waar iedereen gewoon op een stoel zat. Dan is het wel minder erg.
Alleen treden de groten der Aarde nooit kleinschalig op volgens mij.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar zelfs dan hou ik meer van kleinschalig.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:10 schreef livelink het volgende:
Dit ken ik vaag. Is het Maggie Reilly?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |