Die had het ook moeilijk zodra het live op TV werd uitgezondenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit was a la Theo Koomen. Dat men de dag later in de krant een hele andere uitslag las dan het commentaar deed vermoeden.
Mooi Arisch ook.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:41 schreef TheVulture het volgende:
Willen we gokken wat het IQ van die Duitser is? Daar brandt echt geen licht op basis van zijn gezichtsuitdrukking
Lager dan z'n schoenmaat lijkt mij.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:41 schreef TheVulture het volgende:
Willen we gokken wat het IQ van die Duitser is? Daar brandt echt geen licht op basis van zijn gezichtsuitdrukking
Ik zou vanmiddag het wielrennen maar niet gaan kijken, tenzij je van klaarkomende commentatoren houdt.quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:19 schreef Poepz0r het volgende:
Heeft onze blonde vrouw op het bootje een kale kano? #dtv
quote:Dieuwke weegt normaal zo'n 53 kilo, daar hoeft ze geen enkele moeite voor te doen, 'want ik ben gelukkig gewoon heel klein'. Tijdens races moet ze volgens de regels minimaal 55 kilo wegen. "Vlak voor de wedstrijd drink ik daarom twee liter water."
Straks vinden ze het bij de NOS een gouden randje.quote:
Van Dijk hield het deze keer nog bescheiden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:40 schreef Pino112 het volgende:
Erik van Dijk-troep.
Roept bij schaatsen ook van alles.
Ik vermoed 40/45quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:41 schreef TheVulture het volgende:
Die fotoquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:42 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]![]()
https://www.rtl.nl/nieuws(...)-8-olympische-spelen
Rogier is gewoon nog hyper omdat zijn vrouw goud heeft gewonnenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:42 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Van Dijk hield het deze keer nog bescheiden.
Die co-commentator gedroeg zich alsof het vanaf het begin kat-in-het-bakkie was.
Moest worden onderbroken omdat-ie het totaal verkeerd zag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |