Die heeft heel hard "Kom aan he! Kom aan he!" geroepen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:16 schreef DIJK het volgende:
Britse midget doet net alsof hij het verschil heeft gemaakt
Ja preciesquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nederland heeft tenminste een topfitte stuur'man'.
Je haalt maar wel mooi een medaille opquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:16 schreef DIJK het volgende:
Britse midget doet net alsof hij het verschil heeft gemaakt
Apart of samen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:19 schreef Szura het volgende:
Rienks en Florijn moeten zich blijven reproduceren
Brons was wel goed haalbaar, maar mooi dat ze ook de VS pakken.quote:
Ik zat me net te bedenken dat 36 medailles van Tokyo nog een heel eind weg is, maar het schiet ondertussen toch lekker opquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:19 schreef heywoodu het volgende:
Nu al de verwachting/hoop gehaald met 7 medailles en dan hebben we er nog één te gaan
Gaat niet meer gebeuren.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zat me net te bedenken dat 36 medailles van Tokyo nog een heel eind weg is, maar het schiet ondertussen toch lekker op
Brons en zilver is sowieso vrij irrelevant al zijn dit soort piekmedailles wel leuk.quote:
We zouden roeien om 11:30 uur is mij verteld.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jij wil het Roemeense volkslied meezingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |