Was het je al opgevallen dat Priske niet met buitenspeler speelt. Moderne coach, formaties zijn slechts nummers spelopvatting is de sleutel.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:57 schreef klaasweetalles het volgende:
Waar speelt lopes? linksbuiten
of speelt stengs rechtsbtuiten
waarom speelt ivanusex niet
ga weg gekquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:58 schreef Wotte het volgende:
[..]
Was het je al opgevallen dat Priske niet met buitenspeler speelt. Moderne coach, formaties zijn slechts nummers spelopvatting is de sleutel.
Dat sentiment hoor je hier wel vaker maar in principe is doordekken op de linksback (tegenstander) bij de opbouw de voornaamste taak. Af en toe een voorzet produceren.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:58 schreef Kerftminister het volgende:
Blij met Zechiël, maar Lopez en Nieuwkoop als belangrijkste spelers in die 3-4-3 geeft wel aan dat er ergens echt iets fout gaat. Of aan de kant van Priske, of binnen het technisch beleid.
Die mag weg en staat in de pikorde nog achter Nieuwkoop en Read, dus dat lijkt me logisch.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Pedersen trouwens niet eens op de bank. Best opmerkelijk.
Blijkbaar inderdaad, al vond ik hem in de voorbereiding als linksback eigenlijk nog het minst slecht van alle opties op dit moment.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die mag weg en staat in de pikorde nog achter Nieuwkoop en Read, dus dat lijkt me logisch.
Wellicht, ik heb die oefenwedstrijden niet gezien. Maar in de media hoor ik echt nog geen hele bezorgde signalen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik denk dat je echt onderschat hoe groot en extreem het negatieve sentiment rond Priske nu al is, helaas. Dat is inderdaad al wel een flinke storm.
Ik heb het ook niet zo zeer over de media, maar meer over het sentiment onder de supporters. Daar heerst in mijn ogen toch wel een hele nare negatieve sfeer, ook al is beerput X niet per se heel representatief.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wellicht, ik heb die oefenwedstrijden niet gezien. Maar in de media hoor ik echt nog geen hele bezorgde signalen.
Zolang het bij een paar paranoïde supporters blijft maak ik me niet zo drukquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet zo zeer over de media, maar meer over het sentiment onder de supporters. Daar heerst in mijn ogen toch wel een hele nare negatieve sfeer, ook al is beerput X niet per se heel representatief.
JIJ BENT EEN 020 SUPPORTERquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:22 schreef Wotte het volgende:
Daarom ben ik geen Feyenoord supporter. In plaats van zonder buitenspelers spelen en net doen alsof dat een voetbal revolutie is. De boel in een beetje indekken en afzwakken tegen een staatssteun club van een producent van inferieure producten.
I rest my case. Calvinistisch geneuzel.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
JIJ BENT EEN 020 SUPPORTER
misschien een toontje lager gaan zingen na de afgelopen 2 seizoenen clown?
Mwah, Nieuwkoop zou je ook gewoon moeten vervangen. Maar het toont vooral de zwakheid van je selectie aan dat amper serieuze vervangers op de bank hebt zitten.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Als je Timber en Hartman erin hebt in plaats van Zerrouki en Lopez is dit toch gewoon een prima elftal waarin iedereen goed tot z'n recht zal komen?
Mja, ben inderdaad ook geen fan van Nieuwkoop maar dit is wel een systeem dat hem meer past dan 4-3-3.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:28 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Mwah, Nieuwkoop zou je ook gewoon moeten vervangen. Maar het toont vooral de zwakheid van je selectie aan dat amper serieuze vervangers op de bank hebt zitten.
Heel fijn dat we een systeem hebben om ze allebei te laten spelenquote:
Iddquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heel fijn dat we een systeem hebben om ze allebei te laten spelen
Nee, een beetje flauw. Maar ik had toch liever de Kroaat of Sauer gewoon gezien in de oude formatie ipv Lopez
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |