Zjuul en Robbie Knops dachten: dit kunnen wij beter.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
B1102.48
(1)Chisnall, Dave
6
-
0
Colley, Reece
65.83
God o god. Mickey Mansell heeft ook een slaapwandelloting gedoneerd gekregen om zijn WK-kansen wat op te hogen (lol).quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zjuul en Robbie Knops dachten: dit kunnen wij beter.
En verslaat nu centenbakquote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Steve Beaton met z'n eerste kwartfinale in bijna 2 jaar om z'n wk-kansen te redden.
Nul charisma, maar pijlen speren kunnen ze (als niemand kijkt)quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De finale der vloerkoningen tussen Heta en Searle.
Heta staat nu gewoon achtste op de WGP-seeding (lol).quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nul charisma, maar pijlen speren kunnen ze (als niemand kijkt)
Ja, hij wil niet naar Q-school. Prima zelfkennis, niet nog zo'n geraamte die het ieder jaar wanhopig weer probeert maar de arbeid allang niet meer kan leveren.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
Stopt Vinny er na dit seizoen mee? Dit wordt geen wk en geen tourkaart in ieder geval.
Er zijn gruwelijk veel spelers zonder zelfkennis, die maar wat aankloten. Alleen Ritchie Edhouse heeft een wonderbaarlijke positieve klap van de molen gekregen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, hij wil niet naar Q-school. Prima zelfkennis, niet nog zo'n geraamte die het ieder jaar wanhopig weer probeert maar de arbeid allang niet meer kan leveren.
We kijken naar de Ronnie Huybrechtsen en Darren Websters van de wereld.
Denk je niet dat er heel veel zijn die niet veel anders kunnen dan darten?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Er zijn gruwelijk veel spelers zonder zelfkennis, die maar wat aankloten. Alleen Ritchie Edhouse heeft een wonderbaarlijke positieve klap van de molen gekregen.
Ik vraag me gewoon af wat er precies rond Edhouse is gebeurd. In zijn stijl/worp is in essentie niet veel veranderd, hij klootte al jaren maar wat aan. Wat is er dan gebeurd dat hij opeens wel resultaten boekt? Het fascineert en ergert me mateloos.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk je niet dat er heel veel zijn die niet veel anders kunnen dan darten?
Ik vermoed dat Richie ook wel echt serieus traint. In geloof niet dat het zomaar gebeurt.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af wat er precies rond Edhouse is gebeurd. In zijn stijl/worp is in essentie niet veel veranderd, hij klootte al jaren maar wat aan. Wat is er dan gebeurd dat hij opeens wel resultaten boekt? Het fascineert en ergert me mateloos.
Zolang je tussen plek 32 en 64 speelt kan ik het je sowieso niet verwijten dat je het blijft proberen. Maar als je daar (ver) onder valt begrijp ik niet dat je het blijft proberen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Er zijn gruwelijk veel spelers zonder zelfkennis, die maar wat aankloten. Alleen Ritchie Edhouse heeft een wonderbaarlijke positieve klap van de molen gekregen.
Andy Boulton, Matthew Dennant, Arron Monk spreiden al jaren een fascinerende stugheid tentoon.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zolang je tussen plek 32 en 64 speelt kan ik het je sowieso niet verwijten dat je het blijft proberen. Maar als je daar (ver) onder valt begrijp ik niet dat je het blijft proberen.
Er is ook nog wel een verschil tussen jaarlijks een weekje darten in Milton Keynes of de hele challenger tour aflopen. Weet niet hoeveel gasten het daar blijven proberen?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zolang je tussen plek 32 en 64 speelt kan ik het je sowieso niet verwijten dat je het blijft proberen. Maar als je daar (ver) onder valt begrijp ik niet dat je het blijft proberen.
Ik kan het mij eigenlijk niet voorstellen dat je zelfs daar nog zin in hebt als oude lul die nauwelijks boven de 90 uitkomt. Zelfs als je een tour kaart haalt ben je niks meer dan veldvulling. Terwijl er bij de WDF en Seniors hartstikke leuke circuits zijn waar je gewoon lekker kan speren en zuipen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Er is ook nog wel een verschil tussen jaarlijks een weekje darten in Milton Keynes of de hele challenger tour aflopen. Weet niet hoeveel gasten het daar blijven proberen?
Tijdelijke piek of een ontwikkeling die vasthoudt?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het niveau van Menzies is bizar.
Hij staat 10e qua gemiddelde in 2024. Vooral afwachten wat hij op de WGP o.a. gaat doen, denk ik.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tijdelijke piek of een ontwikkeling die vasthoudt?
Spijtig dat hij nog steeds kortsluiting krijgt op de grote podiums.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het niveau van Menzies is bizar.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
Stopt Vinny er na dit seizoen mee? Dit wordt geen wk en geen tourkaart in ieder geval.
quote:''Ben niet geschikt voor nog twee van dit soort jaren'' - Van der Voort hoopt oude niveau en spelplezier snel terug te vinden
Is Vincent van der Voort bezig aan zijn laatste maanden op het PDC-circuit, of gaat 'The Dutch Destroyer' zijn lange carrière verlengen? Op die vraag hoopt hij in de komende maanden zelf een antwoord te kunnen vinden.
Door blessureleed, motivatieproblemen en privéproblemen is Van der Voort, jarenlang een vaste klant in de top-32 van de wereldranglijst, afgezakt naar de 61ste positie op de PDC Order of Merit. 'Fast Vinnie' moet in januari 2025 in de top-64 van de wereldranglijst staan om zijn Tour Card te behouden, maar Van der Voort vindt het vooral belangrijk om zijn oude niveau en het spelplezier terug te vinden.
''Plezier komt natuurlijk ook met prestaties'', legt Van der Voort uit in het eerste deel van een uitgebreid interview met Dartsnieuws.com. ''Het is niet zo dat ik met heel veel tegenzin naar toernooien ga. Dat was eerst wel zo, maar dat had ook met privéomstandigheden te maken. Nu ga ik niet met tegenzin erheen , maar je zit te wachten tot het gaat klikken en dat het wel weer goed gaat. Dat je het niveau van de trainingen ook in wedstrijden kan laten zien. Ik voel dat het met trainen beter gaat als in een hele tijd hiervoor, alleen in wedstrijden komt het er nog niet uit en dat zal toch moeten gebeuren.''
Vooral op mentaal vlak denkt Van der Voort nog stappen te moeten zetten. ''Ik moet die knop kunnen omzetten om weer alles opzij te zetten om te winnen. Dat moet wel weer komen. Dat was altijd waar ik het vroeger van moest hebben. Proberen jezelf in een wedstrijd te vechten en dan zorgen dat je net wat beter bent dan je tegenstander, dat mis ik op dit momenteel nog wel. Ik merk wel dat het een beetje terugkomt. Als ik bijvoorbeeld 5-3 achter sta, dan probeer ik nog even aan te zetten. Dat je dan nog denkt; 'deze ga ik gewoon niet verliezen'. Natuurlijk kan je dan evengoed nog steeds de wedstrijd verliezen, maar dan sta je er mentaal anders in.''
De 48-jarige darter uit Purmerend zal zich moeten plaatsen voor het WK Darts om zijn Tour Card te behouden, maar het houden van zijn Tour Card is voor Van der Voort niet het allerbelangrijkst. ''Voor mij is het belangrijk dat het niveau omhoog gaat. Dan ga ik aan het einde van het jaar kijken of ik er nog heil in zie om door te gaan of dat ik zeg dat het genoeg is geweest. Ik ga niet naar een toernooi toe om de eerste ronde, tweede ronde of maximaal derde ronde te halen. Daar kom ik niet voor. Dan ga ik niet bijvoorbeeld nog naar Q-School om dan nog twee van dit soort jaren te hebben, daar ben ik gewoon niet geschikt voor. Ik zal dus ergens houvast moeten vinden op de toernooien, waardoor ik het idee krijg dat ik er nog wat te zoeken heb. Als dat er niet is, dan moet ik mijn conclusies trekken.''
Of er voor Van der Voort een alternatief klaarligt indien hij besluit zijn dartpijlen voorgoed op te bergen? ''Ik ben wel met het een en ander bezig. Er is nog niks definitiefs, dus dan ga ik ook niet zeggen wat het is, maar het is wel iets binnen de dartssport.''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het is gewoon een heel rare vertoning, maar daar kan hij ook niet zo veel aan doen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Spijtig dat hij nog steeds kortsluiting krijgt op de grote podiums.
Neem zelf het initiatief zou ik zeggenquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:03 schreef Kopiko het volgende:
Koud bad: geen topique voor de WORLD SERIES OF DARTS FINALES in 020.
quote:Op woensdag 18 september 2024 15:17 schreef spleeh het volgende:
Nijman wint met 6-4 van Barney. Barney gooit 112 gemiddeld. #altijdtegenmij
quote:Op woensdag 18 september 2024 15:17 schreef spleeh het volgende:
Nijman wint met 6-4 van Barney. Barney gooit 112 gemiddeld. #altijdtegenmij
Zonde.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:32 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.instagram.com/reel/C-NRfBqoHYb
Die worp wordt steeds debieler @:Alaphilippe_
GENOT @de_boswachterquote:Op woensdag 18 september 2024 19:50 schreef Poepz0r het volgende:
Mvg wint met een nieuwe setup GENOT
Zie hier hoe een darter gooit die al jaren zoekende is en toch tegen de klippen op wil volhoudenquote:Op woensdag 18 september 2024 21:32 schreef Wereldgozer het volgende:
Kasplantje De Decker, dat doet extra pijn.quote:Op dinsdag 24 september 2024 15:13 schreef Mani89 het volgende:
Het was weer zo’n dag. @:Alaphilippe_
[ afbeelding ]
Afzichtelijk.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:32 schreef Wereldgozer het volgende:
Om vervolgens met 6 2 te verliezen van Shane mcguirk. Zo komt dat plezier niet terugquote:Op woensdag 25 september 2024 15:29 schreef spleeh het volgende:
Vd Voort (88 gem) 6-0 Pikachu (68 gem). Een brok blessureleed op de baan.
Beaton nipt eruit, 6-5 (Gilding wel gewonnenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Veel afwezigen maar dit is een aardig bord:
Ted Evetts - Michael Smith (18) 6-2
Kim Huybrechts - Jeffrey de Graaf 6-5
Jonny Clayton (15) - Steve Beaton
Andy Baetens - Jelle Klaasen
Zou het eindelijk een keer mogen van de Dartsgoden.quote:
Ja wordt qualifier. Maar ook wel heel vaak pech. In 18 vd 24 pcs een geplaatste speler in de eerste ronde.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Beaton gaat op deze manier in z'n laatste jaar het WK missen.
WK nu wel gewoon via open net te zien denk ik met dat viaplay kanaal?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Van Gerwen v Van Barneveld op het WK in de laatste 32, niet onmogelijk. Zeg ik aan de vooravond van een flinke storm TV-rankings.
Al biedt de neerwaartse spiraal van Ratajski wel een vluchtweg.
In vertraging ja.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:36 schreef franklop het volgende:
[..]
WK nu wel gewoon via open net te zien denk ik met dat viaplay kanaal?
Hoeveel?quote:
Ik verwacht in het begin een paar avonden (gewoon live, net als het andere darten wat ze daarop uitzenden) en in de slotfase wellicht nog wat.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:36 schreef franklop het volgende:
[..]
De dartsgoden gunnen het ons.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou het eindelijk een keer mogen van de Dartsgoden.
Bij eerdere toernooien zonden ze nog wel eens de eerste ronde live uit op tv, daarna zocht je het maar uitquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Genotttt.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 14:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]
De Wessel-karavaan is weer rijdende @:Mani89 .
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 14:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]
De Wessel-karavaan is weer rijdende @:Mani89 .
Er is altijd nog de glibberige achterdeur qualifier voor het WKquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
We gaan meteen weer door op de Pro Tour. Nog 4 toernooien voor het WK-doek voor dit jaar valt voor sommigen. We gaan vandaag tot nr 20 op de challenge tour-lijst om de afwezigen aan te vullen.
[ afbeelding ]
Wat is er met Snackpot?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
We gaan meteen weer door op de Pro Tour. Nog 4 toernooien voor het WK-doek voor dit jaar valt voor sommigen. We gaan vandaag tot nr 20 op de challenge tour-lijst om de afwezigen aan te vullen.
[ afbeelding ]
Die speelt al zo'n 1,5 jaar niet meer. Kind met autisme, vrouw ziek, geen lol met in t darten, dat soort dingen. Gaat mogelijk wel de WK-qualifier nog doen maar zn tourkaart niet proberen terug te winnen maar is volgend jaar bij Modus te vinden.quote:
Die choke gister tegen Slevin was wel lelijk, totaal onkarakteristiek.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Mani89
Oase.
https://recap.dartconnect.com/matches/670e66dd5ab51bf44aebcec0
En totaal onnodig ook, gezien de rest van t deelnenersveldquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die choke gister tegen Slevin was wel lelijk, totaal onkarakteristiek.
Als hij de laatste Challenge Tour-events overleeft, komt dat allemaal goed.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geef Wesley aub een tourkaart @:pdc
Dit pleit eens te meer voor t nut van tourcards op basis van een tour ipv n paar dagenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als hij de laatste Challenge Tour-events overleeft, komt dat allemaal goed.
En als hij vanavond wint, kan hij nog prima via de Order of Merit zelf in de top-64 belanden.
Q School als gestoorde tombola blijft leuk, maar meer tickets uitgeven via de Challenge Tour (en het prijzengeld van afgelopen seizoen laten staan op de Pro Tour OoM) zou wel een flinke verbetering zijn.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dit pleit eens te meer voor t nut van tourcards op basis van een tour ipv n paar dagen
Weg met de duimpjesquote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nog niet op een WK-plek:
Jose de Sousa 👍🏻
Keane Barry 👍🏻
Simon Whitlock
Steve Beaton
Hallo met Campbell 👍🏻
Berry van Peer van Perry 👍🏻
Dan zijn wij het niet eens makker. Dat kan en een meningsverschil moet altijd kunnen, maar je mening is wel ongelooflijk stom.quote:
Adam Warner zou ik niet graag willen tegenkomen in een donker steegje.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Edhouse ligt er direct uit tegen ene Warner waar we nog nooit van gehoord hebben
Nou, joepie
Wapenveldquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Chris landman opweg naar wk-kwalificatie
Houd je kinderen binnen
Ik krijg van deze namen net zoveel uitslag als van PSW-termenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 08:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
33 Mickey Mansell 25.5
34 Maik Kuivenhoven 25.25
35 Jose de Sousa 23.25
36 Keane Barry 23
STOP DE TIJD @:wimderon @:alaphilippe_
Je voelt een Woody Woodhouse-disasterclass aankomen tegen Kuivenhovenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 08:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
33 Mickey Mansell 25.5
34 Maik Kuivenhoven 25.25
35 Jose de Sousa 23.25
36 Keane Barry 23
STOP DE TIJD @:wimderon @:alaphilippe_
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[ [url=https://x.com/Dobey180/status/1851955403728241052[x]https://twitter.com/Dobey180/status/1851955403728241052]x[/url] ]
Er zijn nog kneusjesqualifiers, jinx dit nou nietquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bedankt Woody Woodhouse!
Tot niet meer ziens Maik Kuivenhoven.
Ik heb even een klein gelukje nodig na het meest traumatische dartstoernooi in de geschiedenis.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er zijn nog kneusjesqualifiers, jinx dit nou niet
Een week geleden had ik niet verwacht in een wereld te leven waar Feyenoord kansloos verliest van Ajax en Edhouse een majorfinale wint van Wattimena, maar hier zijn we.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb even een klein gelukje nodig na het meest traumatische dartstoernooi in de geschiedenis.
Errug mooi.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De Bollenstreek slaakt een zucht van opluchting. Stack Attack is exit. @:Mani89
Toch knap dat er een look bestaat waarin Joyce er nog kindereninkelderachtiger uit kan zien dan met zijn eigenlijke.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[ [url=https://x.com/Dobey180/status/1851955403728241052[x]https://twitter.com/Dobey180/status/1851955403728241052]x[/url] ]
Dat zijn er nog 2 meer dan Geert.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:40 schreef Mani89 het volgende:
Kleine shoutout ook naar alle domme juichaapjes die vonden dat we heel blij moesten zijn met een tourkaart voor Turetta, 6000 hele euros bij elkaar gedartst dit jaar. Een hele prestatie.
Ja oke ja, dat is wel klaar.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat zijn er nog 2 meer dan Geert.
Jules dit jaar zal ook niet al te veel zijn?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat zijn er nog 2 meer dan Geert.
Dimitri is een gouden loting op dit moment.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:13 schreef Slobeend het volgende:
Wessel moet eigenlijk nu winnen van Rock, dan ontloopt 'ie Dimitri in de eerste ronde van de PC Finals.
Op TV-toernooien op Humphries na de sterkste speler van het jaar.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dimitri is een gouden loting op dit moment.
Met Dimitri weet je het nooit, had toch liever Williams gehad.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dimitri is een gouden loting op dit moment.
Zijn slump is ook pas na de zomer begonnen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op TV-toernooien op Humphries na de sterkste speler van het jaar.
Ik hoefde niet ver door die lijst hier boven om een nog veel ergere match up te vinden.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[14] Raymond van Barneveld - Chris Landman [51]
Dit wordt voor niemand leuk om te zien
Alle 5 wedstrijden daarboven zijn verschrikkelijkquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik hoefde niet ver door die lijst hier boven om een nog veel ergere match up te vinden.
Tijdens de Grand Prix was ie weer helemaal prima. En eerste halfjaar gooide hij op een plotselinge titel na ook helemaal niks op de vloer. Vreemde speler, maar op de grote momenten kan hij het wel.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zijn slump is ook pas na de zomer begonnen.
Hij staat richting de Matchplay op 8k, terwijl de nummer 16 van de Pro Tour al op 29k staat.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tijdens de Grand Prix was ie weer helemaal prima. En eerste halfjaar gooide hij op een plotselinge titel na ook helemaal niks op de vloer. Vreemde speler, maar op de grote momenten kan hij het wel.
Eigenlijk gaat het WK alles voor hem bepalen. Als hij er daar een kwartfinale uitpompt (dat zou momenteel in een schema met Schindler en Price zijn, dus het kan zeker wel) komt het wel goed voor hem.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij staat richting de Matchplay op 8k, terwijl de nummer 16 van de Pro Tour al op 29k staat.
Dan moet hij opnieuw een televisiepiekje eruit gooien.
Insert Ian gifjequote:Op donderdag 21 november 2024 18:46 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Hup Ian White. @:de_boswachter
quote:14:00 Gilding v Doets
14:00 Van Veen v Williams
14:30 O'Connor v Zonneveld
16:00 Van Duijvenbode v Rydz
17:00 Plaisier v Suljovic
17:30 Soutar v Wattimena
18:00 Nijman v Huybrechts
21:00 Noppert v Hurrell
21:30 Van Gerwen v White
21:30 Van Barneveld v Landman
22:30 De Decker v Veenstra
Verdomme waarom zie ik Gilding niet?quote:Op vrijdag 22 november 2024 10:45 schreef Nober het volgende:
14:00 Gilding v Doets
14:00 Van Veen v Williams
Mooi, schijnt 4-2 te staan.quote:Op vrijdag 22 november 2024 14:11 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Verdomme waarom zie ik Gilding niet?
Uiteindelijk gestrand op 83. Maar Dolan smeet 78quote:Op vrijdag 22 november 2024 14:45 schreef Mani89 het volgende:
Schindler gooit 77 gemiddeld op een groot podium, ik heb bingo.
Dolan is alweer een hele tijd Dolend.quote:Op vrijdag 22 november 2024 15:29 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Uiteindelijk gestrand op 83. Maar Dolan smeet 78
Het Golvend Legioenquote:Op vrijdag 22 november 2024 16:54 schreef maxi-mus het volgende:
Alles aan Plaisier ademt Feyenoord fan.
Alles wat Plaisier ademt is bier- en frikandellenlucht denk ikquote:Op vrijdag 22 november 2024 16:54 schreef maxi-mus het volgende:
Alles aan Plaisier ademt Feyenoord fan.
Beetje Dom.quote:Op vrijdag 22 november 2024 17:10 schreef maxi-mus het volgende:
Dom Taylor hep trouwens drugs gebruikt.
[ x ]
Dit Kennyquote:Op vrijdag 22 november 2024 17:19 schreef maxi-mus het volgende:
Nick moest komen maar Nick Kenny.
Ik laat me zelf wel even uit.
Oh is het een vloerspeler.quote:Op vrijdag 22 november 2024 17:48 schreef Mani89 het volgende:
Mooi moment om voor het eerst dit jaar niet op te komen dagen Wess 😭
Toen Ian White gewoon zijn saaiheid als karakter ging gebruiken werd ie best leuk.quote:Op vrijdag 22 november 2024 19:16 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zie dat MVG tegen White moet, nu moet ik weer denken aan Ian zijn interview van de week.
Volgens Ian White waren er tegenwoordig te weinig karakters in het darts. (lol)
Oh en hup Barney tegen hondslelijke Chris.
Het stinkt behoorlijk.quote:Op vrijdag 22 november 2024 19:46 schreef Nober het volgende:
King staat al sinds vanmorgen 6 uur in te gooien heb ik vernomen.
Altijd wel degelijk toch.quote:Op vrijdag 22 november 2024 19:49 schreef de_boswachter het volgende:
Dat Chizzy weer 6e staat had ik ook even gemist na paar waardeloze jaren. Voor m’n gevoel stond ie 15e ofzo
Dartshop Zaanstad voor jequote:Op vrijdag 22 november 2024 21:44 schreef LordVoldermort het volgende:
MVG is walgelijk slecht geworden.
Krijg je met hulp van Vincent.
Nouja deze White had van heel veel spelers gewonnen. Was gewoon top.quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:53 schreef PowerLoungen het volgende:
Verliezen van Whitegenot
Afschieten
Hopelijk komt God hem snel ophalen. @KingRolandquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:55 schreef PowerLoungen het volgende:
Nog steeds ontkennen dat zijn worp kapot is. Gaat er nog treuriger uit dan Bristow.
Zijn hele lichaam is kapot.quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:55 schreef PowerLoungen het volgende:
Nog steeds ontkennen dat zijn worp kapot is. Gaat er nog treuriger uit dan Bristow.
Maar dan hoeft het nog 6-1 te worden.quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:55 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nouja deze White had van heel veel spelers gewonnen. Was gewoon top.
Het gaat eerder om het patroon dan de uitslag zelf.quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:56 schreef spleeh het volgende:
[..]
Maar dan hoeft het nog 6-1 te worden.
quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hopelijk komt God hem snel ophalen. @:kingroland
quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:55 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Zijn hele lichaam is kapot.
Deze moet ik op mijn kin nemen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:53 schreef PowerLoungen het volgende:
Verliezen van Whitegenot
Afschieten
Hahahahahaha schitterend. Weg met die kale kanisquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:53 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
@:powerloungen @:de_boswachter
Het beweegt nogquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:55 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Zijn hele lichaam is kapot.
@Dr_Flash is razend naar verluid!quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De weg ligt open voor Littler. Hoeft alleen de verraderlijke morgenmiddag te overleven tegen Edhouse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |