abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214524977
Tldr: de VK steunt Israel

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_214524981
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 15:38 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Hoi Bansheeboy.

Ben je gebanned?
Hij is voor een maand ofzo geband, ik verwijs soms naar hem om zijn herinnering levend te houden.

Jason :{
pi_214524994
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 15:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ben je een Belg?
@crystal_meth is de Belg hier.
pi_214525023
Ze komen best wel pissed over eerlijk gezegd

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 15:43:05 #105
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_214525026
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 15:40 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Hij is voor een maand ofzo geband, ik verwijs soms naar hem om zijn herinnering levend te houden.

Ja dus.
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 15:44:39 #106
438527 MissButterflyy
pi_214525045
quote:
5s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 15:38 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Lees je dan ook de argumenten van Trigger? Dat het gewoon nooit op zal houden vanuit de Hamashoek omdat ze busladingen moslims kunnen en zullen blijven aanvoeren tot Isral daadwerkelijk in de as ligt?

Waarom ligt de bal dan alsnog bij Isral?
Ik geloof in de piramide van maslow en niet in de posts van Triggershott.
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 15:45:00 #107
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_214525050
De aanklager van het iCC wilde aanhoudingsbevelen tegen 2 Israelis en 3 Hamas leiders. Twee van die Hamas leiders zijn inmiddels gedood.
Nu nog Yahya Sinwar doden, en dan klagen dat het ICC enkel Israelis vervolgt?
are we infinite or am I alone
pi_214525053
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 15:43 schreef Ali_boo het volgende:

[ x ]
Die zijn altijd pissed, niks bijzonders.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_214525061
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 15:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]
En wat vertel je ze dan?

Die vuige westerlingen zijn het oneens met onze liefde voor terrorisme, kijk hier maar zo'n gore witte kafir tegen bomaanslagen en het vermoorden van babies zijn! Verenig je en blaas ze op?

Zoiets?
Nou, ik toon ze de haat van islamofoben aan zodra ze de verrader uithangen. Dan is het handig wanneer jij hen achterna gaat zitten en uitmaakt voor leugenaars, taqiyya-monsters, een beetje de islam gaat beledigen, etc.

Dan zeg ik tegen hen dat hoeveel billen ze ook gaan likken, ze er nooit bij zullen horen volgens HeatWave, dus kom terug in onze armen.

Zo zal Herzl ook wel gedacht hebben. Ik begrijp hem volledig. En zal gebruik maken van islamofoben, net zoals hoe zij weer gebruik maken van mijn soort (Wilders PR team).
pi_214525131
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 15:45 schreef crystal_meth het volgende:
De aanklager van het iCC wilde aanhoudingsbevelen tegen 2 Israelis en 3 Hamas leiders. Twee van die Hamas leiders zijn inmiddels gedood.
Nu nog Yahya Sinwar doden, en dan klagen dat het ICC enkel Israelis vervolgt?
Het ICC :')

Wat een farce is dat gebleken.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
pi_214525136
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 15:44 schreef MissButterflyy het volgende:

Ik geloof in de piramide van maslow en niet in de posts van Triggershott.
Zelfs als jihadisten de Twin Towers neerhalen zullen bepaalde westerlingen zeggen: naaah, jullie hebben dat niet gedaan, het was een inside job, kamelenherders kunnen niet zoiets uitvoeren, cave dwellers. Het waren de yahood. w/
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 15:52:14 #112
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214525151
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 15:45 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Nou, ik toon ze de haat van islamofoben aan zodra ze de verrader uithangen. Dan is het handig wanneer jij hen achterna gaat zitten en uitmaakt voor leugenaars, taqiyya-monsters, een beetje de islam gaat beledigen, etc.

Dan zeg ik tegen hen dat hoeveel billen ze ook gaan likken, ze er nooit bij zullen horen volgens HeatWave, dus kom terug in onze armen.

Zo zal Herzl ook wel gedacht hebben. Ik begrijp hem volledig. En zal gebruik maken van islamofoben, net zoals hoe zij weer gebruik maken van mijn soort (Wilders PR team).
Ah, je spreekt over verraders? Dus om hun verraad, een kleine poging tot aanpassing, tot daadwerkelijk samenleven noem jij ze billenlikkers en moeten ze maar weer terug naar de OG haatbaard life style?

En dan blijft het toch de schuld van de witman als ze moslims slecht vinden passen hier, terwijl hier willen passen billenlikken is.

Dank weer, het is allemaal weer een beetje helderder waarom de islam hier niet hoort :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_214525187
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 15:52 schreef HeatWave het volgende:

Dank weer, het is allemaal weer een beetje helderder waarom de islam hier niet hoort :).
Ga door bondgenoot.

vrijdag 2 augustus 2024 @ 15:54:38 #114
438527 MissButterflyy
pi_214525188
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 15:51 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Zelfs als jihadisten de Twin Towers neerhalen zullen bepaalde westerlingen zeggen: naaah, jullie hebben dat niet gedaan, het was een inside job, kamelenherders kunnen niet zoiets uitvoeren, cave dwellers. Het waren de yahood. w/
Tsja, zo zijn overal complottheorien over te vinden. Wat is je punt?
pi_214525211
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 15:54 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Tsja, zo zijn overal complottheorien over te vinden. Wat is je punt?
Punt is, ik kan nog zo open zijn over onze doelen, lieden zoals jij zullen het wegwuiven. En dat moet frustrerend zijn voor HeatWave.
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 15:57:53 #116
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214525222
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 15:54 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Ga door bondgenoot.

[ afbeelding ]
Beetje jammer dat je nu 1 op 1 mijn tactiek overneemt en dan denkt te winnen. Wel typisch, jatwerk van iemand die sowieso al zijn meningen uit heeft besteed aan een religie.

Zal de obvious grap over jatten verder niet maken B-).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_214525258
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 15:35 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ik ben van mening dat de oorlog in Gaza nu zo snel mogelijk moet worden gestopt. En daarbij ligt toch de bal bij Isral, want alle topstukken van Hamas zijn uitgeschakeld en alles ligt in puin daar, mensen lijden extreem en alle doden dagelijks erbij zijn zinloos.
Maar Isral hoeft echt niet ophouden te bestaan en dat gaat ook niet gebeuren. Dat zou een groot deel van de rest van de wereld niet willen ook.
Target no 1 Sinwar zit er nog. Vrees dat de hoop dat die nog gepakt wordt minimaal is. Militair doet IDF nog maar weinig, alles in het teken om het gebied in tween te delen en 16% van het totale oppervlak als bufferzone in te richten
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 16:16:31 #118
3542 Gia
User under construction
pi_214525427
quote:

[..]

Wat aardig!! O+
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 16:18:53 #119
3542 Gia
User under construction
pi_214525464
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 15:45 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Die zijn altijd pissed, niks bijzonders.
Die zijn al pissed vanaf het moment dat het velletje eraf gehakt werd.
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 16:36:56 #120
438527 MissButterflyy
pi_214525676
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 16:01 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Target no 1 Sinwar zit er nog. Vrees dat de hoop dat die nog gepakt wordt minimaal is. Militair doet IDF nog maar weinig, alles in het teken om het gebied in tween te delen en 16% van het totale oppervlak als bufferzone in te richten
Lees nog bijna dagelijks over bombardementen in Gaza waarbij doden vallen.
pi_214525816
Onbevestigd nog.

twitter

twitter
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 17:14:20 #122
3542 Gia
User under construction
pi_214526192
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 16:45 schreef L_auteur het volgende:
Onbevestigd nog.

[ x ]

[ x ]
Hoeveel kwartetten hebben ze al compleet?
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 17:28:30 #123
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_214526416
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 16:36 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Lees nog bijna dagelijks over bombardementen in Gaza waarbij doden vallen.
Wind zaaien, storm oogsten.
Het is een strategie, je provoceert Israel, zet je raketinstallaties en wapens caches in woonwijken, net als je commandocentra. Die gooien er een bom op omdat het een bedreiging is. Vervolgens janken dat je bevolking wordt gebombardeerd. Je eigen mensen gebruiken om je achter te verstoppen om de vijand de schuld te geven.
En, zie, het werkt, want Полезен идиот in Europa en Amerika gaan de straat op. Net als jij
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 17:29:31 #124
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_214526433
quote:

[..]
Hij is voor een maand ofzo geband,
_O- _O- _O_ _O_
pi_214526497
Hamas-kopstuk Haniyeh waarschijnlijk gedood door binnengesmokkelde bom

Politiek leider Ismail Haniyeh van Hamas is hoogstwaarschijnlijk gedood met een explosief. Dat meldt The New York Times op basis van zeven anonieme bronnen. De bom zou twee maanden van tevoren verstopt zijn in het complex waar Haniyeh zou verblijven.

https://www.nu.nl/midden-(...)gesmokkelde-bom.html
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 17:35:41 #126
438527 MissButterflyy
pi_214526534
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 17:28 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Wind zaaien, storm oogsten.
Het is een strategie, je provoceert Israel, zet je raketinstallaties en wapens caches in woonwijken, net als je commandocentra. Die gooien er een bom op omdat het een bedreiging is. Vervolgens janken dat je bevolking wordt gebombardeerd. Je eigen mensen gebruiken om je achter te verstoppen om de vijand de schuld te geven.
En, zie, het werkt, want Полезен идиот in Europa en Amerika gaan de straat op. Net als jij
Beste Jan, heb deze discussie al zo vaak gevoerd. Geen zin in. En je laatste zin slaat al helemaal nergens op.
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 17:36:29 #127
438527 MissButterflyy
pi_214526547
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 16:45 schreef L_auteur het volgende:
Onbevestigd nog.

[ x ]

[ x ]
En dat vind ik top.
pi_214526663
Isralische leger doodt twee Hamas-leiders en drie commandanten in een tunnel onder Gaza-stad

Bronnen binnen Hamas melden dat Isral onlangs twee leiders van Hamas en drie militaire commandanten heeft gedood in een tunnel onder Gaza-Stad. De slachtoffers zouden Rawhi Mushtaha en Sameh al-Siraj zijn, die belangrijke posities binnen Hamas bekleedden, evenals drie commandanten van de militaire vleugel. Dat meldt The Times of Israel.

Mushtaha was een belangrijke figuur binnen Hamas, die tot voor kort fungeerde als premier van de Gazastrook en verantwoordelijk was voor financile zaken. Hij zou nauw hebben samengewerkt met Hamas-leider Yahya Sinwar, en werd gezien als een van de meest radicale leden van de terreurgroep.

Siraj was sinds 2021 lid van Hamas en verantwoordelijk voor de interne veiligheid in de Gazastrook. Ook zou hij onderdeel zijn geweest van een geheime inlichtingeneenheid die vanuit Turkije opereerde.

https://www.telegraaf.nl/(...)nnel-onder-gaza-stad
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 17:46:35 #129
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_214526726
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 17:35 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Beste Jan, heb deze discussie al zo vaak gevoerd. Geen zin in. En je laatste zin slaat al helemaal nergens op.
Ik begrijp heel goed dat je daar geen zin in hebt, net zo als dat je Jemen niet als proxy oorlog van Iran en Rusland wil zien. Dat Hamas een verlengstuk is van Iraans buitenpolitiek.
Je wilt de wereld klaarblijkelijk lekker simpel zien met de duivel Israel en de arme zielige Palestijnen.
pi_214526774
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 15:05 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Ik heb je al eerder verteld dat het leven een spel is en dat moslims goede daden verdienen. Dus het lijkt mij dat ze een graantje mee willen pikken van de goede daden door tekeer te gaan tegen voor "het zionistische staatje".
Even verbeterd, want je sprak jezelf tegen in dezelfde zin. :o
Intolerant voor intolerantie
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 18:00:16 #131
438527 MissButterflyy
pi_214526992
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 17:46 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ik begrijp heel goed dat je daar geen zin in hebt, net zo als dat je Jemen niet als proxy oorlog van Iran en Rusland wil zien. Dat Hamas een verlengstuk is van Iraans buitenpolitiek.
Je wilt de wereld klaarblijkelijk lekker simpel zien met de duivel Israel en de arme zielige Palestijnen.
Hahaha, je hebt het helemaal mis over hoe ik denk Jan. Ga jij maar lekker kopje onder. _O-
pi_214527055
Boeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :6

Attack postponed?

Iran plans to attack Israel on Tisha B’Av - the Jewish day of disasters, Western intelligence says

Western intelligence sources told Sky News Arabia that they had evidence Iran plans to attack Israel on Tisha B’Av in response to the assassination of Hamas leader Ismail Haniyeh, which begins on August 12 and ends on August 13, the site reported on Friday.

https://www.jpost.com/middle-east/iran-news/article-813044#813044
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 18:06:21 #133
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_214527111
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 18:00 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Hahaha, je hebt het helemaal mis over hoe ik denk Jan. Ga jij maar lekker kopje onder. _O-
Ligt er dan vooral aan hoe en wat jij post
pi_214527270
Denk aan je hart

twitter
pi_214527291
quote:
9s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 18:14 schreef Ali_boo het volgende:
Denk aan je hart

[ x ]
Atoombom erop.

@Zipportal
Zonder wrijving geen glans
pi_214527633
quote:
9s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 18:14 schreef Ali_boo het volgende:
Denk aan je hart

[ x ]
Wat een tragische vertoning. Alles hieraan is triest en kansloos. Je zou maar een arme Jemeniet zijn en dit vanuit de zijlijn aanschouwen.
pi_214527726
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 17:43 schreef Mylene het volgende:
Isralische leger doodt twee Hamas-leiders en drie commandanten in een tunnel onder Gaza-stad

Bronnen binnen Hamas melden dat Isral onlangs twee leiders van Hamas en drie militaire commandanten heeft gedood in een tunnel onder Gaza-Stad. De slachtoffers zouden Rawhi Mushtaha en Sameh al-Siraj zijn, die belangrijke posities binnen Hamas bekleedden, evenals drie commandanten van de militaire vleugel. Dat meldt The Times of Israel.

Mushtaha was een belangrijke figuur binnen Hamas, die tot voor kort fungeerde als premier van de Gazastrook en verantwoordelijk was voor financile zaken. Hij zou nauw hebben samengewerkt met Hamas-leider Yahya Sinwar, en werd gezien als een van de meest radicale leden van de terreurgroep.

Siraj was sinds 2021 lid van Hamas en verantwoordelijk voor de interne veiligheid in de Gazastrook. Ook zou hij onderdeel zijn geweest van een geheime inlichtingeneenheid die vanuit Turkije opereerde.

https://www.telegraaf.nl/(...)nnel-onder-gaza-stad

Dat zijn een paar prachtige voltreffers indien waar.
pi_214527985
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 15:43 schreef Ali_boo het volgende:

[ x ]
Zijn ze niet gewoon een gebed aan het roepen of de Koran citeren?
pi_214530476
Interesting... Was crafted July 31st.

twitter

https://www.congress.gov/(...)joint-resolution/106
pi_214530520
Just in ...

twitter

twitter

twitter
pi_214530562
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 18:15 schreef Haags het volgende:

[..]
Atoombom erop.

@:zipportal
Hier neem ik afstand van :N
pi_214530578
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 18:34 schreef oblo het volgende:

[..]
Wat een tragische vertoning. Alles hieraan is triest en kansloos. Je zou maar een arme Jemeniet zijn en dit vanuit de zijlijn aanschouwen.
Haat jegens Isral is alles wat ze hebben
pi_214531586
Vanavond al?

twitter
pi_214531817
Alsof Bibi zich daar iets van aantrekt _O-

twitter
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 22:02:49 #145
3542 Gia
User under construction
pi_214531890
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 21:59 schreef Ali_boo het volgende:
Alsof Bibi zich daar iets van aantrekt _O-

[ x ]
Was dat toen hij de vliegtuigtrap afliep, of weer op?
pi_214532757
twitter
pi_214532795
Ik geef het nog een uur, mocht er nog steeds niets gebeuren dan ga ik lekker naar bed :W

twitter
pi_214532844
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 18:56 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Zijn ze niet gewoon een gebed aan het roepen of de Koran citeren?
Wie weet. Het is in ieder geval een eng, sekte-achtig volk.
pi_214532861
Oh no's

"The Zionist regime is gone" - Iran's leader just pinned this tweet from Oct 3rd.

twitter
pi_214532866
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 22:57 schreef Ali_boo het volgende:
Ik geef het nog een uur, mocht er nog steeds niets gebeuren dan ga ik lekker naar bed :W

[ x ]
Zeker net als de vorige keer, een paar honderd drones en raketten waarvan er 2 neerkomen in een weiland en de rest het niet eens red.
pi_214532874
Nooit saai in die regio daar

twitter
pi_214532882
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 23:02 schreef Ali_boo het volgende:
Oh no's

"The Zionist regime is gone" - Iran's leader just pinned this tweet from Oct 3rd.

[ x ]
Veel geblaf, ben benieuwd of ze durven bijten.
pi_214532897
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 23:02 schreef GerryDV het volgende:

[..]
Zeker net als de vorige keer, een paar honderd drones en raketten waarvan er 2 neerkomen in een weiland en de rest het niet eens red.
Ze hadden volgens mij beloofd dat ze de volgende keer 10x zo hard terug zouden slaan. Ben benieuwd waarmee ze gaan komen

Al denk ik niet dat er vanavond nog iets zal gebeuren
pi_214532921
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 23:04 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Ze hadden volgens mij beloofd dat ze de volgende keer 10x zo hard terug zouden slaan. Ben benieuwd waarmee ze gaan komen

Al denk ik niet dat er vanavond nog iets zal gebeuren
Ben ook wel echt nieuwsgierig hoeveel slagkracht ze nou daadwerkelijk hebben. En ook heel benieuwd hoeveel de Mossad al weet en paraat heeft om eventuele tactische doelen uit te schakelen voor ze uberhaupt iets groots zouden kunnen doen. Ik heb namelijk zo’n gevoel dat de inlichtingendiensten werkelijk alles al weten wat eventueel gevaar op kan leveren.
pi_214533121
🇹🇷 🇹🇷 🇹🇷

twitter
pi_214533159
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 23:06 schreef GerryDV het volgende:

[..]
Ben ook wel echt nieuwsgierig hoeveel slagkracht ze nou daadwerkelijk hebben. En ook heel benieuwd hoeveel de Mossad al weet en paraat heeft om eventuele tactische doelen uit te schakelen voor ze uberhaupt iets groots zouden kunnen doen. Ik heb namelijk zo’n gevoel dat de inlichtingendiensten werkelijk alles al weten wat eventueel gevaar op kan leveren.
Daar zullen we snel genoeg achter komen _O-
pi_214533170
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 23:25 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Daar zullen we snel genoeg achter komen _O-
Ik denk 0.
pi_214533257
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 23:27 schreef GerryDV het volgende:

[..]
Ik denk 0.
Daar denkt de VS anders over

twitter
pi_214533309
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 23:36 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Daar denkt de VS anders over

[ x ]
Je moet eens leren je twitterdiarree minder serieus te nemen.
pi_214533324
Wizz air

twitter
pi_214533342
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 23:41 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Je moet eens leren je twitterdiarree minder serieus te nemen.
Vroeg ik jou iets?
pi_214533491
twitter
pi_214534948
quote:
NYT: Iran arrests dozens suspected of involvement in Haniyeh assassination
https://www.timesofisrael(...)niyeh-assassination/

Iran has arrested at least two dozen people over suspected connection to the alleged Israeli assassination of Ismail Haniyeh in Tehran, The New York Times reports, citing two Iranians familiar with the investigation.

Those arrested include senior Iranian intelligence officers, military officials, and staff at the IRGC-run guesthouse, the report says. Iranians fear a major security breach within high-ranking officials made the daring assassination possible.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_214534994
quote:
Mossad hired Iranian agents to plant bombs in Haniyeh’s residence
https://www.timesofisrael(...)lled-haniyeh-report/

Explosive devices were placed in three rooms of the Tehran guesthouse where Hamas leader was staying, then detonated remotely from abroad

The Mossad enlisted Iranian security agents to plant explosives in the Tehran guesthouse where Hamas chief Ismail Haniyeh was staying, according to a report in the Telegraph.

The report says the initial plan called for assassinating Haniyeh when visited Tehran in May to attend the funeral of president Ebrahim Raisi, but two Iranian officials tell the newspaper the operation was called off due to the large number of people in the building and seeming high possibility of failure.

The British daily says the agents nevertheless went ahead and planted explosives in three rooms at the compound, and later left Iran. They reportedly detonated the bombs from abroad.

“They are now certain that Mossad hired agents from the Ansar al-Mahdi security unit,” an official in the Islamic Revolutionary Guard Corps tells the newspaper, referring to a unit tasked with protecting senior officials.
pi_214536952
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 08:46 schreef Aether het volgende:

[..]

Mooi. paranoia genereren in hoge kringen is een goede manier om een regime omver te halen
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_214539104
twitter
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 13:49:16 #169
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_214540586
quote:
Ja, kim gaat iran wel te hulp schieten!

_O-
&lt;signature here&gt;.
pi_214542216
Het is nog steeds niet duidelijk hoe de Hamas haatbaard uit het leven is gehaald. Een vliegtuig, een drone en een bom zijn benoemd. We hebben nu een nieuwe theorie, dit keer geopperd door onze vriendelijke leden van de revolutionaire garde. De explosie kwam van de buitenkant en kennelijk een afgevuurde 'korte afstand projectiel', met een gewicht van zeven kilo. Misschien vanaf de grond gevuurd of een drone. Spannend, op naar de wiki pagina https://en.wikipedia.org/wiki/Category:Guided_missiles_of_Israel

Nou, Tune in next time for CSI Teheran!
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 16:04:29 #171
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_214542828
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 12:05 schreef Glazenmaker het volgende:
Gaan we nu echt het sadistische Iraanse regime toejuichen, omdat ze ook stom tegen Isral zijn?
In een tijd waar bij een pride manifestatie men met Palestijnse vlaggen loopt verbaas ik mij nauwelijks meer over de stupiditeit van mensen
pi_214543389
Gaat Erdogan nog reageren
twitter
pi_214543710
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 16:29 schreef Triggershott het volgende:
[ x ]
Het is een opportunistische clown. De Turken hebben gewoon handel gedreven met Isral. Alleen weet het volk dat niet.
pi_214543836
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 16:44 schreef Mylene het volgende:

[..]
Het is een opportunistische clown. De Turken hebben gewoon handel gedreven met Isral. Alleen weet het volk dat niet.
Dat niet alleen, Isral was een van de grootste exportbestemmingen van Turkse goederen. Dat kost Turkije miljarden met een al zoals bekend hele wankele economie.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_214545818
Vertrek meteen is het advies

twitter
pi_214545973
Popcorn staat klaar
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 18:35:41 #177
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_214546064
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 16:29 schreef Triggershott het volgende:
[ x ]
Nee, natuurlijk niet. Wat een domme vraag.
&lt;signature here&gt;.
pi_214546436
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 23:57 schreef takura het volgende:
[ x ]
Waarom gingen ze de volgende keer ook weer los. Toen was er ook een staatsterrorist omgebracht toch?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_214547370
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 19:57 schreef takura het volgende:

[..]
[ x ]
pi_214547753
twitter
pi_214548098
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 20:26 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Goed dat dat allemaal al van tevoren bekend wordt gemaakt ^O^ :')

Iran kan niks. Hamas is op sterven na dood. Hezbollah schiet katyusha's. Dit is allemaal grootspraak van een land dat zelfs in de Arabische wereld nu hard wordt uitgelachen.
Intolerant voor intolerantie
pi_214548397
Thousands of Moroccans demonstrate against Haniyeh’s killing at pro-Hamas rally
https://www.timesofisrael(...)-at-pro-hamas-rally/

pi_214548452
Er moeten minstens tientallen doden gaan vallen bij de Iraanse aanval, anders lijkt er meer sprake te zijn van:

twitter
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 21:51:06 #185
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_214549945
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 20:59 schreef Triggershott het volgende:
Er moeten minstens tientallen doden gaan vallen bij de Iraanse aanval, anders lijkt er meer sprake te zijn van:

[ x ]
al die moslim zelfmoord gekken moeten hun gang gaan, dan komt er weer rust
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_214550770
Rusland

twitter
pi_214550812
Steve is live, mocht er iets gebeuren dan post ik het uiteraard hier

pi_214550996
Paniek om niets

twitter
pi_214551106
Toch wel aardig dat ze vooralsnog niet hun slag hebben geslagen in het weekend. Hopelijk vallen ze ook nog eens aan onder werktijd.
pi_214551724
10 raket alerts in het Noorden?
pi_214551947
Kijk eens aan

twitter
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 23:40:20 #193
438527 MissButterflyy
pi_214551973
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 23:32 schreef Za het volgende:
[ x ]
Ik hoor gelach, ze zijn niet echt onder de indruk.
pi_214552000
Zeer intimiderend allemaal

twitter
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 23:58:49 #195
438527 MissButterflyy
pi_214552211
twitter

Is dit een betrouwbaar account?
pi_214552246
Ben niet onder de indruk

twitter

twitter
pi_214552835
Goed dat die terrorist dood is.
pi_214552888
twitter

En dat is de volgende.
pi_214553075
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 20:59 schreef Triggershott het volgende:

[ x ]
Dat is ook puur alleen omdat het westen Isral de hand boven het hoofd houdt. Zonder het westen zou het een heel ander verhaal zijn.
pi_214553706
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 03:16 schreef kurk_droog het volgende:

[..]
Dat is ook puur alleen omdat het westen Isral de hand boven het hoofd houdt. Zonder het westen zou het een heel ander verhaal zijn.
Jammer he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')