Hij is voor een maand ofzo geband, ik verwijs soms naar hem om zijn herinnering levend te houden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hoi Bansheeboy.
Ben je gebanned?
Ja dus.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:40 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Hij is voor een maand ofzo geband, ik verwijs soms naar hem om zijn herinnering levend te houden.
Jason
Ik geloof in de piramide van maslow en niet in de posts van Triggershott.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lees je dan ook de argumenten van Trigger? Dat het gewoon nooit op zal houden vanuit de Hamashoek omdat ze busladingen moslims kunnen en zullen blijven aanvoeren tot Isral daadwerkelijk in de as ligt?
Waarom ligt de bal dan alsnog bij Isral?
Die zijn altijd pissed, niks bijzonders.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:43 schreef Ali_boo het volgende:
Ze komen best wel pissed over eerlijk gezegd
[ x ]
Nou, ik toon ze de haat van islamofoben aan zodra ze de verrader uithangen. Dan is het handig wanneer jij hen achterna gaat zitten en uitmaakt voor leugenaars, taqiyya-monsters, een beetje de islam gaat beledigen, etc.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En wat vertel je ze dan?
Die vuige westerlingen zijn het oneens met onze liefde voor terrorisme, kijk hier maar zo'n gore witte kafir tegen bomaanslagen en het vermoorden van babies zijn! Verenig je en blaas ze op?
Zoiets?
Het ICCquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:45 schreef crystal_meth het volgende:
De aanklager van het iCC wilde aanhoudingsbevelen tegen 2 Israelis en 3 Hamas leiders. Twee van die Hamas leiders zijn inmiddels gedood.
Nu nog Yahya Sinwar doden, en dan klagen dat het ICC enkel Israelis vervolgt?
Zelfs als jihadisten de Twin Towers neerhalen zullen bepaalde westerlingen zeggen: naaah, jullie hebben dat niet gedaan, het was een inside job, kamelenherders kunnen niet zoiets uitvoeren, cave dwellers. Het waren de yahood.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:44 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik geloof in de piramide van maslow en niet in de posts van Triggershott.
Ah, je spreekt over verraders? Dus om hun verraad, een kleine poging tot aanpassing, tot daadwerkelijk samenleven noem jij ze billenlikkers en moeten ze maar weer terug naar de OG haatbaard life style?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:45 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Nou, ik toon ze de haat van islamofoben aan zodra ze de verrader uithangen. Dan is het handig wanneer jij hen achterna gaat zitten en uitmaakt voor leugenaars, taqiyya-monsters, een beetje de islam gaat beledigen, etc.
Dan zeg ik tegen hen dat hoeveel billen ze ook gaan likken, ze er nooit bij zullen horen volgens HeatWave, dus kom terug in onze armen.
Zo zal Herzl ook wel gedacht hebben. Ik begrijp hem volledig. En zal gebruik maken van islamofoben, net zoals hoe zij weer gebruik maken van mijn soort (Wilders PR team).
Ga door bondgenoot.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:52 schreef HeatWave het volgende:
Dank weer, het is allemaal weer een beetje helderder waarom de islam hier niet hoort.
Tsja, zo zijn overal complottheorien over te vinden. Wat is je punt?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:51 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Zelfs als jihadisten de Twin Towers neerhalen zullen bepaalde westerlingen zeggen: naaah, jullie hebben dat niet gedaan, het was een inside job, kamelenherders kunnen niet zoiets uitvoeren, cave dwellers. Het waren de yahood.
Punt is, ik kan nog zo open zijn over onze doelen, lieden zoals jij zullen het wegwuiven. En dat moet frustrerend zijn voor HeatWave.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:54 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Tsja, zo zijn overal complottheorien over te vinden. Wat is je punt?
Beetje jammer dat je nu 1 op 1 mijn tactiek overneemt en dan denkt te winnen. Wel typisch, jatwerk van iemand die sowieso al zijn meningen uit heeft besteed aan een religie.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:54 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Ga door bondgenoot.
[ afbeelding ]
Target no 1 Sinwar zit er nog. Vrees dat de hoop dat die nog gepakt wordt minimaal is. Militair doet IDF nog maar weinig, alles in het teken om het gebied in tween te delen en 16% van het totale oppervlak als bufferzone in te richtenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:35 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat de oorlog in Gaza nu zo snel mogelijk moet worden gestopt. En daarbij ligt toch de bal bij Isral, want alle topstukken van Hamas zijn uitgeschakeld en alles ligt in puin daar, mensen lijden extreem en alle doden dagelijks erbij zijn zinloos.
Maar Isral hoeft echt niet ophouden te bestaan en dat gaat ook niet gebeuren. Dat zou een groot deel van de rest van de wereld niet willen ook.
Wat aardig!!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:40 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Hij is voor een maand ofzo geband, ik verwijs soms naar hem om zijn herinnering levend te houden.
Jason
Die zijn al pissed vanaf het moment dat het velletje eraf gehakt werd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die zijn altijd pissed, niks bijzonders.
Lees nog bijna dagelijks over bombardementen in Gaza waarbij doden vallen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Target no 1 Sinwar zit er nog. Vrees dat de hoop dat die nog gepakt wordt minimaal is. Militair doet IDF nog maar weinig, alles in het teken om het gebied in tween te delen en 16% van het totale oppervlak als bufferzone in te richten
Wind zaaien, storm oogsten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:36 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Lees nog bijna dagelijks over bombardementen in Gaza waarbij doden vallen.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:40 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Hij is voor een maand ofzo geband,
Beste Jan, heb deze discussie al zo vaak gevoerd. Geen zin in. En je laatste zin slaat al helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:28 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Wind zaaien, storm oogsten.
Het is een strategie, je provoceert Israel, zet je raketinstallaties en wapens caches in woonwijken, net als je commandocentra. Die gooien er een bom op omdat het een bedreiging is. Vervolgens janken dat je bevolking wordt gebombardeerd. Je eigen mensen gebruiken om je achter te verstoppen om de vijand de schuld te geven.
En, zie, het werkt, want Полезен идиот in Europa en Amerika gaan de straat op. Net als jij
Ik begrijp heel goed dat je daar geen zin in hebt, net zo als dat je Jemen niet als proxy oorlog van Iran en Rusland wil zien. Dat Hamas een verlengstuk is van Iraans buitenpolitiek.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:35 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Beste Jan, heb deze discussie al zo vaak gevoerd. Geen zin in. En je laatste zin slaat al helemaal nergens op.
Even verbeterd, want je sprak jezelf tegen in dezelfde zin.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:05 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Ik heb je al eerder verteld dat het leven een spel is en dat moslims goede daden verdienen. Dus het lijkt mij dat ze een graantje mee willen pikken van de goede daden door tekeer te gaan tegen voor "het zionistische staatje".
Hahaha, je hebt het helemaal mis over hoe ik denk Jan. Ga jij maar lekker kopje onder.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:46 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik begrijp heel goed dat je daar geen zin in hebt, net zo als dat je Jemen niet als proxy oorlog van Iran en Rusland wil zien. Dat Hamas een verlengstuk is van Iraans buitenpolitiek.
Je wilt de wereld klaarblijkelijk lekker simpel zien met de duivel Israel en de arme zielige Palestijnen.
Ligt er dan vooral aan hoe en wat jij postquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hahaha, je hebt het helemaal mis over hoe ik denk Jan. Ga jij maar lekker kopje onder.
Wat een tragische vertoning. Alles hieraan is triest en kansloos. Je zou maar een arme Jemeniet zijn en dit vanuit de zijlijn aanschouwen.quote:
Dat zijn een paar prachtige voltreffers indien waar.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:43 schreef Mylene het volgende:
Isralische leger doodt twee Hamas-leiders en drie commandanten in een tunnel onder Gaza-stad
Bronnen binnen Hamas melden dat Isral onlangs twee leiders van Hamas en drie militaire commandanten heeft gedood in een tunnel onder Gaza-Stad. De slachtoffers zouden Rawhi Mushtaha en Sameh al-Siraj zijn, die belangrijke posities binnen Hamas bekleedden, evenals drie commandanten van de militaire vleugel. Dat meldt The Times of Israel.
Mushtaha was een belangrijke figuur binnen Hamas, die tot voor kort fungeerde als premier van de Gazastrook en verantwoordelijk was voor financile zaken. Hij zou nauw hebben samengewerkt met Hamas-leider Yahya Sinwar, en werd gezien als een van de meest radicale leden van de terreurgroep.
Siraj was sinds 2021 lid van Hamas en verantwoordelijk voor de interne veiligheid in de Gazastrook. Ook zou hij onderdeel zijn geweest van een geheime inlichtingeneenheid die vanuit Turkije opereerde.
https://www.telegraaf.nl/(...)nnel-onder-gaza-stad
Zijn ze niet gewoon een gebed aan het roepen of de Koran citeren?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:43 schreef Ali_boo het volgende:
Ze komen best wel pissed over eerlijk gezegd
[ x ]
Hier neem ik afstand vanquote:
Haat jegens Isral is alles wat ze hebbenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:34 schreef oblo het volgende:
[..]
Wat een tragische vertoning. Alles hieraan is triest en kansloos. Je zou maar een arme Jemeniet zijn en dit vanuit de zijlijn aanschouwen.
Was dat toen hij de vliegtuigtrap afliep, of weer op?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:59 schreef Ali_boo het volgende:
Alsof Bibi zich daar iets van aantrekt![]()
[ x ]
Wie weet. Het is in ieder geval een eng, sekte-achtig volk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zijn ze niet gewoon een gebed aan het roepen of de Koran citeren?
Zeker net als de vorige keer, een paar honderd drones en raketten waarvan er 2 neerkomen in een weiland en de rest het niet eens red.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:57 schreef Ali_boo het volgende:
Ik geef het nog een uur, mocht er nog steeds niets gebeuren dan ga ik lekker naar bed![]()
[ x ]
Veel geblaf, ben benieuwd of ze durven bijten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:02 schreef Ali_boo het volgende:
Oh no's
"The Zionist regime is gone" - Iran's leader just pinned this tweet from Oct 3rd.
[ x ]
Ze hadden volgens mij beloofd dat ze de volgende keer 10x zo hard terug zouden slaan. Ben benieuwd waarmee ze gaan komenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:02 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Zeker net als de vorige keer, een paar honderd drones en raketten waarvan er 2 neerkomen in een weiland en de rest het niet eens red.
Ben ook wel echt nieuwsgierig hoeveel slagkracht ze nou daadwerkelijk hebben. En ook heel benieuwd hoeveel de Mossad al weet en paraat heeft om eventuele tactische doelen uit te schakelen voor ze uberhaupt iets groots zouden kunnen doen. Ik heb namelijk zo’n gevoel dat de inlichtingendiensten werkelijk alles al weten wat eventueel gevaar op kan leveren.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:04 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ze hadden volgens mij beloofd dat ze de volgende keer 10x zo hard terug zouden slaan. Ben benieuwd waarmee ze gaan komen
Al denk ik niet dat er vanavond nog iets zal gebeuren
Daar zullen we snel genoeg achter komenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:06 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Ben ook wel echt nieuwsgierig hoeveel slagkracht ze nou daadwerkelijk hebben. En ook heel benieuwd hoeveel de Mossad al weet en paraat heeft om eventuele tactische doelen uit te schakelen voor ze uberhaupt iets groots zouden kunnen doen. Ik heb namelijk zo’n gevoel dat de inlichtingendiensten werkelijk alles al weten wat eventueel gevaar op kan leveren.
Ik denk 0.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:25 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Daar zullen we snel genoeg achter komen
Daar denkt de VS anders overquote:
Je moet eens leren je twitterdiarree minder serieus te nemen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:36 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Daar denkt de VS anders over
[ x ]
Vroeg ik jou iets?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:41 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je moet eens leren je twitterdiarree minder serieus te nemen.
quote:NYT: Iran arrests dozens suspected of involvement in Haniyeh assassination
https://www.timesofisrael(...)niyeh-assassination/
Iran has arrested at least two dozen people over suspected connection to the alleged Israeli assassination of Ismail Haniyeh in Tehran, The New York Times reports, citing two Iranians familiar with the investigation.
Those arrested include senior Iranian intelligence officers, military officials, and staff at the IRGC-run guesthouse, the report says. Iranians fear a major security breach within high-ranking officials made the daring assassination possible.
quote:Mossad hired Iranian agents to plant bombs in Haniyeh’s residence
https://www.timesofisrael(...)lled-haniyeh-report/
Explosive devices were placed in three rooms of the Tehran guesthouse where Hamas leader was staying, then detonated remotely from abroad
The Mossad enlisted Iranian security agents to plant explosives in the Tehran guesthouse where Hamas chief Ismail Haniyeh was staying, according to a report in the Telegraph.
The report says the initial plan called for assassinating Haniyeh when visited Tehran in May to attend the funeral of president Ebrahim Raisi, but two Iranian officials tell the newspaper the operation was called off due to the large number of people in the building and seeming high possibility of failure.
The British daily says the agents nevertheless went ahead and planted explosives in three rooms at the compound, and later left Iran. They reportedly detonated the bombs from abroad.
“They are now certain that Mossad hired agents from the Ansar al-Mahdi security unit,” an official in the Islamic Revolutionary Guard Corps tells the newspaper, referring to a unit tasked with protecting senior officials.
Mooi. paranoia genereren in hoge kringen is een goede manier om een regime omver te halenquote:
Ja, kim gaat iran wel te hulp schieten!quote:
In een tijd waar bij een pride manifestatie men met Palestijnse vlaggen loopt verbaas ik mij nauwelijks meer over de stupiditeit van mensenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:05 schreef Glazenmaker het volgende:
Gaan we nu echt het sadistische Iraanse regime toejuichen, omdat ze ook stom tegen Isral zijn?
Het is een opportunistische clown. De Turken hebben gewoon handel gedreven met Isral. Alleen weet het volk dat niet.quote:
Dat niet alleen, Isral was een van de grootste exportbestemmingen van Turkse goederen. Dat kost Turkije miljarden met een al zoals bekend hele wankele economie.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:44 schreef Mylene het volgende:
[..]
Het is een opportunistische clown. De Turken hebben gewoon handel gedreven met Isral. Alleen weet het volk dat niet.
Waarom gingen ze de volgende keer ook weer los. Toen was er ook een staatsterrorist omgebracht toch?quote:
Goed dat dat allemaal al van tevoren bekend wordt gemaaktquote:
al die moslim zelfmoord gekken moeten hun gang gaan, dan komt er weer rustquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:59 schreef Triggershott het volgende:
Er moeten minstens tientallen doden gaan vallen bij de Iraanse aanval, anders lijkt er meer sprake te zijn van:
[ x ]
Dat is ook puur alleen omdat het westen Isral de hand boven het hoofd houdt. Zonder het westen zou het een heel ander verhaal zijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:59 schreef Triggershott het volgende:
Er moeten minstens tientallen doden gaan vallen bij de Iraanse aanval, anders lijkt er meer sprake te zijn van:
[ x ]
Jammer hequote:Op zondag 4 augustus 2024 03:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat is ook puur alleen omdat het westen Isral de hand boven het hoofd houdt. Zonder het westen zou het een heel ander verhaal zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |