Beste Jan, heb deze discussie al zo vaak gevoerd. Geen zin in. En je laatste zin slaat al helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:28 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Wind zaaien, storm oogsten.
Het is een strategie, je provoceert Israel, zet je raketinstallaties en wapens caches in woonwijken, net als je commandocentra. Die gooien er een bom op omdat het een bedreiging is. Vervolgens janken dat je bevolking wordt gebombardeerd. Je eigen mensen gebruiken om je achter te verstoppen om de vijand de schuld te geven.
En, zie, het werkt, want Полезен идиот in Europa en Amerika gaan de straat op. Net als jij
Ik begrijp heel goed dat je daar geen zin in hebt, net zo als dat je Jemen niet als proxy oorlog van Iran en Rusland wil zien. Dat Hamas een verlengstuk is van Iraans buitenpolitiek.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:35 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Beste Jan, heb deze discussie al zo vaak gevoerd. Geen zin in. En je laatste zin slaat al helemaal nergens op.
Even verbeterd, want je sprak jezelf tegen in dezelfde zin.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:05 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Ik heb je al eerder verteld dat het leven een spel is en dat moslims goede daden verdienen. Dus het lijkt mij dat ze een graantje mee willen pikken van de goede daden door tekeer te gaan tegen voor "het zionistische staatje".
Hahaha, je hebt het helemaal mis over hoe ik denk Jan. Ga jij maar lekker kopje onder.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:46 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik begrijp heel goed dat je daar geen zin in hebt, net zo als dat je Jemen niet als proxy oorlog van Iran en Rusland wil zien. Dat Hamas een verlengstuk is van Iraans buitenpolitiek.
Je wilt de wereld klaarblijkelijk lekker simpel zien met de duivel Israel en de arme zielige Palestijnen.
Ligt er dan vooral aan hoe en wat jij postquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hahaha, je hebt het helemaal mis over hoe ik denk Jan. Ga jij maar lekker kopje onder.
Wat een tragische vertoning. Alles hieraan is triest en kansloos. Je zou maar een arme Jemeniet zijn en dit vanuit de zijlijn aanschouwen.quote:
Dat zijn een paar prachtige voltreffers indien waar.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:43 schreef Mylene het volgende:
Israëlische leger doodt twee Hamas-leiders en drie commandanten in een tunnel onder Gaza-stad
Bronnen binnen Hamas melden dat Israël onlangs twee leiders van Hamas en drie militaire commandanten heeft gedood in een tunnel onder Gaza-Stad. De slachtoffers zouden Rawhi Mushtaha en Sameh al-Siraj zijn, die belangrijke posities binnen Hamas bekleedden, evenals drie commandanten van de militaire vleugel. Dat meldt The Times of Israel.
Mushtaha was een belangrijke figuur binnen Hamas, die tot voor kort fungeerde als premier van de Gazastrook en verantwoordelijk was voor financiële zaken. Hij zou nauw hebben samengewerkt met Hamas-leider Yahya Sinwar, en werd gezien als een van de meest radicale leden van de terreurgroep.
Siraj was sinds 2021 lid van Hamas en verantwoordelijk voor de interne veiligheid in de Gazastrook. Ook zou hij onderdeel zijn geweest van een geheime inlichtingeneenheid die vanuit Turkije opereerde.
https://www.telegraaf.nl/(...)nnel-onder-gaza-stad
Zijn ze niet gewoon een gebed aan het roepen of de Koran citeren?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:43 schreef Ali_boo het volgende:
Ze komen best wel pissed over eerlijk gezegd
[ x ]
Hier neem ik afstand vanquote:
Haat jegens Israël is alles wat ze hebbenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:34 schreef oblo het volgende:
[..]
Wat een tragische vertoning. Alles hieraan is triest en kansloos. Je zou maar een arme Jemeniet zijn en dit vanuit de zijlijn aanschouwen.
Was dat toen hij de vliegtuigtrap afliep, of weer op?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:59 schreef Ali_boo het volgende:
Alsof Bibi zich daar iets van aantrekt![]()
[ x ]
Wie weet. Het is in ieder geval een eng, sekte-achtig volk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zijn ze niet gewoon een gebed aan het roepen of de Koran citeren?
Zeker net als de vorige keer, een paar honderd drones en raketten waarvan er 2 neerkomen in een weiland en de rest het niet eens red.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:57 schreef Ali_boo het volgende:
Ik geef het nog een uur, mocht er nog steeds niets gebeuren dan ga ik lekker naar bed![]()
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |