Exclusief want daar kan je gewoon gelijkspel hebben. SO is alleen bij knock-outfase.quote:Op zondag 4 augustus 2024 07:17 schreef crv het volgende:
@:Mexicanobakker
89 [ Hockey ] Hoeveel wedstrijden in het heren- en damestoernooi worden na shoot-outs beslist?
is deze eigenlijk inclusief of exclusief groepsfase?
ik dacht dat de nederlandse vrouwen een shoot-off hadden maar dat was bij waterpolo geloof ik.quote:Op zondag 4 augustus 2024 07:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Exclusief want daar kan je gewoon gelijkspel hebben. SO is alleen bij knock-outfase.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Oh mja klopt, scheef geteldquote:Op zondag 4 augustus 2024 06:12 schreef crv het volgende:
[..]
Vraag 81
ik tel er 7 https://olympics.com/en/p(...)hot-put/fnl-000100--
Crauser 3x
Kovacs 1x
Campbell 1x
Otterdahl 2x
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen goud zonder schuim
quote:Op zondag 4 augustus 2024 06:25 schreef crv het volgende:
volgens mijn inschatting krijgen we vandaag volgende antwoorden:
57 [ Boogschieten ] Wat is de laatste ronde waarin Marcus d'Almeida zal schieten in het individuele toernooi?
8e finale
87 [ Zwemmen ] Wint Shayna Jack zilver op de 50 meter vrije slag?
Nee
90 [ Turnen ] Pakt Algerijė goud op de brug met ongelijke liggers?
Ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
4. 2x heren enkel en 2x heren dubbel.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:52 schreef crv het volgende:
77 [ Tennis ] Hoeveel tiebreaks (geen supertiebreaks) worden er gespeeld in de vijf tennisfinales?
5 naar mijn inschatting (wellicht goed dat iemand dat verifieert)
Correct!quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
59 1 volgens mij (we vragen het even aan @:heywoodu )
klopt inderdaadquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
4. 2x heren enkel en 2x heren dubbel.
Dat was geen vinalequote:Op zondag 4 augustus 2024 22:22 schreef crv het volgende:
[..]
de mixed dubbel had ook een tiebreak in de 2e set
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |