klopt inderdaadquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
4. 2x heren enkel en 2x heren dubbel.
Dat was geen vinalequote:Op zondag 4 augustus 2024 22:22 schreef crv het volgende:
[..]
de mixed dubbel had ook een tiebreak in de 2e set
dat is vraag 17 toch ?quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Meeste punten in de groepsfase basketbal was spannend tussen Giannis bij de heren en Emma Meesseman bij de dames, Giannis wint hem nipt. Griekenland it is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op maandag 5 augustus 2024 06:52 schreef wimderon het volgende:
[ 5-aug ]97 D ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
ok onbekende sport voor mij. dan heeft zo'n beetje iedereen dat foutquote:Op maandag 5 augustus 2024 07:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Firing Point D ja. Er wordt toch gevraagd naar positie en niet naar plaats in de tussenstand?
Misschien interpreteer ik hem verkeerd hoor, maar zo lees ik hem. Anders ga ik dan maar voor plaats 1 in de tussenstand, als dat bedoeld wordt.quote:Op maandag 5 augustus 2024 07:06 schreef crv het volgende:
[..]
ok onbekende sport voor mij. dan heeft zo'n beetje iedereen dat fout
Positie in de tussenstand wordt bedoeld, niet positie in de hal inderdaad. Ik begrijp de verwarring.quote:Op maandag 5 augustus 2024 07:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Misschien interpreteer ik hem verkeerd hoor, maar zo lees ik hem. Anders ga ik dan maar voor plaats 1 in de tussenstand, als dat bedoeld wordt.
Daar is iets misgegaan inderdaad. Schrap. Heb denk ik de heren en dameswedstrijd omgedraaid in mijn schemaquote:Op maandag 5 augustus 2024 06:38 schreef Pino112 het volgende:
114 [ Schoonspringen ] Haalt Else Praasterink de finale op de 10 meter platform?
Deze vraag staat bij 7 augustus, maar de voorronde en halve finale is vandaag al. En de finale op 6 augustus, dus ik voorzie een schrap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |