Jouw schuld dus. Of eigenlijk van degene die je wegriep.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:41 schreef Zorro het volgende:
WAt is dit nou weer? Staat het 22-22, wordt ik even weggeroepen en kom ik terug is de set verloren en kansloos in de 2e set?
Afknapper.
Ik zal mijn dochter even streng toesprekenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jouw schuld dus. Of eigenlijk van degene die je wegriep.
De dreun van het verlies.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:43 schreef ijs_beer het volgende:
Toch gek, je biedt zo goed weerstand in die eerste set en *poef* plots is het weg.
Je ziet het wel vaker bij volleybal, maar toch.
Mental midgets.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:43 schreef ijs_beer het volgende:
Toch gek, je biedt zo goed weerstand in die eerste set en *poef* plots is het weg.
Je ziet het wel vaker bij volleybal, maar toch.
Denigrerend.quote:
Dat zal het zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De dreun van het verlies.
Heb ik een gifwaardig moment gemist?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:45 schreef Zorro het volgende:
Een gifje van die tribunejongen zou hier erg vaak van pas komen
Is grappig omdat het een contrast geeft. Met die ellenlange volleybalsters. Als ik commentator op nationale TV was zou ik het ook niet zeggen. Toch meer de huiskamer hier.quote:
Omdat je er niet bekend mee bentquote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Italiaanse campingmuziek is toch net iets stijlvoller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |