Daar moeten we zelf tegen toch? Dus dan ben je bij gelijkspel sowieso tweedes, omdat ze na vandaag niet gelijk kunnen komen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En hoe precies is Hongarije geen gevaar meer?
Wij moeten tegen Hongarije, dus als we daar tegen gelijk spelen kunnen ze ons moeilijk meer inhalen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En hoe precies is Hongarije geen gevaar meer?
Klinkt logischquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar moeten we zelf tegen toch? Dus dan ben je bij gelijkspel sowieso tweedes, omdat ze na vandaag niet gelijk kunnen komen.
dat gaat knap lastig worden hoorquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar moeten we zelf tegen toch? Dus dan ben je bij gelijkspel sowieso tweedes, omdat ze na vandaag niet gelijk kunnen komen.
Ja. strijd voor de tweede plaats in de poulequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat dit plotseling wel belangrijk is?
Kutspanjequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:06 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Ja. strijd voor de tweede plaats in de poule
het is wat slordigquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:13 schreef kilon het volgende:
Gaat dit qua spel ook zo gelijk op als de score? Mijn focus ligt iets meer bij het volleybal dus ik mis soms het algehele spelbeeld.
Die kunnen er gewoon niets van, wat had je dan verwacht?quote:
Goede vraagquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kunnen er gewoon niets van, wat had je dan verwacht?
in handbal is een +5 zo wegquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:17 schreef Dagoduck het volgende:
En nu de voorsprong niet meer weggeven.
Waarschijnlijk Denemarken. Bij verlies waarschijnlijk Zweden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:28 schreef TheVulture het volgende:
Kwartfinale tegen een van de Scandinavische landen, dus dat zal dan wel Noorwegen worden
Ja dat wordt sowieso een lastige pot natuurlijk, ook als het Denemarken of Zweden wordt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:29 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Denemarken. Bij verlies waarschijnlijk Zweden.
NL nog niet 1x in de problemen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:58 schreef Szura het volgende:
Ik schakel in en zie alleen maar gemiste kansen
Had liever tegen Zweden gespeeld.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:29 schreef wdn het volgende:
en wrs tegen Denemarken Daar liggen kansen.
Zeker. Noorwegen +18, Zweden +9 en Denemarken +2quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kan nog steeds toch? Aangezien het om het doelsaldo gaat?
En wat komt eventueel daarna in de halve? Winnaar van Bra-Noo?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:40 schreef Szura het volgende:
Vrouwen:
Frankrijk - Duitsland
Nederland - Denemarken
Hongarije - Zweden
Brazilië - Noorwegen
Jep de angstgegnerquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:46 schreef franklop het volgende:
[..]
En wat komt eventueel daarna in de halve? Winnaar van Bra-Noo?
Verrassendquote:
Doe even normaal.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Helaas kunnen deze kutjes geen wedstrijd op het slot gooien
Yup, hopelijk de voorsprong nu meteen goed uitbouwenquote:
Scheidsrechters geven dat aan. Als ze hand op steken mag je nog vier keer overspelen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:37 schreef skysherrif het volgende:
vraag je als leek, hoe lang mag je de bal in eigen team houden zonder aanvallende actie (of hoe dat ook werkt in handbal?)
Springen ze het doelgebied in zodat ze die niet 'betreden'? En mag je ook scoren zonder springen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:38 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Scheidsrechters geven dat aan. Als ze hand op steken mag je nog vier keer overspelen.
Er zijn van die wedstrijden dan pakken ze inderdaad niksquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoorde dat onze keepsters niks zouden pakken.
Daar lijkt het voorlopig niet op
Ja en jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Springen ze het doelgebied in zodat ze die niet 'betreden'? En mag je ook scoren zonder springen?
*Nog niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:40 schreef wdn het volgende:
[..]
Er zijn van die wedstrijden dan pakken ze inderdaad niks
Vandaag is niet zo'n dag
Nederland vind anders vrij gemakkelijk de cirkel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:43 schreef Dagoduck het volgende:
Verdediging van Denemarken staat wel goed. Duurt lang voordat ze er doorheen komen.
ik verwacht dat ze nog wel terugkomenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:43 schreef Dagoduck het volgende:
Verdediging van Denemarken staat wel goed. Duurt lang voordat ze er doorheen komen.
Ja, maar duurt wel ff.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:44 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Nederland vind anders vrij gemakkelijk de cirkel.
Dat is expressquote:
Je kunt er beter 3 voorstaan dan achterquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:46 schreef kilon het volgende:
We maken wel veel fouten. En 3 doelpunten is helemaal niks bij het handbal.
Mocht Housheer eraf gaan heeft NL een groot probleemquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:46 schreef kilon het volgende:
We maken wel veel fouten. En 3 doelpunten is helemaal niks bij het handbal.
2m is een wasariquote:
Rood in het handbal is ook twee minuten, alleen mag je als speelster niet meer terugkomen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:50 schreef wdn het volgende:
[..]
2m is een wasari
ippon is rood (en dat zijn hier 3 wasaris)
3x 2m is ook roodquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:51 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Rood in het handbal is ook twee minuten, alleen mag je als speelster niet meer terugkomen.
Deense verdediging staat nu stukken beter dan in die eerste minutenquote:
Ik neem mensen sowieso niet zo serieus.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mensen die zich buiten Sinterklaastijd als Sinterklaas verkleden neem ik nooit zo serieus.
Dat is wellicht een betere keuze.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik neem mensen sowieso niet zo serieus.
*noteert 4 punten voorsprong*quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:56 schreef kilon het volgende:
Jeetje, dit gaat nog gelijk worden voor rust.
Misschien was dit wel de echte Sinterklaasquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mensen die zich buiten Sinterklaastijd als Sinterklaas verkleden neem ik nooit zo serieus.
die is echt gegroeidquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:59 schreef TheVulture het volgende:
Ten Holte is dit toernooi nog niet zo goed geweeest als vandaag
ik bedoelde meer die hoge stem netquote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Helaas kunnen deze zeer gerespecteerde dames geen wedstrijd op slot gooien
Ja jammer dat het aanvallend dan tegenvaltquote:
consolideren dan, wat hetzelfde is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je mag pas op 10 minuten van het eind zeggen dat je een verschil van 3-4 op slot moet gooien
Ik herhaal mezelf nog even: je kijkt te veel voetbalquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Van 4 voorsprong naar 1 achterstand in een helft mag gewoon niet.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat gebeurt zoveel in het handbal. Zeker als je die voorsprong hebt behaald in de eerste tien minuten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gebeurd anders heel vaak in handbal.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
TeamNL mental midget troepquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:05 schreef trein2000 het volgende:
4-0 voor. Bij rust 11-10 achter. Man man man.
Je mag mij de wedstrijden dit toernooi laten zien waar dat soort voorsprongen worden weggegeven in een helft.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik herhaal mezelf nog even: je kijkt te veel voetbal
Er is 3x een +5 geweest.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je mag mij de wedstrijden dit toernooi laten zien waar dat soort voorsprongen worden weggegeven in een helft.
En hoe vaak is, tegen een enigszins gelijke tegenstander, een voorsprong weggegeven? Ook de 3x3 stonden een hele lange tijd voor voordat Frankrijk vanaf 12-11 oid voor kwam, 1 geweldig schot veranderd daar vrij weinig aan, ondanks dat die voor die eeuwigheid was.quote:
Dat is wat anders.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je mag mij de wedstrijden dit toernooi laten zien waar dat soort voorsprongen worden weggegeven in een helft.
Confirmation bias is sterk in dezequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
En hoe vaak is, tegen een enigszins gelijke tegenstander, een voorsprong weggegeven? Ook de 3x3 stonden een hele lange tijd voor voordat Frankrijk vanaf 12-11 oid voor kwam, 1 geweldig schot veranderd daar vrij weinig aan, ondanks dat die voor die eeuwigheid was.
Dat is sport he, jeetje. Verwacht je dan bij elke sport dat iedereen zo extreem goed is dat ze een behaalde voorsprong altijd behouden? Dan ben je toch zelf de mental midget hier.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
En hoe vaak is, tegen een enigszins gelijke tegenstander, een voorsprong weggegeven? Ook de 3x3 stonden een hele lange tijd voor voordat Frankrijk vanaf 12-11 oid voor kwam, 1 geweldig schot veranderd daar vrij weinig aan, ondanks dat die voor die eeuwigheid was.
Als je alle wedstrijden van alle sporten bekijkt zal Nederland waarschijnlijk niet statistisch vaker grote voorsprongen weggeven. Hier ligt (logischerwijs) het vergrootglas veel meer op Nederland.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
ditquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is wat anders.
Zeggen dat je een wedstrijd op slot moet gooien in het handbal is nog niet zo raar als in volleybal, maar het komt wel in de buurt. In sommige sporten kan dat gewoon niet, en in handbal komt het vooral neer op tijdrekken.
En ik waarschuw je alvast: in het waterpolo is het wel net zo raar als in volleybal.
dat was niet de vraagquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:10 schreef Fodio het volgende:
[..]
Niet deze wedstrijd, hoogste voorsprong was +4 in deze wedstrijd
Maar je krijgt de bal weer na ieder doelpunt van de tegenstander, dus je kan gewoon doelpunt tegen doelpunt spelen en je voorsprong consolideren. Dat bedoel ik met wedstrijd op slot gooien en waarom je een voorsprong van 4 absoluut niet in 25 minuten mag weggeven.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:13 schreef wdn het volgende:
[..]
dit
Handbal kent een limiet op balbezit
Volleybal maximaal 3x aanraken
Voetbal kun je een balletje achterin rond blijven spelen. Als de tegenstander er baat bij heeft zal dat ook het enige zijn dat gebeurd.
Dus gewoon de wedstrijd spelen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar je krijgt de bal weer na ieder doelpunt van de tegenstander, dus je kan gewoon doelpunt tegen doelpunt spelen en je voorsprong consolideren. Dat bedoel ik met wedstrijd op slot gooien en waarom je een voorsprong van 4 absoluut niet in 25 minuten mag weggeven.
Doen alsof dat normaal is, is echt heel vreemd wat bepaalde users hier willen doen geloven.
Het is ook zo makkelijk om iedere aanval altijd een doelpunt te maken en om bij iedere tegenaanval altijd maar tegen te houden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar je krijgt de bal weer na ieder doelpunt van de tegenstander, dus je kan gewoon doelpunt tegen doelpunt spelen en je voorsprong consolideren. Dat bedoel ik met wedstrijd op slot gooien en waarom je een voorsprong van 4 absoluut niet in 25 minuten mag weggeven.
Doen alsof dat normaal/verwacht is, is echt heel vreemd wat bepaalde users hier willen doen geloven.
Dat is niet op slot gooien.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Doen alsof dat normaal/verwacht is, is echt heel vreemd wat bepaalde users hier willen doen geloven.
Dat je een voorsprong van 4 in handbal niet mag weggeven vind hetzelfde als zeggen dat je een 1-0 voorsprong in het voetbal niet mag weggeven.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je speelt tegen Denemarken en in handbal kun je geen wedstrijd op slot gooien met nog 40 minuten te spelenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je voorsprong consolideren ja aka wedstrijd op slot gooien
En wat is nou precies het verschil met zo goed mogelijk je eigen wedstrijd spelen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je voorsprong consolideren ja aka wedstrijd op slot gooien, ze geen hoop geven.
Nou, met dat waardeloze defensieve voetbal van tegenwoordig wel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Chelsea met nog 15 minuten met 1-0 voor staat tegen Arsenal verwachten we toch ook niet dat het dan al gespeeld is?
Zes!quote:
Doodnormaal als het wel gebeurd volgens mensen hier.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:22 schreef franklop het volgende:
3 punten achter. Dit mag Denemarken nooit meer weggeven
Probleem is dat NL wel al 20 minuten moeite heeft te scoren, is überhaupt een goede aanval op te zetten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:23 schreef wdn het volgende:
NL gaat nu ook een +4 goed maken
dit is om ons punt te maken
3 punten is echt niks in handbalquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Doodnormaal als het wel gebeurd volgens mensen hier.
Is weer 4, dit komt goed!quote:
Blijf nu maar gewoon kijken dan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:25 schreef DeLuna het volgende:
Ik keek net en toen was het 4-7 en nu is het 15-11???
je moet wel rekening houden met wie de bal heeftquote:
oh dus jij bent de oorzaakquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:25 schreef DeLuna het volgende:
Wel spannend, je hebt geen idee wat de score gaat zijn als je straks weer inschakelt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:25 schreef DeLuna het volgende:
Springen is wel vermakelijk.quote:
Ok, vooruitquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Springen is wel vermakelijk.
uhuh...quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:34 schreef TAmaru het volgende:
de Denen staan bijzonder goed opgesteld
geen doorkomen aan
You have been JohnDDD'd.quote:
Ha.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:38 schreef alpeko het volgende:
Ook met man minder scoren die Denen steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |