Daar moeten we zelf tegen toch? Dus dan ben je bij gelijkspel sowieso tweedes, omdat ze na vandaag niet gelijk kunnen komen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En hoe precies is Hongarije geen gevaar meer?
Wij moeten tegen Hongarije, dus als we daar tegen gelijk spelen kunnen ze ons moeilijk meer inhalen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En hoe precies is Hongarije geen gevaar meer?
Klinkt logischquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar moeten we zelf tegen toch? Dus dan ben je bij gelijkspel sowieso tweedes, omdat ze na vandaag niet gelijk kunnen komen.
dat gaat knap lastig worden hoorquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar moeten we zelf tegen toch? Dus dan ben je bij gelijkspel sowieso tweedes, omdat ze na vandaag niet gelijk kunnen komen.
Ja. strijd voor de tweede plaats in de poulequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat dit plotseling wel belangrijk is?
Kutspanjequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:06 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Ja. strijd voor de tweede plaats in de poule
het is wat slordigquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:13 schreef kilon het volgende:
Gaat dit qua spel ook zo gelijk op als de score? Mijn focus ligt iets meer bij het volleybal dus ik mis soms het algehele spelbeeld.
Die kunnen er gewoon niets van, wat had je dan verwacht?quote:
Goede vraagquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kunnen er gewoon niets van, wat had je dan verwacht?
in handbal is een +5 zo wegquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:17 schreef Dagoduck het volgende:
En nu de voorsprong niet meer weggeven.
Waarschijnlijk Denemarken. Bij verlies waarschijnlijk Zweden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:28 schreef TheVulture het volgende:
Kwartfinale tegen een van de Scandinavische landen, dus dat zal dan wel Noorwegen worden
Ja dat wordt sowieso een lastige pot natuurlijk, ook als het Denemarken of Zweden wordt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:29 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Denemarken. Bij verlies waarschijnlijk Zweden.
NL nog niet 1x in de problemen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:58 schreef Szura het volgende:
Ik schakel in en zie alleen maar gemiste kansen
Had liever tegen Zweden gespeeld.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:29 schreef wdn het volgende:
en wrs tegen Denemarken Daar liggen kansen.
Zeker. Noorwegen +18, Zweden +9 en Denemarken +2quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kan nog steeds toch? Aangezien het om het doelsaldo gaat?
En wat komt eventueel daarna in de halve? Winnaar van Bra-Noo?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:40 schreef Szura het volgende:
Vrouwen:
Frankrijk - Duitsland
Nederland - Denemarken
Hongarije - Zweden
Brazilië - Noorwegen
Jep de angstgegnerquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:46 schreef franklop het volgende:
[..]
En wat komt eventueel daarna in de halve? Winnaar van Bra-Noo?
Verrassendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |