Even bijkomen van het Olympische geweld!quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:51 schreef danusz1986 het volgende:
Voelt vreemd straks om op Montreal/Toronto niet te hoeven picken.
De toernooiorganisatie zorgt voor problemen, want er waren in Cincinnati acht toernooidagen i.p.v. zeven. Daar moet dus een eenmalige uitzondering voor gemaakt worden, je krijgt in dit geval 800 punten voor het behalen van de finale!quote:Op zondag 18 augustus 2024 04:54 schreef superniger het volgende:
7. Sinner
Een eventuele achtste pick is niet mogelijk.
Ai 😣quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik wil een bowa standbeeld in huis.
Altijd wel geweten dat XL-Game de potentie hadquote:Op maandag 2 september 2024 17:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
Pick 7:
Popyrin: Thompson, Rublev, Draper, Fritz, Borges, -
quote:Op maandag 2 september 2024 22:26 schreef de_boswachter het volgende:
Even onder voorbehoud
9. Dimitrov
10. Zverev
11. Sinner
Gaan jullie samen een paar dagen weg en moeten jullie daarom de picks al zo vroeg doorgeven?quote:Op dinsdag 3 september 2024 07:31 schreef Wereldgozer het volgende:
9: A. De Minaur
10: winnaar Tiafoe/Dimitrov
11: Dopingzondaar Sinner
quote:Op maandag 2 september 2024 18:24 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Altijd wel geweten dat XL-Game de potentie had
Zeevissen in Thailandquote:Op dinsdag 3 september 2024 08:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
[..]
Gaan jullie samen een paar dagen weg en moeten jullie daarom de picks al zo vroeg doorgeven?
Ga je ook mee zeevissen in Thailand ?quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:56 schreef Bruce117 het volgende:
Dag 9: De Minaur
Dag 10: Winnaar Tiafoe-Dimitrov
Dag 11: Sinner
Niet alles verklappenquote:Op dinsdag 3 september 2024 18:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ga je ook mee zeevissen in Thailand ?
Dit snapt niemand. Duidelijke taal aub.quote:Op woensdag 4 september 2024 06:49 schreef danusz1986 het volgende:
Dag 10: Sinner
Als Sinner verliest van Medvedev dan Draper/Di Minaur.
Sinner it is! Zie hierboven.quote:Op woensdag 4 september 2024 10:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit snapt niemand. Duidelijke taal aub.
Jullie zijn allebei uitgespeeld, want als Sinner wint dan heeft @danusz1986 Draper niet meer overquote:Op donderdag 5 september 2024 10:40 schreef kleinzusje het volgende:
danusz1986 Kan nog verder met Draper!
Ik ben uitgespeeld
quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jullie zijn allebei uitgespeeld, want als Sinner wint dan heeft @:danusz1986 Draper niet meer over
Maar wel goed gedaan van beiden!
Dat Fritz van Zverev won had ik even niet op gerekend. Nu zelfs de finale gehaald.quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jullie zijn allebei uitgespeeld, want als Sinner wint dan heeft @:danusz1986 Draper niet meer over
Maar wel goed gedaan van beiden!
In de top 10quote:
Nog maar 4 toernooien te gaan, spannend!quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ja, je staat op de drempel van de WTF!
Dit klopt mogelijk niet helemaal, misschien loopt het toernooi van woensdag t/m dinsdag. En Shanghai loopt daar dan mogelijk weer een stukje doorheen, maar het zou ook kunnen dat de eersterondewedstrijden pas op woensdag 2 oktober beginnen. Even puzzelen met de agenda, ik vertrouw op jullie flexibiliteitquote:
Tokio;quote:Op donderdag 19 september 2024 12:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dit klopt mogelijk niet helemaal, misschien loopt het toernooi van woensdag t/m dinsdag. En Shanghai loopt daar dan mogelijk weer een stukje doorheen, maar het zou ook kunnen dat de eersterondewedstrijden pas op woensdag 2 oktober beginnen. Even puzzelen met de agenda, ik vertrouw op jullie flexibiliteit
Tokyo en Shanghai kan ik sowieso zelf doen hoor, mogelijk Basel ook nog. Alleen vermoedelijk Parijs en/of de ATP Finals niet, maar zeker die laatste is natuurlijk te belangrijk om te missen! Als iemand die op zich wil nemen dan zou dat top zijn.quote:Op maandag 23 september 2024 17:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik doe Tokyo wel zodat het seizoen verder kan. Of ik daarna nog meer toernooien doe en zo ja hoeveel, weet ik nog niet. Dat hangt een beetje af van andere verplichtingen van mij. Dus als andere deelnemers zich aan willen melden, graag.
Zelf heb ik eerder een seizoen de scores bijgehouden en dit is mijn meest kansloze seizoen tot dus ver. Die top 8 was maanden geleden al onhaalbaar.
In de OP staat trouwens dat Tokyo een 250 toernooi is.quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Tokyo en Shanghai kan ik sowieso zelf doen hoor, mogelijk Basel ook nog. Alleen vermoedelijk Parijs en/of de ATP Finals niet, maar zeker die laatste is natuurlijk te belangrijk om te missen! Als iemand die op zich wil nemen dan zou dat top zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |