Is dat nou nog steeds bezig? Ik ben maar blij dat ik deze twee weken verder niks van voetbal volg op uitslagen lezen na, want je wordt er moe van.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 03:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Heel benieuwd naar het ontvangst voor de Argentijntjes door de Fransen vanavond.
https://www.theguardian.c(...)-olympics-paris-2024
Waarom word je er moe van?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 07:18 schreef kilon het volgende:
[..]
Is dat nou nog steeds bezig? Ik ben maar blij dat ik deze twee weken verder niks van voetbal volg op uitslagen lezen na, want je wordt er moe van.
Dit overstijgt het individu, de spelers op het veld. Al sinds de WK-finale 2022 heersen hier spanningen rondom. Je kan er van vinden wat je wil, je mening is logisch, maar dit ligt gewoon heel gevoelig.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:51 schreef kilon het volgende:
[..]
Omdat deze spelers niet dezelfde spelers zijn die dat zongen.
Ja verdorie kutshow.quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koekoek
Spanje - Marokko incoming. Revanche voor 2 jaar terug graag
Tsja had hem toen ook liever gewonnen dan nu hoor, maar wie weet wanneer we Marokko de volgende keer pas weer tegenkomen op een groot toernooiquote:
Verrassend!quote:
Die hebben toch geen contact ? Of zelden/nooit gehad.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:21 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kom hier alleen even zeggen dat Trinity Rodman, de Amerikaanse doelpuntenmaakster, de dochter van Dennis Rodman is
Is het zoals verwacht?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:43 schreef Szura het volgende:
Vrouwen en pingels, dat gaan we even kijken
Ze zijn nog steeds niet begonnenquote:
Kun je nog zoveel drones inzetten, als je drie pingels schiet die de keeper klemvast kan pakken (waarvan ze er een liet glippen) houdt het gauw op.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Canada oprotten. Met jullie drone troep
Dit ligt er wel heel dik bovenopquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Frankrijk staat zeker achter, heel toevallig weer.
Echt lachwekkend, bij dat judo ook al heel toevallig Riner die het af kon maken etc.quote:
Zelfde goedkope pingel als bij Herrie Keen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Marokko en penalties, leuke rubriek deze OS.
Marokkaanse speler die oefent voor de rugby sevens van 2028quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Idioot op het veld, dat verwacht je toch ook niet zeg.
actie op zich geen strafschop, maar wtf doet die gozer met beide handen in de lucht? nergens voor nodig? als ie em had gegeven zou het ook terecht zijn imo. Wilde bewust die bal pakken (maar pakt em met veel geluk juist niet, krijgt em tegen aan geschoten)quote:
Vrouwenvoetbal wel. Gifje.quote:
Gvdquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:02 schreef Szura het volgende:
Kunnen we hem alvast onder Ctrl-V zetten?
Veel plezier tegen de VS in de strijd om bronsquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
GvdJa Spanje levert niet helemaal deze Spelen
Waterpolo is de enige teamsport waar het wel echt lekker gaat. Herenhandbal ook nog wel aardigquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Veel plezier tegen de VS in de strijd om brons
Ja, ze zijn al eerder van 2-0 teruggekomen.quote:
dat bedoel ik.. leek ook verlorenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ze zijn al eerder van 2-0 teruggekomen.
Even aangevuldquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waterpolo is de enige teamsport waar het nog wel echt lekker gaat. Herenhandbal ook nog wel aardig
Ja maar ja, Spanje speelde hier in de QF ook al matig natuurlijk en mazzelde tegen Columbia. Was toch gewoon een veeg tekenquote:
2 goals had gekund, 3 lijkt me wel erg veelquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:53 schreef chufi het volgende:
ja , maar nog een kwartier extra tijd .. dus het kan nog
Ja dat had bij de 4-1 wel gemogen he?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:05 schreef wimderon het volgende:
Weet die Spaanse keepster dat je van de doellijn mag komen?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Veel plezier tegen de VS in de strijd om brons
Nederland - Spanje is de halve finale in waterpolo en Mex heeft geen vertrouwen in NL.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:13 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]![]()
Maar goed, we zwaaien Spanje weer uit
ES2 of HBO Maxquote:
Even geen cola meer voor jou.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:39 schreef KingRoland het volgende:
wtf het was 1-1 en toen ging ik even naar de wc staat het opeens 1-3![]()
@:mexicanobakker
Had nog liever een 4-3 nederlaag gehad, kom schermen tekort gvdquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:00 schreef KingRoland het volgende:
@:mexicanobakker als ik tegen jou zou zeggen dat het 3-3 zou worden dan zou je mij uitlachen
Naja tenminste heb je alle goals gezien, ik heb alle goals gemistquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had nog liever een 4-3 nederlaag gehad, kom schermen tekort gvd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |