abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214497603

Gedragsregels in dit topic
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_214497615
Priske al ontslagen? @Dennis
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_214497638
Ben ik dan de enige met Jaap Stam flashbacks? Ook die wou op een bepaalde manier spelen maar had daar de spelers niet voor

Merk een soortgelijk patroon
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_214497647
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 21:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Wellicht omdat de opstelling ook niet stijgend is qua niveau.

Mag je alles van vinden natuurlijk. De conclusie die je daaraan kan verbinden mag je pas plaatsen na de eerste wedstrijden in het ECHTE seizoen.
Straks tegen PSV spelen we in een opstelling die we nog nooit hebben gezien in een oefenwedstrijd (maar waar al wel tig keer op is getraind) en is iedereen weer stomverbaasd als het dan een heel stuk beter is.

En ik moet zeggen, voor een stel jeugdspelers doen ze het vandaag boven verwachting goed. :)
pi_214497652
Commentator Feyenoord One reageert nogal overenthousiast op die halve kans van Sauer net.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_214497662
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 21:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Commentator Feyenoord One reageert nogal overenthousiast op die halve kans van Sauer net.
Beetje zoals het hele Feyenoord-topic reageert op Sauer.
pi_214497683
quote:
10s.gif Op woensdag 31 juli 2024 21:19 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Straks tegen PSV spelen we in een opstelling die we nog nooit hebben gezien in een oefenwedstrijd (maar waar al wel tig keer op is getraind) en is iedereen weer stomverbaasd als het dan een heel stuk beter is.

En ik moet zeggen, voor een stel jeugdspelers doen ze het vandaag boven verwachting goed. :)
Dit is niets meer dan wishful thinking.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_214497692
quote:
10s.gif Op woensdag 31 juli 2024 21:19 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Ik help het je hopen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_214497700
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 21:20 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Dit is niets meer dan wishfull thinking.
Misschien stelt hij wel echt Jong Feyenoord op.
pi_214497707
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 21:20 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Dit is niets meer dan wishfull thinking.
Het is wishfull thinking om te denken dat je met je beste spelers beter speelt dan met een jeugdelftal? Wat?
pi_214497718
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 21:18 schreef Ali_boo het volgende:
Ben ik dan de enige met Jaap Stam flashbacks? Ook die wou op een bepaalde manier spelen maar had daar de spelers niet voor

Merk een soortgelijk patroon
Echt doe normaal hoor. Echt die onzin en paniek. Ik neem aan dat je volwassen bent, doe dan niet gelijk hysterisch. Een Priske vergelijken met een Stam slaat echt totaal nergens op
pi_214497735
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 21:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Misschien stelt hij wel echt Jong Feyenoord op.
Nee, dat geloof ik ook niet.

Maar ik verwacht niet dat de nieuwe speelwijze dan ineens als een wonder wél loopt.
  woensdag 31 juli 2024 @ 21:23:06 #13
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_214497744
Die gasten hebben gewoon 10 keer 1op1 gestaan _O-

Dit systeem is echt verschrikkelijk
  woensdag 31 juli 2024 @ 21:24:08 #14
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214497766
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 21:22 schreef alopio het volgende:

[..]
Echt doe normaal hoor. Echt die onzin en paniek. Ik neem aan dat je volwassen bent, doe dan niet gelijk hysterisch. Een Priske vergelijken met een Stam slaat echt totaal nergens op
Dat moet gaan blijken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214497780
Brian had bij het maken van de opstelling wellicht rekening moeten houden met de intuïtie van vele Feyenoord-fans.
pi_214497784
quote:
10s.gif Op woensdag 31 juli 2024 21:21 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Het is wishfull thinking om te denken dat je met je beste spelers beter speelt dan met een jeugdelftal? Wat?
Dat je niet inziet dat de speelwijze gewoon ontzettend kwetsbaar is ongeacht de spelers is ook wel schrijnend.

Hancko werd tegen Benfica ook aan alle kanten voorbij gelopen.

Deze speelwijze kan onze topverdedigers eruit laten zien als schlemielen.
pi_214497788
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 21:24 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat moet gaan blijken.
Dat klopt, maar dan is het totaal debiel om nu al hysterisch te doen na een paar trainingspotjes.

Velen zijn echt manisch hoor.
pi_214497791
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 21:22 schreef alopio het volgende:

[..]
Dat je een paar oefenpotjes verliest tot daar aan toe. De manier waarop het gebeurt, baart me wel zorgen ja
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_214497825
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 21:25 schreef alopio het volgende:

[..]
Dat klopt, maar dan is het totaal debiel om nu al hysterisch te doen na een paar trainingspotjes.

Wat een goede post zeg. :)
pi_214497826
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 21:23 schreef fetX het volgende:
Die gasten hebben gewoon 10 keer 1op1 gestaan _O-

Dit systeem is echt verschrikkelijk
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 21:25 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Dat je niet inziet dat de speelwijze gewoon ontzettend kwetsbaar is ongeacht de spelers is ook wel schrijnend.

Hancko werd tegen Benfica ook aan alle kanten voorbij gelopen.

Deze speelwijze kan onze topverdedigers eruit laten zien als schlemielen.
Blij dat ik niet de enige ben die het opmerkt
pi_214497830
Priske moet snel gaan presteren

want als hij mij tegen gaat krijgen dan is het zo afgelopen met hem ...mijn macht reikt ver

dat weet iedereen dondersgoed hier
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_214497832
quote:

[..]

Het is wel duidelijk dat het vertrek van Slot echt voor totale kortsluiting heeft gezorgd bij een flink deel van de supporters. Wat een debiele takes lees ik hier toch weer de afgelopen tijd. Om over het open riool X nog maar te zwijgen.

Ik maak me wel ernstig zorgen om hoe groot de #PriskeOUT roep nu al is. Die arme man gaat nooit een eerlijke kans krijgen.
pi_214497838
quote:
10s.gif Op woensdag 31 juli 2024 21:27 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Het is wel duidelijk dat het vertrek van Slot echt voor totale kortsluiting heeft gezorgd bij een flink deel van de supporters. Wat een debiele takes lees ik hier toch weer de afgelopen tijd. Om over het open riool X nog maar te zwijgen.

Ik maak me wel ernstig zorgen om hoe groot de #PriskeOUT roep nu al is. Die arme man gaat nooit een eerlijke kans krijgen.
Men heeft weer de automatische reactie klaar uit het verleden.

En ach, kan je het ze kwalijk nemen.
  woensdag 31 juli 2024 @ 21:28:01 #24
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214497840
quote:

[..]

Elke tegenstander loopt er met gemakt doorheen
Je creëert niet gek veel
Voetballend pover
Spelers hebben geen idee wat ze moeten doen tegen twee iets betere tegenstanders
Elke wedstrijd een andere pretopstelling
Een hoop uncerraintys
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 31 juli 2024 @ 21:28:27 #25
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214497850
In zo’n kringetje staan na elke wedstrijd ben ik ook HELEMAAL KLAAR MEE
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo