SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ik weet niet hoe die vibes werken, maar het is een bizar iets.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je voelde gewoon aan dat ik dit nummer nu net ging draaienMaar wees welkom
Ik heb ze twee uitzendingen op rij niet gedraaid. Zelfs niets dat ook maar enigszins gerelateerd is.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe die vibes werken, maar het is een bizar iets.
Even doorbijten maar, hoewel ik deze wel kan hebben…
Mee eens. Heb je wel bepaalde wedstrijden/sporten die je volgt?quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:12 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind de OS tot op heden overigens echt niets uitstralen…
Ik ben gewoon vol aan het werk; heb pas in september vakantie. Ik krijg er gewoon heel weinig van mee.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:12 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:13 schreef DJ11 het volgende:
Zeer recent nog een uitzending hiermee begonnen, daarom deze keer maar een iets andere versie. Kan natuurlijk ook niet ontbreken:Dario G - Carnaval De Paris (Jonas Westling mix)
Niet echt, maar bij het dameshockey vind ik het enthousiasme wel leuk en de atletiekonderdelen kan ik ook wel hebben.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Mee eens. Heb je wel bepaalde wedstrijden/sporten die je volgt?
Niu inderdaad, en het wordt ook allemaal erg gefragmenteerd uitgezonden.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:12 schreef MadMaster het volgende:
Ik werk ook gewoon, heb ook pas vakantie in september.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon vol aan het werk; heb pas in september vakantie. Ik krijg er gewoon heel weinig van mee.
Zat jij nou bij de Duitse Wadden?quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Niu inderdaad, en het wordt ook allemaal erg gefragmenteerd uitgezonden.
Fatsoenlijk een wedstrijd volgen is er niet bij.
Ik weet het, maar dan nog kom ik er niet aan toe. Deze week met de coverband geoefend, morgenavond (voor de laatste keer met die band) optreden. De weken vliegen om, meestal.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik werk ook gewoon, heb ook pas vakantie in september.
Maar er wordt genoeg herhaald en 's avonds kan je ook je lol op…
Dat zegt me niets, ik ken die omgeving helemaal niet.quote:
Het weer werkt ook erg mee daar….quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:18 schreef MadMaster het volgende:
Hopla, 1-0 voor de NL hockeydames.
In een leeg stadion, het publiek moest weg i.v.m. mogelijke onweersbuien.
Niet echt, wel de Seine schoonpompen, maar een gat in een wolk kunnen ze niet voor elkaar krijgen…quote:
Nee nog nooit geweest helaas.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zegt me niets, ik ken die omgeving helemaal niet.
Maar het lijkt me wel wat…
Is iemand bekend met Vlieland qua bezoek?
Ik alleen Texel.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bijna bij Denemarken, nice…quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee nog nooit geweest helaas.
De regio waar ik zit, zit precies in het midden van de Oostzee en de waddenzee.
Prachtige regio
Ik alleen Vlieland nog niet en dus wil ik alleen daarom al er een keer naar toe.quote:
Wil je het dan toch bezoeken? Of is het afhankelijk van wat er te doen is?quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik alleen Vlieland nog niet en dus wil ik alleen daarom al er een keer naar toe.
Maar er is niet heel veel, volgens mij…
Tof ditquote:Op woensdag 31 juli 2024 20:26 schreef DJ11 het volgende:
We gaan even de wat meer ambient / zweverige hoek in. Ook dit is Frans. Meestal draai ik de radio remix, vandaag maar eens de originele versie:Deep Forest - Sweet Lullaby (original mix)
Ik ben er één keer geweest. Het is best leuk, maar natuurlijk niet zo groot. Het voelde een beetje aan als één lange straat.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik wil het op zich wel bezoeken, ik wil TVTAS kunnen afstrepen…quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Wil je het dan toch bezoeken? Of is het afhankelijk van wat er te doen is?
Neem een goed boek mee, dan komt het wel goed.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik wil het op zich wel bezoeken, ik wil TVTAS kunnen afstrepen…
Maar ik zoek dus tips om het er een dag uit te kunnen houden.
Sowieso wil ik het in de rondte fietsen, maar dan ben je na 26 kilometer ook klaar…quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ben er één keer geweest. Het is best leuk, maar natuurlijk niet zo groot. Het voelde een beetje aan als één lange straat.
quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Neem een goed boek mee, dan komt het wel goed.
Vooral veel natuurschoon denk ik.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik alleen Vlieland nog niet en dus wil ik alleen daarom al er een keer naar toe.
Maar er is niet heel veel, volgens mij…
Lekkâh zwemme in de Sène? Neim dan wel op tèd je medicènequote:Op woensdag 31 juli 2024 20:30 schreef DJ11 het volgende:
Gezondheidsschade...Télépopmusik - Love Can Damage Your Health
Liever niet, natuurlijk. Maar het is wel een mooi nummer.
quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lekkâh zwemme in de Sène? Neim dan wel op tèd je medicène
Klinkt ook erg fijn ditquote:Op woensdag 31 juli 2024 20:33 schreef DJ11 het volgende:
Twee Franse vliegen in één klap slaan: zowel de artiesten als de remixerCassius - The Sound Of Violence (Cosmo Vitelli remix)
Blijf wel tot 21.15 luisteren. Niet veel langer.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:35 schreef DJ11 het volgende:
Ik verwacht trouwens kort na 21:15 uur klaar te zijn vandaag(hoewel verzoekjes natuurlijk ook nog steeds mogen)
Met z'n Big Bazar…quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:48 schreef DJ11 het volgende:
Er komt zo een zeer bekende Franse formatie aan; zo ongeveer de bekendste van allemaal....
Ik moest redelijk vaak aan Peter Koelewijn denkenquote:Op woensdag 31 juli 2024 20:54 schreef livelink het volgende:
Ik zie dat er wordt gerefereerd aan de opening van de OS. Dat was qua muziek wel heel prima, ja.
Veel niet-Franstalige muziek uit Frankrijk vanavondquote:Op woensdag 31 juli 2024 20:54 schreef livelink het volgende:
Ik zie dat er wordt gerefereerd aan de opening van de OS. Dat was qua muziek wel heel prima, ja.
Kom van dat dak afquote:Op woensdag 31 juli 2024 20:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik moest redelijk vaak aan Peter Koelewijn denken
Melting mag wel een kwartiertje langer opblijven…quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:57 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga 21:15 uur niet redden, MeltingEr is nog een verzoekje binnengekomen en dat is niet heel kort, zeg maar.
quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Melting mag wel een kwartiertje langer opblijven…
Je hoeft toch alleen maar op die roltrap te staan en dan gaat de rest vanzelf?quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:59 schreef Symphonic het volgende:
Vandaag deze roltrap afgeweest. Voetgangerstunnel onder het kanaal door.
Op de terugweg ben ik toch maar met de lift naar beneden gegaan. Het was erg hoog…
[ afbeelding ]
Dat heb ik ook met de metro roltrap op het Rokin in Amsterdam ook.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:59 schreef Symphonic het volgende:
Op de terugweg ben ik toch maar met de lift naar beneden gegaan. Het was erg hoog…
[ afbeelding ]
Jongens!quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met de metro roltrap op het Rokin in Amsterdam ook.
Klopt, maar dat ding wiebelt best wel en je kijkt echt een behoorlijke diepte in.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hoeft toch alleen maar op die roltrap te staan en dan gaat de rest vanzelf?
Bijzonder. Hoe lang duurde de roltraptrip?quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:59 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
Ik draai het vaak voordat ik ga duiken in de nog langere versie…quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:06 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer past wel bij die Olympische surfwedstrijden, ergens op z'n tropisch eiland.
Wel een mooie intro voor een duik jaquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik draai het vaak voordat ik ga duiken in de nog langere versie…
Ik kende het niet, maar het nummer is wel een opmaat tot actie inderdaad.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:08 schreef MadMaster het volgende:
Spontaan idee:
Misschien mag in december weer draaien op Curaçao en dan ga ik hiermee op één of andere manier mee openen…
Tropisch met (electronische) steeldrums, lekker op tempo, ik ga er op broeden.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kende het niet, maar het nummer is wel een opmaat tot actie inderdaad.
Het is net te doen buiten, in de schaduw dan. Morgen wordt het iets koeler en ik hoop ook op de voorspelde regen in de ochtend, want dat kan de tuin erg goed gebruikenquote:
Het was wel gaaf om te zien.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb vandaag dat BMX stunten gezien op de BBC, de commentatoren waren heerlijk enthousiast
Inderdaad.quote:
Zijn eerste album (The Golden Age) staat vol met dit soort nummers en dit soort bombast. Hij heeft ook een muziekstuk voor de Olympische Spelen geschreven: prologue.quote:
Ik ga morgen om een uur of 9 rijdenquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Inderdaad.
Reis jij morgen terug naar Nederland?
Bijzonder ditquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:23 schreef DJ11 het volgende:
Het slotakkoord is kort en krachtig. Het komt van AIR:AIR - Remember (David Whitaker version)
Dat sowieso. Go with the flow. Je komt toch wel thuis.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ga morgen om een uur of 9 rijden![]()
En dan hopen dat het zonder file kan. Op de heenweg zat ik vol in de prijzen.
Maar goed, gewoon rustig aan, dat werkt het beste
Preciesquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat sowieso. Go with the flow. Je komt toch wel thuis.
En dank!quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:06 schreef livelink het volgende:
Ben er, maar ik ben helemaal kapot eigenlijk. Dus of ik gezellig ben is maar de vraag.
De Dijk - Als ze er niet is
Ja, en ik slaap de laatste tijd slecht. En er is op mijn werk nog weinig van de vakantierust te bekennen.quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, en ik slaap de laatste tijd slecht. En er is op mijn werk nog weinig van de vakantierust te bekennen.
Ik merk dat ik waarschijnlijk gewoon moe ben van die hele verhuizing van mijn ouders, die ik moest combineren met mijn werk en daarna ging mijn collega op vakantie. Die is al 2,5 week weg.
Ik moest wel denken aan The Everly Brothers.quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moest wel denken aan The Everly Brothers.
En nu heb ik weer geen idee, sorry.
Nee, die had ik echt helemaal niet geweten. Ook geen o, ja.quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:18 schreef livelink het volgende:
The Animals - House of the Rising Sun
Het nummer wat iedereen als eerste leert op de gitaar volgens mij.quote:
Heb jij gitaarlessen gevolgd?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Het nummer wat iedereen als eerste leert op de gitaar volgens mij.
Nee, mijn man. En hij heeft dit eindeloos gespeeld.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb jij gitaarlessen gevolgd?
Ik heb eens zitten pingelen bij een maat van me, maar ik vind het echt veel te moeilijk.
Knap hoor.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, mijn man. En hij heeft dit eindeloos gespeeld.
quote:
Komt door de hitte.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:25 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Precies. Dat het de verkeerd Neil was zien we voor het gemak maar over het hoofd.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:26 schreef livelink het volgende:
André van Duin - Als de zon schijnt.
Geen brood kopen in de zomer dus.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:27 schreef Melting het volgende:
De bakkersvrouw rolt door het deeg?
Nou.... ook smakelijk.
Nou koop ik dat al niet, dus dat scheelt. Heeft overigens niets te maken met de eventuele bakkersvrouw.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen brood kopen in de zomer dus.
De ideale schoonzoon bedoel je?quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:35 schreef livelink het volgende:
Duncan Brown - Walk on the wild side
Strak in het witte pak voor de rozenquote:
Als het vriendje van je dochter zich zo voor komt stellen, keur jij hem toch ook wel goed?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Strak in het witte pak voor de rozen
Zal nooit gebeuren. Ze valt op hele andere types. En feitelijk maar 1 type, want ze valt de hele tijd terug op haar eerste vriendje, waar het ook de hele tijd weer fout mee gaat.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Als het vriendje van je dochter zich zo voor komt stellen, keur jij hem toch ook wel goed?
En is dat type een leuk type?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Zal nooit gebeuren. Ze valt op hele andere types. En feitelijk maar 1 type, want ze valt de hele tijd terug op haar eerste vriendje, waar het ook de hele tijd weer fout mee gaat.
Ja, een leuke jongen. Maar ja, zij is niet de enige die hem leuk vindt en hij kan de andere meiden niet weerstaan. En komt dan de hele tijd toch weer terug bij mijn dochter, die hem dan ook steeds weer terug neemt. Ook al zweert ze telkens dat ze dat niet gaat doen. Het is wel triest, maar wat doe je er aan. Als ouder heb ik het allemaal al fout gedaan, dus nu verwelkom ik hem als het weer aan is en oordeel ik maar niet als het weer fout gaat.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:40 schreef Melting het volgende:
[..]
En is dat type een leuk type?
Ach.... dan maar hopen dat ze wijzer wordt als ze ouder word.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, een leuke jongen. Maar ja, zij is niet de enige die hem leuk vindt en hij kan de andere meiden niet weerstaan. En komt dan de hele tijd toch weer terug bij mijn dochter, die hem dan ook steeds weer terug neemt. Ook al zweert ze telkens dat ze dat niet gaat doen. Het is wel triest, maar wat doe je er aan. Als ouder heb ik het allemaal al fout gedaan, dus nu verwelkom ik hem als het weer aan is en oordeel ik maar niet als het weer fout gaat.
Jan Rot - Stel dat het zou kunnenquote:
Ach ja, ze zijn ook nog zo jong eigenlijk. En hij is jonger ook nog.quote:
Leuk nummer. Sluit ook een beetje aan op ons gesprek eigenlijk.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Jan Rot - Stel dat het zou kunnen
Mooi nummer vind ik het. Maar niet zo bekend.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Leuk nummer. Sluit ook een beetje aan op ons gesprek eigenlijk.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:47 schreef livelink het volgende:
Ramses Shaffy en Liesbeth List - Pastorale
MIsschien omdat het stichtelijk klinkt?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:49 schreef livelink het volgende:
Geen idee waarom het Pastorale heet eigenlijk.
quote:
Net thuis? Beetje bijgekomen van de reis?quote:
We zijn nog even gaan uitwaaien op het strand.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Net thuis? Beetje bijgekomen van de reis?
Maar belangrijkste is dat je veilig bent thuis gekomen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We zijn nog even gaan uitwaaien op het strand.
De file op de terugweg was een stuk korter. De file de andere kant op was erg, echt heel erg (net als twee weken geleden) Gewoon 23 kilometer volledig stilstaand verkeer
Gewoon lekker rustig aan gedaan. 180 is hard zat, ik hoef geen 200 te rijden..quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar belangrijkste is dat je veilig bent thuis gekomen.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gewoon lekker rustig aan gedaan. 180 is hard zat, ik hoef geen 200 te rijden..
Mijn man reed vroeger in Duitsland wel dat soort snelhedenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gewoon lekker rustig aan gedaan. 180 is hard zat, ik hoef geen 200 te rijden..
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn man reed vroeger in Duitsland wel dat soort snelheden
Dat vond hij leuk. Hij was echt een snelheidsduivel vroeger. De boetes die hij heeft gehad waren ook echt niet leuk.quote:
Dat snap ik....quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat vond hij leuk. Hij was echt een snelheidsduivel vroeger. De boetes die hij heeft gehad waren ook echt niet leuk.
Ik vind 130 wel genoeg eigenlijk. Sowieso zie je steeds minder van die kamikazepiloten.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn man reed vroeger in Duitsland wel dat soort snelheden
Liever niet. Als ik erbij zat mocht hij niet harder dan 160 van mij (in Duitsland dan). Maar ik ben een keer in slaap gevallen en toen zag hij zijn kans waar. Ik werd daadwerkelijk wakker omdat we zo hard reden. Zelfs in mijn slaap vond ik het eng.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat snap ik....
En jij zat er dan naast?
Ik vind 160 nog te hard.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Liever niet. Als ik erbij zat mocht hij niet harder dan 160 van mij (in Duitsland dan). Maar ik ben een keer in slaap gevallen en toen zag hij zijn kans waar. Ik werd daadwerkelijk wakker omdat we zo hard reden. Zelfs in mijn slaap vond ik het eng.
Ja, tegenwoordig gaat hij ook nooit meer te hard. Moest zijn wilde haren nog kwijtraken. Het krijgen van kinderen helpt wel.quote:
Snap ik.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, tegenwoordig gaat hij ook nooit meer te hard. Moest zijn wilde haren nog kwijtraken. Het krijgen van kinderen helpt wel.
Ik ben nooit een wilde rijder geweest.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, tegenwoordig gaat hij ook nooit meer te hard. Moest zijn wilde haren nog kwijtraken. Het krijgen van kinderen helpt wel.
Ik heb anders gehoord van die paarden van je.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben nooit een wilde rijder geweest.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb anders gehoord van die paarden van je.
Dat vind ik zo zonde van je geld......quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn ex kon echt kwartetten met z’n verkeersboetes
Absoluutquote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat vind ik zo zonde van je geld......
Is het ook. Maar ja...quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ook. Nou merkte je met zijn auto niet dat je 160 reed, maar dan nog. Met mijn Lancia Ypsilon destijds merkte ik ook niet dat ik ‘s nachts 140 reed (toen mocht je nog geen 130 dus ik wist wel waar ik het wel en niet moest doen)quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:24 schreef livelink het volgende:
Gerry & The Pacemakers - You'll never walk alone
Zing je over een schattig klein vogeltje en ga je met hyena’s op de hoes staan. Juist….quote:
Ja, dat snapte ik ook niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zing je over een schattig klein vogeltje en ga je met hyena’s op de hoes staan. Juist….
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:40 schreef Symphonic het volgende:
Conny Froboes 2 kleine italiaantjes
Die lusten wel wat kleine vogeltjes.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zing je over een schattig klein vogeltje en ga je met hyena’s op de hoes staan. Juist….
Nou en ofquote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Die lusten wel wat kleine vogeltjes.
Bijzonder om die allemaal samen te zien (en dan ook nog te kunnen onderscheiden).quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou en of![]()
Ik heb ook veel sperwers gezien, die lusten er ook wel pap van.
Vandaag op de terugweg heb ik echt een heel arsenaal aan roofvogels gezien.
Bij de belangrijkste stond ik net stil in een file, dus dat kwam mooi uit.
Rode wouwen, buizerds, kiekendieven en sperwers.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:43 schreef livelink het volgende:
John Denver - Leaving on a jetplane
Nou, en vooral dat laatste. Ik herken een buizerd nog net. En een uil, maar dan houdt het wel op.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Bijzonder om die allemaal samen te zien (en dan ook nog te kunnen onderscheiden).
Vooral de rode wouwen waren fantastisch om te zien, die zie je bijna nooit.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Bijzonder om die allemaal samen te zien (en dan ook nog te kunnen onderscheiden).
En wat zei je, toen je ze zag?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vooral de rode wouwen waren fantastisch om te zien, die zie je bijna nooit.
Maar ik heb er van de week ook wel zien vliegen die ik niet kon benoemen
Een mooi nummer zeker.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:54 schreef livelink het volgende:
Dit is misschien toch wel het mooiste nummer van hem, denk ik.
Ik was al aan het zoeken in mijn geheugen.quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:58 schreef livelink het volgende:
Mona Lisa, Mona Lisa - Bing Cosby????
Tijdstip vooraf-track volgt nog.quote:Programma voor vandaag:
18:00 uur: << recent new music >>
19:00 uur: DJ11 - The 4-4-3 Line-Up
21:00 uur: DJ Melting (polarisation, not ice) - Golden Oldies
Goedenavondquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:37 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond
Luister nog een klein stukje mee
Ah vol programma voor vandaagquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
GoedenavondLeuk dat je meeluistert. Dit is het laatste deel van een uurtje (recente) nieuwe muziek. Vanaf 19:00 uur is er de reguliere uitzending, inclusief mogelijkheid tot verzoekjes.
Ja, best vervelend met dat warme weer. Ik heb ook wat beroerde nachten gehad afgelopen week.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:42 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ah vol programma voor vandaag.
Ik weet nog niet hoe lang ik het vol houd om te luisteren want slaap de laatste paar dagen niet zo tof, en zit momenteel al weer half te doezelen
Ah dat is ook vervelend jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, best vervelend met dat warme weer. Ik heb ook wat beroerde nachten gehad afgelopen week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |