SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ik weet niet hoe die vibes werken, maar het is een bizar iets.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je voelde gewoon aan dat ik dit nummer nu net ging draaienMaar wees welkom
Ik heb ze twee uitzendingen op rij niet gedraaid. Zelfs niets dat ook maar enigszins gerelateerd is.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe die vibes werken, maar het is een bizar iets.
Even doorbijten maar, hoewel ik deze wel kan hebben…
Mee eens. Heb je wel bepaalde wedstrijden/sporten die je volgt?quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:12 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind de OS tot op heden overigens echt niets uitstralen…
Ik ben gewoon vol aan het werk; heb pas in september vakantie. Ik krijg er gewoon heel weinig van mee.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:12 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:13 schreef DJ11 het volgende:
Zeer recent nog een uitzending hiermee begonnen, daarom deze keer maar een iets andere versie. Kan natuurlijk ook niet ontbreken:Dario G - Carnaval De Paris (Jonas Westling mix)
Niet echt, maar bij het dameshockey vind ik het enthousiasme wel leuk en de atletiekonderdelen kan ik ook wel hebben.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Mee eens. Heb je wel bepaalde wedstrijden/sporten die je volgt?
Niu inderdaad, en het wordt ook allemaal erg gefragmenteerd uitgezonden.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:12 schreef MadMaster het volgende:
Ik werk ook gewoon, heb ook pas vakantie in september.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon vol aan het werk; heb pas in september vakantie. Ik krijg er gewoon heel weinig van mee.
Zat jij nou bij de Duitse Wadden?quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Niu inderdaad, en het wordt ook allemaal erg gefragmenteerd uitgezonden.
Fatsoenlijk een wedstrijd volgen is er niet bij.
Ik weet het, maar dan nog kom ik er niet aan toe. Deze week met de coverband geoefend, morgenavond (voor de laatste keer met die band) optreden. De weken vliegen om, meestal.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik werk ook gewoon, heb ook pas vakantie in september.
Maar er wordt genoeg herhaald en 's avonds kan je ook je lol op…
Dat zegt me niets, ik ken die omgeving helemaal niet.quote:
Het weer werkt ook erg mee daar….quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:18 schreef MadMaster het volgende:
Hopla, 1-0 voor de NL hockeydames.
In een leeg stadion, het publiek moest weg i.v.m. mogelijke onweersbuien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |