Zilver in de andere categorie, je zou voor minderquote:
Het lijkt er niet opquote:Op woensdag 31 juli 2024 15:59 schreef Zwansen het volgende:
Wat denken we, gaat de NOS dit live uitzenden?
Eurosport wel gelukkigquote:Op woensdag 31 juli 2024 15:59 schreef Zwansen het volgende:
Wat denken we, gaat de NOS dit live uitzenden?
Ja, waar Teunissen niet bij gaat zittenquote:
Nee, dat is vrij duidelijk inderdaad. Dit is niet best.quote:Op woensdag 31 juli 2024 16:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, waar Teunissen niet bij gaat zitten
Kun je rekenen?quote:
Parijs is nog ver, het kan...quote:Op woensdag 31 juli 2024 16:02 schreef heywoodu het volgende:
Moeten er nog vier van de laatste (beste) zeven achter haar eindigen. Ja, nee.
Die moet het bij Alpineskieën houden.quote:Op woensdag 31 juli 2024 16:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik citeerde de commentator op Eurosport.
Je mag dit inderdaad niet missen live, zeker omdat de beachvolleywedstrijd nog niet eens echt begonnen was. Sowieso, al mis je daar een paar punten van ...quote:
Ja dit was wel Lilikquote:
Matig is genoegquote:Op woensdag 31 juli 2024 16:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit is een matige race van Lilik
17:25quote:
Van André moet het niet komen, dat is onze slechtste peddelaarster. Maar nul medailles uit bootje varen in de stroming zou teleurstellend zijnquote:
Ja, ik vraag me af hoe WE morgen de volgende zooi medaljes weer gaan wegchokenquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:33 schreef wimderon het volgende:
Het zijn niet de Olumpische Spelen van Spanje.
Een medaille voor Andorra?quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja wie gaat Lilik nog stoppen zo?
Voor brons kan dit nog steeds welquote:
Judofinale, turnen, 3x3 basketbal, tennis met vlaggetje, boogschieten, pick your poisonquote:
Wat riep ie?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:34 schreef Szura het volgende:
Sloveen vermoedt een complot van de jury!
We are fighting, maar altijd tegen mij bij die 50 punten straf! Unfair. There I said it and now they can do whatever they want!quote:
Wordt er toch nog bootje gevaren?quote:
Als dit net zo gaat als de afgelopen pakweg 32 uur van Spanje, wordt dit helemaal nietsquote:
Mwah, 1 kans meer gemist dan Nederland vandaag miquote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als dit net zo gaat als de afgelopen pakweg 32 uur van Spanje, wordt dit helemaal niets
Die hebben pas echt iets te klagen over gemiste kansen.
quote:
Beide wandelingen toch? En dan gisteren bij het schieten een 1-2'tje totaal weggooien.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, 1 kans meer gemist dan Nederland vandaag mi
Ik heb dit wel eens gedaan - faalde behoorlijk overigens - en er werd gezegd dat echt alles wat er gebeurd controleerbaar is. Als je de controle verliest, heb je dat altijd aan jezelf te danken.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:50 schreef wimderon het volgende:
Lijkt wel een beetje random of je een gunstige slinger de goede kant op krijgt bij gate 14.
4equote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ff gemist, wat was de tijd van de Slowaak?
Ok dat boeit niemand dusquote:
4 natuurlijk en die blunder met 19 die echt zwaar onnodig was kost hem het goudquote:
Tot aan de thuisspelen in 1992 bakten ze er nooit wat van. Toen ging Fuentes zich er mee bemoeien en gingen ze van 4 medailles in 1988 naar 22, waarvan 13 goud in 1992.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:11 schreef Nattekat het volgende:
Zijn dit de slechtste Olympische Spelen voor Spanje ooit?
Ho ho. Het immer cleane Spanje gaan we hier niet beledigen hèquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tot aan de thuisspelen in 1992 bakten ze er nooit wat van. Toen ging Fuentes zich er mee bemoeien en gingen ze van 4 medailles in 1988 naar 22, waarvan 13 goud in 1992.
Johann Muhleggedquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ho ho. Het immer cleane Spanje gaan we hier niet beledigen hè
Je schreef Italië verkeerd.quote:
Dus nu nog niet met vier in de baan?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:52 schreef Pino112 het volgende:
15.30 de mannen. Otten als 10e.
16.30 de vrouwen. Teunissen als 11e, Wegman 15e.
Gaat om een tijd neer te zetten voor de heats van zaterdag.
Neenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dus nu nog niet met vier in de baan?
#werkenbijdenosquote:Kanovaren | Otten noteert zesde tussentijd
Joris Otten heeft gevaren: hij noteert bij de Kajak Cross de zesde tussentijd in 75,95 seconden. Of het genoeg is voor een plek in de volgende ronde moet blijken. Na hem zijn er nog 28 kanovaarders aan de beurt.
Dat is correct en tevens juist!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:52 schreef Coelho het volgende:
Tijdkwalificatie die straks de groepen bepaalt?
Was wel grappig om te zien ...quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:40 schreef Nattekat het volgende:
Chinese ziet eruit alsof ze het voor het eerst doet.
Hoe werkt dit? Dit is startvolgorde voor de cross ofzo?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:13 schreef Szura het volgende:
Otten moet dus tegen de olumpies kampioen De Gennaro en Ohrstrom
Mijn laptop kan het niet aanquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:31 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb niet genoeg schermen om nu alles te kunnen volgen joh
En dan moet je ook nog eens beslissen welke stream deze keer geluid krijgt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:31 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb niet genoeg schermen om nu alles te kunnen volgen joh
Heb 1 tv, laptop met +1 monitor en een tablet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen problemen hier.
Dat is doorgaans het topic dat ik op een moment open heb. Deze dusquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:38 schreef kilon het volgende:
[..]
En dan moet je ook nog eens beslissen welke stream deze keer geluid krijgt.
Herkansingquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:41 schreef Dagoduck het volgende:
Ja jammer, leuk geprobeerd, volgende keer beter.
Ook prima.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
18:05, maar denk niet dat je Nederlanders gaat spotten daar.
Never in doubtquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Oh ze is door, Japanse een fout.
Was niet in beeldquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:46 schreef Nattekat het volgende:
Een fault bij gate 4.
Terugspoelen maar voor de Nattekat analyse!
Dit is een nummer waarvan ik teleurgesteld ben dat het afgelopen is voor ik in Parijs ben.quote:
Beste twee gaan door, Britse was weg, dus best logisch.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nederlandse en Brazilaanse waren meer met elkaar bezig dan met het varen.
En daar is de fault.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:10 schreef kilon het volgende:
Die Japanse lijkt gewoon blij dat ze mag meedoen
Chaos. Kom maar op.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:24 schreef Nattekat het volgende:
Ik verwacht een absolute topshow bij de mannen straks.
Als het dat niet is dan doe ik niks, maar het zou wel jammer zijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:24 schreef Nattekat het volgende:
Ik verwacht een absolute topshow bij de mannen straks.
Niet slecht voor een land zonder water.quote:
Helaas minder heftig. Net waterpolo dit, daar zijn vrouwen ook veel gemener.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:33 schreef kilon het volgende:
[..]
Als het dat niet is dan doe ik niks, maar het zou wel jammer zijn.
Typisch Deensquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:15 schreef Szura het volgende:
Joris Otten, from Denmark aldus HBO, ligt eruit
Hier zijn al mijn mogelijke schermpjes inmiddels ook in gebruik, had ik niet verwacht met dit programmaquote:Op zondag 4 augustus 2024 15:40 schreef kilon het volgende:
Het is opeens weer veel te druk. Maar ik ben toch present.
Nu snap ik waarom je dit gewoon in LA erbij wilt. Het is een knotsgekke sport waar meer mensen van mogen genieten en niet met alleen een 'wereldbeker-gevoel' of wat ze ook hebben.quote:
Dat geldt eigenlijk wel voor alle sporten op voetbal na. Ik gun het niemand om naar Oklahoma verbannen te worden. Softbal is daar ook, terwijl voetbal gewoon in Californië blijft.quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:49 schreef kilon het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom je dit gewoon in LA erbij wilt. Het is een knotsgekke sport waar meer mensen van mogen genieten en niet met alleen een 'wereldbeker-gevoel' of wat ze ook hebben.
Je bent net te laat voor de mannen, vrouwen komen om 16:45 en vond ik persoonlijk leuker gisteren. Al was het net ook een stuk leuker dan gisteren bij de mannen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:18 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Hoi @:Nattekat, ik ben op jouw aanraden ingeschakeld, echter kijk ik naar een stromende rivier. Komt er nog een race? Thanks
https://play.max.com/spor(...)56-bb77-b60f86561c9fquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:27 schreef kilon het volgende:
Komen de vrouwen nou op een andere stream? Ik zie einde uitzending staan. Gelukkig ben ik nog op tijd.
Spanje en Nederland door.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:54 schreef kilon het volgende:
De twee Vosjes samen in een heat, dat wordt gezellig. Hoe ga je dan ooit door.
Ze werd 3e maar de Spaanse is teruggezet, dus 2e?quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik snap echt de ballen van wat net gebeurd is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |