Brons moet wel lukken voor deze boot.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tokio was inderdaad niet echt beter, in Rio nog wel brons wat nu misschien ook nog mogelijk is.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Elisa Casanova Is het hier niet mee eens
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:22 schreef Dagoduck het volgende:
Zijn er ook nog boten met nog meer roeiers?
Daar doe ik het voor.quote:
Lijkt mij ook, en dan doe je het ook gewoon goed, als dit al een van je mindere boten is.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:26 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Brons moet wel lukken voor deze boot.
dubbel 24 blijkbaarquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:22 schreef Dagoduck het volgende:
Zijn er ook nog boten met nog meer roeiers?
Ik vertrouw op de NOS voor de a-finales.quote:
Gedurfd.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vertrouw op de NOS voor de a-finales.
B-finale is ook een finale dus die metquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vertrouw op de NOS voor de a-finales.
In 1904? was het een jong Frans kindje geloof kquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik zie nu dat we in 1996 een piepklein mannetje als stuurman in de boot hadden gezet.Wat goed.
[ afbeelding ]
Zaterdagquote:
Vandaag dubbeltwee en vier. Morgen twee (en lichte dubbeltwee maar dat boeit ONS niet), zaterdag skiff en achtquote:
Prima. Taggen we je gewoonquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:41 schreef franklop het volgende:
Even alle pushmeldingen uitgezet. Zijn als het goed is zo op pad hier, dus ga alle finales uitgesteld zien
Ahh, losersfinale. Vond dat er al weinig aandacht voor wasquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:07 schreef Nattekat het volgende:
De losersfinale van mannen vier is bezig
Nietquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vraag aan de kenners: Hoe grote choke zou het zijn als Florijn geen goud pakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |