Finn met Karolien?quote:
Was al mooi dat we de semi haalden.quote:
We nemen het mee naar LA28quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:37 schreef Zorro het volgende:
Ik vind het wel ver. Dit kan best 500m korter.
Even een brug er neer zetten.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:37 schreef Zorro het volgende:
Ik vind het wel ver. Dit kan best 500m korter.
In de dubbel vier van gisteren zitten best leuke vrouwen.quote:
Game of Thrones-taferelenquote:
Wanneer is de finale?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:38 schreef kilon het volgende:
Netjes, en ze heeft nog wel genoeg in het vaatje als het harder moet in de finale.
Maar dat zijn chokers, daar heb je niks aan.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
In de dubbel vier van gisteren zitten best leuke vrouwen.
Zaterdag.quote:
Zeker.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
In de dubbel vier van gisteren zitten best leuke vrouwen.
Jij noemt je livestream op OF een presentatie?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet om 11.30 een presentatie geven... lekker getimed pik
Dan maar de stream op pauze en de telefoons en Fok uit tot ik alles heb bijgekeken
Goed genoeg om een soort roei mutanten mee te creëren met de heren dubbelvierquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maar dat zijn chokers, daar heb je niks aan.
matige trollquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:44 schreef Felagund het volgende:
Ik zie het al Twigg gaat winnen zaterdag.
Klopt. Florijn is een Nederlandse en ik heb gelezen dat alleen Nederlanders altijd choken.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:44 schreef Felagund het volgende:
Ik zie het al Twigg gaat winnen zaterdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |