quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 07:29 schreef superniger het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gvd, had nog een halfuur extra kunnen slapen.
Ook goedemorgenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 07:30 schreef superniger het volgende:
Man man man.
Nesim & Fraasie: medaille matties. Wat een kut programma.
Kan Guatemala weer voor een verrassing zorgen?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 07:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die doet niet meer mee nee. Letten op de Zweed, de Spanjaarden, Italianen en Japanners. In iets mindere mate de altijd sympathieke Canadees en de Chinezen, Braziliaan en Ecuadorianen.
Het zou geen verrassing zijn als ik zeg van wel, maar ik gok het nietquote:Op donderdag 1 augustus 2024 07:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kan Guatemala weer voor een verrassing zorgen?
Even héél iets boven je lezen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 07:54 schreef TAmaru het volgende:
is dit nergens op TV?
edit: oh begint het om 8 uur? in het dagprogramma-topic staat 7.30 uur
Doet niet mee. Wel aanwezig, deed de opening van het snelwandelen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 07:22 schreef Szura het volgende:
Op wie moeten we letten? En doet die Franse broekschijter nog mee?
Niet echt anders dan andersquote:Op donderdag 1 augustus 2024 07:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat wordt dus een chaos qua dubbelen
Ja, met name omdat je anders echt enorm veel juryleden meer nodig hebt.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:05 schreef Remco het volgende:
[..]
Is zo'n kort rondje normaal bij het snelwandelen?
Ja, anders heb je veel te veel juryleden nodig over het parcours.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:05 schreef Remco het volgende:
[..]
Is zo'n kort rondje normaal bij het snelwandelen?
Ah ja, staat bij mij op de vorige pagina.quote:
HBO zendt het ook uitquote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:10 schreef TAmaru het volgende:
belachelijk dat dit alleen op de ZDF live te zien is
klassiek nummer
50k is een klassiek nummer.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:10 schreef TAmaru het volgende:
belachelijk dat dit alleen op de ZDF live te zien is
klassiek nummer
Zendt ZDF die ook uit?quote:
Gelukkig niet het gekke oranje kleurtje.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spanje niet in het rood, beflikkering
Alle sporten afschaffen omdat mensen overtredingen makenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:12 schreef TAmaru het volgende:
Overigens ben ik van mening dat snelwandelen moet worden afgeschaft omdat het een farce is.
Zo.
Het valt me mee dat de voorste niet een rugzak met een vlaggetje heeft en af en toe even stopt om een praatje te houdenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap dit tempo wel, dat heb je nodig om alle monumenten in Parijs op 1 dag te zien
Voor ja, niets.quote:
Goeie, ff commentaar aanzettenquote:
Björn Haneveer?quote:
Daar moet wel een apart topic voor open komende week. Janne Hanninen en Mika Hakkinen schijnen ook mee te gaan lopenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |