Laatste 1500 meter liep niet heel lekker.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:11 schreef Montov het volgende:
Wat waren de laatste wedstrijden van Hassan? Is ze nog een beetje in vorm?
Eén medaille zou best wel eens kunnen inderdaad, ik gok de marathon.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:01 schreef golfer het volgende:
Ambitieus van Sifan. Hopelijk lukt het har op van die onderdelen een medaille te pakken.
3x goud GEGARANDEERDquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eén medaille zou best wel eens kunnen inderdaad, ik gok de marathon.
Het ziet er heel erg 'nog niet af' uit.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:07 schreef wimderon het volgende:
Worldathletics heeft de atletenpagina's op hun site weer eens een nutteloze downgrade gegeven.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 06:46 schreef Pino112 het volgende:
@:heywoodu broekje niet aan neem ik aan?
Serieus? Waarom dat nu weer?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 07:17 schreef Felagund het volgende:
Ah, ze starten een half uurtje later?
Onweer.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 07:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Serieus? Waarom dat nu weer?
Geen idee, staat voor mij verplaatst naar 8:00 in het schema end de stream van HBO MAX begint ook pas kort voor 8 uur.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 07:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie het, daar ga ik straks ook van mogen genietenquote:
Dat is op zich een goede reden om later te beginnen.quote:
Die doet niet meer mee nee. Letten op de Zweed, de Spanjaarden, Italianen en Japanners. In iets mindere mate de altijd sympathieke Canadees en de Chinezen, Braziliaan en Ecuadorianen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 07:22 schreef Szura het volgende:
Op wie moeten we letten? En doet die Franse broekschijter nog mee?
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 07:17 schreef Felagund het volgende:
Ah, ze starten een half uurtje later?
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 07:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gvd, had nog een halfuur extra kunnen slapen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |