Behalve bij het turnen , vooral veel net nietquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
China komt inmiddels wel aardig op stoom, na een aantal dagen dat het nog niet zo makkelijk ging. Op alle fronten. Gisteren ook al geschroeid en nu dit weer
Dat komen ze allemaal.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:16 schreef Faraday01 het volgende:
Yang komt trouwens duidelijk los van de grond op het laatste shot van de zijkant
Meestal ligt ie er al in Q1 uit dus dit is heel wat.quote:
De straf is wel dusdanig dat je meteen niet meer meedoet voor de prijzen of diploma's.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Penalty box vind ik sowieso wel beter dan meteen DQ
Ik vind het ook lelijkquote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:35 schreef wimderon het volgende:
Wat zijn dat voor generieke hansopjes bij Spanje trouwens @:Mexicanobakker?
Komt eraan vanavond! Ik kan de bestanden ook wel delen met degene die het willen; had het gister geprobeerd via dropbox naar @Kopiko maar de link werkt blijkbaar niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:36 schreef wimderon het volgende:
Ik verwacht overigens ook nog een definitieve prognose @:Frozen-assassin
Of heb ik ergens een link gemist?
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kan de bestanden ook wel delen met degene die het willen;
Gekocht bij de Action?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:35 schreef wimderon het volgende:
Wat zijn dat voor generieke hansopjes bij Spanje trouwens @:Mexicanobakker?
Ah hij is in Parijs, dat betekent dat ie niet in de studio zit. Mooi.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:28 schreef Pino112 het volgende:
Prof. Doc. Ing. Sedoc is ook gearriveerd in Parijs
Nu kunnen we echt beginnen
Eckte eckte hebben hun voorspellingen toch al lang klaar.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:32 schreef Nattekat het volgende:
Zijn die bestandjes niet gewoon een soort doping in de voorspeltopics?
#dtv
Ben ik dus nietquote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eckte eckte hebben hun voorspellingen toch al lang klaar.
Analyse ter plaatse.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah hij is in Parijs, dat betekent dat ie niet in de studio zit. Mooi.
Want?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben ik dus niet
Moet toch weer meer sport gaan kijken de komende 4 jaar. Al vrees ik dat dit de laatste OS zijn die ik zo intensief volg als nu.
Tijdzones en nogal oud zijn de eerstvolgende keer als het weer een beetje te behappen is.quote:
Ik was er heilig van overtuigd dat je maximaal 30-35 was.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tijdzones en nogal oud zijn de eerstvolgende keer als het weer een beetje te behappen is.
Nu is het gewoon perfect.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tijdzones en nogal oud zijn de eerstvolgende keer als het weer een beetje te behappen is.
Nu is het gewoon perfect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |