Als jij het al niet weet, hoe moet de rest van het plebs dit dan nog volgen?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik dacht een minuut, maar weet het even niet zeker.
Yang loopt driekwart minuut voor op de achtervolgers. Loopt elke ronde steeds wat verder uit.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:49 schreef Faraday01 het volgende:
Een stand in beeld zou wel een idee zijn...
Hadden ze de 50km er maar in moeten houden.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als jij het al niet weet, hoe moet de rest van het plebs dit dan nog volgen?
Al is er nu een versnelling bij de achtervolgers.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:50 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Yang loopt driekwart minuut voor op de achtervolgers. Loopt elke ronde steeds wat verder uit.
Zijn de regels daar niet hetzelfde?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hadden ze de 50km er maar in moeten houden.
Straftijd was niet hetzelfde, dat verschilt per afstand (X seconden per kilometer dat de wedstrijd lang is dacht ik), maar zonder de 50km is het allemaal toch wat minder episch dus boeit het me iets minderquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zijn de regels daar niet hetzelfde?
Toch even uit interesse, heb je ook een Spaans paspoort of is dit een voorkeur zoals RR heeft voor het Baskenland?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
WE liggen wel tweedes.
Daar moeten we het mee doen vrees ik...
Ze hebben er niet te veel camera's aan willen besteden, dat is vrij duidelijkquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:54 schreef Nattekat het volgende:
Moet wel zeggen dat dit afschuwelijk in beeld gebracht wordt.
Half Spaans toch? Als ik het goed herinner.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Toch even uit interesse, heb je ook een Spaans paspoort of is dit een voorkeur zoals RR heeft voor het Baskenland?
Lang verhaal, maar officieël heb ik geen Spaanse nationalitet, al is mijn vader er wel geboren (en ook uit Spaanse ouders etc dus geen gekkigheden aldaar)quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Toch even uit interesse, heb je ook een Spaans paspoort of is dit een voorkeur zoals RR heeft voor het Baskenland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |