Goedzo, hou maar in het zuiden. Net als de bewolking van gisteren.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:10 schreef Jor_Dii het volgende:
Regen blijft ook echt hangen omdat er nauwelijks wind is.
Ja, echt! Hier ook al weer een paar uur gemiddelde treurnisquote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:11 schreef Straatcommando. het volgende:
Een stationair tollende bal met water is het ook echt.
Ik krijg hier oprecht emigratie vibes van
Ja de 50 tinten grijs zijn wel weer gespot vandaag, ook vrij lafjes die 22 a 23 graden..uit protest hele middag bij buuf in zwembad gehangenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:48 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ja, echt! Hier ook al weer een paar uur gemiddelde treurnis
Urmond was half uurtje geleden dichte mist, nu is het weer aan het opklaren.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 06:35 schreef THEFXR het volgende:
dichte mist in limburg en code geel hiervoor
21 graden hier. Redelijk zonnig, maar ook vrij vochtigquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Stom weer. In plaats van het beloofde zonnig en warm is het grijs en killig. En vanmorgen heel mistig inderdaad.
Was voorspelt voor zuid-oost Nederland helaas. Later vandaag is het wel zonnig, volgens diezelfde informatie.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Stom weer. In plaats van het beloofde zonnig en warm is het grijs en killig. En vanmorgen heel mistig inderdaad.
Zal er dan vast droog zijn, anders geven ze heus niet zo'n signaal af. Een brand begint en verspreidt zich niet onder de grond (behalve toen in De Peel een soort van).quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:12 schreef INViCTuS het volgende:
Man wat is het alweer droog, hè ??![]()
[ x ]
Typisch deze reactie..quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:12 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Nee, ik vind het gewoon verkeerd verwoord. Er is geen droogte, maar grassen en heide kunnen wel snel uitdrogen en in de fik vliegen, dat begrijp ik. Maar zet het er niet neer alsof er droogte is want dat lijkt me echt niet het geval.quote:
Dan is er dus sprake van droogte.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:08 schreef INViCTuS het volgende:
Er is geen droogte, maar grassen en heide kunnen wel snel uitdrogen en in de fik vliegen
Dat mag je niet zeggen, want er is lang heul veul regen geweest!quote:
Ze hebben zeker niet gekeken in de duinen van PWN? Daar staat nog heel veel onderwaterquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:12 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |