Lekker gewerkt!quote:Op woensdag 31 juli 2024 07:41 schreef hollandia02 het volgende:
Een Iraanse bron beweert dat de raket die gisteravond in de hoofdstad Teheran het huis van de politieke leider van Hamas, Ismail Haniyeh, trof en resulteerde in zijn dood, werd gelanceerd door een Israëlisch vliegtuig dat zich buiten het Iraanse luchtruim bevond.
Dat is precisie waar je U tegen zegt
Dat denk ik dus ook. Gaat dit veel uithalen? Sorry, ik volg die hele oorlog totaal nietquote:Op woensdag 31 juli 2024 07:33 schreef Jed1Gam het volgende:
The King is dead, long live the King. - Ad infinitum
Ik hoop eigenlijk dat de Palestijnen wel zien dat Hamas ze eigenlijk niet veel beter behandelt dan Israël, met hun menselijke schilden en de eindeloze ellende die ze afroepen over de ruggen van de Palestijnen. Wat een verachtelijke organisatie is Hamas.quote:Op woensdag 31 juli 2024 07:54 schreef Mikeytt het volgende:
Denken mensen nou serieus dat het ombrengen van een leider van een verzetsbeweging iets positiefs brengt? De geschiedenis laat wat anders zien.
Dit is gewoon brandstof voor nieuwe Hamas sympathisanten. Dit is een probleem dat niet met oorlog en bloedvergiet opgelost moet worden.
quote:Op woensdag 31 juli 2024 07:54 schreef Mikeytt het volgende:
Denken mensen nou serieus dat het ombrengen van een leider van een verzetsbeweging iets positiefs brengt? De geschiedenis laat wat anders zien.
Dit is gewoon brandstof voor nieuwe Hamas sympathisanten. Dit is een probleem dat niet met oorlog en bloedvergiet opgelost moet worden.
Strakke baard had hij wel.quote:Op woensdag 31 juli 2024 05:50 schreef Aether het volgende:
Hamas leader Haniyeh assassinated in Tehran
https://www.timesofisrael(...)assinated-in-tehran/
Hamas politburo head Ismail Haniyeh has been assassinated in Tehran, Iran’s Revolutionary Guards says in a statement carried by state media.
One of Haniyeh’s body guards was also killed, the IRGC says.
[ afbeelding ]
Eens. Het probleem is nu wel dat Hamas het enige verzet is wat nog overgebleven is. Zonder Hamas vrees ik een hele snelle genocide.quote:Op woensdag 31 juli 2024 08:09 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat de Palestijnen wel zien dat Hamas ze eigenlijk niet veel beter behandelt dan Israël, met hun menselijke schilden en de eindeloze ellende die ze afroepen over de ruggen van de Palestijnen. Wat een verachtelijke organisatie is Hamas.
Ik ben tegen de genocide in Palestina, maar Hamas moet uitgeroeid worden. Maar net als jij ook wel zorgen over een eventuele plaatsvervanger van Hamas.
De Mossad bedoel je.quote:
Hamas is in het kader van de afgelopen decennia vooral een oorzaak van het geweld vanuit en tegen de Palestijnen. Zonder die katalysator verwacht ik dat er helemaal geen genocide komt.quote:Op woensdag 31 juli 2024 08:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Eens. Het probleem is nu wel dat Hamas het enige verzet is wat nog overgebleven is. Zonder Hamas vrees ik een hele snelle genocide.
Ga toch weg met je “genocide “ trol. Als je ziet hoe Israël in Teheran met zulke precisie iemand om kan leggen, denk je dan dat ze in Gaza niet binnen een maand een echte genocide hadden kunnen uitvoeren als ze dat gewild hadden?quote:Op woensdag 31 juli 2024 08:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Eens. Het probleem is nu wel dat Hamas het enige verzet is wat nog overgebleven is. Zonder Hamas vrees ik een hele snelle genocide.
Je weet dat er 2 miljoen palestijnen in Israël wonen he?quote:Op woensdag 31 juli 2024 08:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zonder Hamas vrees ik een hele snelle genocide.
Misschien had Israël juist wat meer van deze precisiebommen moeten gebruiken in Gaza. De teller staat inmiddels op 40/45 duizend dode Palestijnen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 09:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ga toch weg met je “genocide “ trol. Als je ziet hoe Israël in Teheran met zulke precisie iemand om kan leggen, denk je dan dat ze in Gaza niet binnen een maand een echte genocide hadden kunnen uitvoeren als ze dat gewild hadden?
Van wie een 1/3 Hamas-terroristen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 09:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien had Israël juist wat meer van deze precisiebommen moeten gebruiken in Gaza. De teller staat inmiddels op 40/45 duizend dode Palestijnen.
Bedankt voor het onderschrijven van mijn puntquote:Op woensdag 31 juli 2024 09:41 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Van wie een 1/3 Hamas-terroristen.
Op zich kun je dit ook omdraaien: als ze met zulke precisie kunnen werken, waarom moeten er dan zoveel burgers om de doelen heen dood in andere gevallen?quote:Op woensdag 31 juli 2024 09:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ga toch weg met je “genocide “ trol. Als je ziet hoe Israël in Teheran met zulke precisie iemand om kan leggen, denk je dan dat ze in Gaza niet binnen een maand een echte genocide hadden kunnen uitvoeren als ze dat gewild hadden?
De Poolse druifjes zijn zuur.quote:Op woensdag 31 juli 2024 09:42 schreef Bezsen het volgende:
Moge Israël en al haar bondgenoten vernietigd worden
Dat staat los van of iets een genocide is.quote:Op woensdag 31 juli 2024 09:31 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Je weet dat er 2 miljoen palestijnen in Israël wonen he?
Wel eens in Haifa geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |