Poetin mocht het willen.quote:
Ok, maar is er een oplossing zodat dit stopt? Zo ja, wat?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 23:06 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Poetin mocht het willen.
Israel betrekt de hele wereld er actief bij. Israel voert oorlog tegen het hele Midden-Oosten.
Zorgt overal voor ellende.
Turkije is begonnen met Palestina te bevrijden, oh neequote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Turkije valt nog geen terroristische staat aan, maar dat willen ze wel. Ze willen namelijk Israel aanvallen.
Israel is de groostste terroristische staat van dit moment.
En het grootste gevaar voor wereldvrede op het moment.
Brengt me terug naar 2006. Je had toen ook dit liedjequote:
Heeft ook wel iets. Deze is beter:quote:Op woensdag 31 juli 2024 00:26 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Brengt me terug naar 2006. Je had toen ook dit liedje
Geen van alle drie tbh, ik heb dit nog grijsgedraaid toentertijd, maar inmiddels sta ik niet meer achter de polythestische lyricsquote:
Regime change bij alle partijen is inmiddels wel een noodzakelijke voorwaarde geworden.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 23:09 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ok, maar is er een oplossing zodat dit stopt? Zo ja, wat?
Ik vind nasheeds drie keer niks helaasquote:Op woensdag 31 juli 2024 00:46 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Geen van alle drie tbh, ik heb dit nog grijsgedraaid toentertijd, maar inmiddels sta ik niet meer achter de polythestische lyrics
Maar wat gebeurt er dan? Wie moet de regimes veranderen, wie moet ervoor in de plaats kommen en stopt de vijandigheid dan?quote:Op woensdag 31 juli 2024 00:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Regime change bij alle partijen is inmiddels wel een noodzakelijke voorwaarde geworden.
Noord Korea mist nog.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:08 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Ik daag iedereen uit een nog onfrisser rijtje op te noemen. Like wtf xD
quote:Op woensdag 31 juli 2024 05:44 schreef Aether het volgende:
Hamas leader Haniyeh assassinated in Tehran
https://www.timesofisrael(...)assinated-in-tehran/
Hamas politburo head Ismail Haniyeh has been assassinated in Tehran, Iran’s Revolutionary Guards says in a statement carried by state media.
One of Haniyeh’s body guards was also killed, the IRGC says.
[ afbeelding ]
Lekker manquote:Op woensdag 31 juli 2024 05:44 schreef Aether het volgende:
Hamas politburo head Ismail Haniyeh has been assassinated in Tehran, Iran’s Revolutionary Guards says in a statement carried by state media.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 juli 2024 05:44 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is goed nieuws op de vroege morgen. Dat er maar een hoop van zulke Hamas leiders mogen volgen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 05:44 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Lol, nee.quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2024 09:07 schreef HowardRoark het volgende:
Wat een uitstekende uitgevoerde actie, dat is nog eens precisiewerk. De uitschakeling van deze terroristenleider zal vast voor veel frustratie en verdriet zorgen in de Islamtische wereld en bij een deel van de pro-hamas activisten in het Westen.
Ik dacht dat dit soort precisieacties onmogelijk waren en dat ik teveel Amerikaanse films had gekeken? Hmm... dat zet de vele onschuldige burgerdoden, verwoesting en lijden in Gaza weer in ander perspectief vind je niet?quote:Op woensdag 31 juli 2024 09:07 schreef HowardRoark het volgende:
Wat een uitstekende uitgevoerde actie, dat is nog eens precisiewerk. De uitschakeling van deze terroristenleider zal vast voor veel frustratie en verdriet zorgen in de Islamtische wereld en bij een deel van de pro-Palestijnse activisten in het Westen.
Hahaquote:
Idd de enige die gaat betalen is Iran als ze weer voor miljoenen raketten afschieten waarvan er uiteindelijk 1 daadwerkelijk neer weet te ploffen op een grasveld ergensquote:
Als de gemiddelde levensduur van de top haatbaard een week is, dan zullen er na de paar hardcore reli-idioten het snel stoppen met opvolgen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 10:14 schreef Oud_student het volgende:
Ik wil de feestvreugde van een aantal users hier niet bederven, maar het is helaas zo dat er genoeg opvolgers zijn onder de haatbaarden.
Wat er moet gebeuren is de oorlogs capaciteiten van de vijand reduceren, d,w,z, vernietiging van de voorraad aan raketten, bomdarderen van trainingskampen, olie installaties etc.
Maar helaas is het zo dat de terroristen zich tussen de burgers mengen en hun opslagplaatsen in scholen en ziekenhuizen zijn, dit maakt een preventieve actie moeilijk omdat dan de hele wereld zich tegen Israel keert
(wat Israel ook doet, de propaganda lijkt vrijwel altijd tegen Israel te zijn)
Dus het wachten is op het eerste afvuren van een raket uit dit soort locaties om dan legitiem te kunnen terugslaan.
Een andere optie is een grondoorlog, maar dit kost ook veel slachtoffers bij het IDF,
Deze kwam namelijk wel uit zijn hol en is nu dood. De rest van hamas zou hetzelfde kunnen doen zou veel burger doden schelen. Maar goed dat doen ze niet dus het is wat het is.quote:Op woensdag 31 juli 2024 09:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit soort precisieacties onmogelijk waren en dat ik teveel Amerikaanse films had gekeken? Hmm... dat zet de vele onschuldige burgerdoden, verwoesting en lijden in Gaza weer in ander perspectief vind je niet?
Maar die enen haatbaard was al meer dan 40 jaar bezig, verantwoordelijk voor de aanslag op 240 VS mariniers in 1983. Dus een week is wel heel optimistischquote:Op woensdag 31 juli 2024 10:19 schreef Bensel het volgende:
[..]
Als de gemiddelde levensduur van de top haatbaard een week is, dan zullen er na de paar hardcore reli-idioten het snel stoppen met opvolgen.
Er is geen genocide in Gaza.quote:Op woensdag 31 juli 2024 09:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Fijn dat Haniyeh dood is. Mooi moment om te stoppen met de genocide in Gaza.
Erdo onderschattenquote:Op woensdag 31 juli 2024 09:58 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Haha
Ook een mooie boodschap voor Turkije.
Grote bek prima, maar daden zeggen meer dan woorden.
Bijzonder dat een navo bondgenoot iemand die ‘death to America’ riep een broer noemt.quote:Op woensdag 31 juli 2024 10:58 schreef Aether het volgende:
Erdogan slams killing of ‘brother’ Haniyeh in a ‘treacherous assassination’
https://www.timesofisrael(...)erous-assassination/
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |