Ik daag iedereen uit een nog onfrisser rijtje op te noemen. Like wtf xDquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:51 schreef Aether het volgende:
Hamas, Houthis, Iran and Russia condemn Israel over strike on Hezbollah commander
https://www.timesofisrael(...)hezbollah-commander/
Noord Korea, Saudi Arabië en China missen nog in het clubje.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:08 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Ik daag iedereen uit een nog onfrisser rijtje op te noemen. Like wtf xD
quote:
Nu ook bevestigd door andere mediaquote:
Voor het geval ze daar bij Hezbollah meer dan gemiddeld onverstandige dingen van plan zijn.quote:
Dat ze iets terug gaan doen, dat staat vast. Ben wel benieuwd hoe ze het gaan aanpakken.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Voor het geval ze daar bij Hezbollah meer dan gemiddeld onverstandige dingen van plan zijn.
Alles wat ik kan bedenken gaat hun zelf talloze strijders en burgers het leven kosten. Er is geen enkel scenario dat ze ook maar enig succes zullen behalen. Het is gewoon 1 grote zelfmoordmisse.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:13 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dat ze iets terug gaan doen, dat staat vast. Ben wel benieuwd hoe ze het gaan aanpakken.
Voor extremistisch religieuzen is dat niet per sé een hindernis.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:16 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Alles wat ik kan bedenken gaat hun zelf talloze strijders en burgers het leven kosten. Er is geen enkel scenario dat ze ook maar enig succes zullen behalen. Het is gewoon 1 grote zelfmoordmisse.
Betekent dat niet gewoon dat ze het er lekker bij laten de komende tijd?quote:
Directe ticket to heaven bedoel jequote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:16 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Alles wat ik kan bedenken gaat hun zelf talloze strijders en burgers het leven kosten. Er is geen enkel scenario dat ze ook maar enig succes zullen behalen. Het is gewoon 1 grote zelfmoordmisse.
Denken dat terroristen een hemel bereiken. :’) Maargoed, zo denken ze zelf inderdaad wel. Ik snap dan ook niet de weerstand tegen wat er nu in Gaza e.d. gebeurt. We helpen die mensen gewoon naar hun ultieme hogere doel, wat is daar op tegen dan?quote:
Moet morgen vroeg op. Hoop oprecht dat ze geen overhaaste beslissingen nemenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Betekent dat niet gewoon dat ze het er lekker bij laten de komende tijd?
Dit gaat natuurlijk nergens over inderdaad.quote:
Ach hou toch op zeg.....quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:12 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
In elke oorlogen zullen er van twee kanten misdaden worden gepleegd. Er zijn dacht ik ook Oekraïners die oorlogsmisdaden hebben gepleegd jegens Russen. Zelfs tegen Duitsers in de Tweede Wereldoorlog zijn oorlogsmisdaden gepleegd. Maar dit door de oorzaak en hoofdschuldige van een kwestie niet veranderen.
In de Tweede Wereldoorlog betrof dit natuurlijk Nazi-Duitsland, in de oorlog in Oekraïne is het Rusland en in deze oorlog is dat Hamas met steun van een groot deel van de Palestijnse bevolking.
Daarom is de nadruk op wat Israël allemaal wel niet zou doen ook opmerkelijk te noemen. Zo kijken we ook niet Oekraïne en zo keken we ook niet naar landen zoals Nederland die in de Tweede Wereldoorlog het moesten opnemen tegen Duitsland.
Hoe vaak moeten mensen je nou vertellen dat anti-Israel zijn niet pro-Hamas zijn is?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat soort verhalen zie je meer bij de pallies hoor, moeders daar roepen gewoon dat ze na de dood van hun kind die een zelfmoordaanslag pleegde meer gaan baren zodat die kinderen ook weer zelfmoordaanslagen kunnen plegen, de liefde.
Dat er misdaden begaan worden zal ik niet ontkennen, maar laten we niet over moreel beginnen hier, dat legt Hamas/Gaza gewoon altijd af. Hamas heeft verdomme zelf verklaard dat ze zo veel mogelijk dode palestijnse burgers willen zien, dat zou hun zaak internationaal gezien sterker maken.
Die club wil je steunen.
Turkije valt nog geen terroristische staat aan, maar dat willen ze wel. Ze willen namelijk Israel aanvallen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:34 schreef Cuendillar het volgende:
Deden ze dat maar, dan had ik het nog gesnapt.
Maar het dreigt Israël aan te vallen. Een bevriende natie. Een natie die door terroristen wordt belaagd. Turkije kent die situatie, dus daarom snap ik ze nu niet.
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Turkije valt nog geen terroristische staat aan, maar dat willen ze wel. Ze willen namelijk Israel aanvallen.
Israel is de groostste terroristische staat van dit moment.
En het grootste gevaar voor wereldvrede op het moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |