SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Hmm nou ja. Je kan veel over NS zeggen maar die snappen heus wel hoe een route in te plannen, is bepaald niet de eerste keer ook op dit traject. Dat ze vervolgens allemaal volk op zo'n bus krijgen dat dat niet kan, tja.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zo komen ze meestal aan, soms komen bussen richting Schiedam aan de overkant aan. Denk dat de bussen aan de overkant uit Den Haag komen, en de bussen die aankomen aan de stationskant of naar Den Haag gaan, of weer naar Schiedam gaan en dan alleen tussen Schiedam en Delft pendelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Een route plannen tussen twee plekken is wel een stuk makkelijker als er rails ligt.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Hmm nou ja. Je kan veel over NS zeggen maar die snappen heus wel hoe een route in te plannen, is bepaald niet de eerste keer ook op dit traject. Dat ze vervolgens allemaal volk op zo'n bus krijgen dat dat niet kan, tja.
Past wel beter bij ze qua flexibiliteitquote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een route plannen tussen twee plekken is wel een stuk makkelijker als er rails ligt.
IMMER GERADE AUSquote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een route plannen tussen twee plekken is wel een stuk makkelijker als er rails ligt.
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:49 schreef DeZwabber het volgende:
LolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja je moet altijd goed opletten
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
aircoquote:
Ja boven in de slaapkamerquote:
Echt hequote:
Correct.quote:
Ja doe jij dat maarquote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Correct.
Ik heb een 200mm Noctua computerventilator op m'n bureau gezet en op een voeding aangesloten. Die voeding kan ik via de pc bedienen dus ik kan hem regelen.
ik ga straks gewoon lekker het bad in... 33 graden water... en als je er dan uit gaat denk je... brrrrquote:
hij krijgt dat board op zn kopquote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:01 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Vettel @:Nizno @:ESF1Gamer
Ik heb al plannen om de ventilator aan te sturen met een microcontroller, draaiknopje voor de snelheid, en een schermpje om het toerental te kunnen zien. Want ik kan het nooit laten.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier valt het gelukkig nog mee beneden. 23 graden binnen
Hij heeft een bord voor zijn kop?quote:
Ik heb een ventilator met knopjes van de Mediamarktquote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb al plannen om de ventilator aan te sturen met een microcontroller, draaiknopje voor de snelheid, en een schermpje om het toerental te kunnen zien. Want ik kan het nooit laten.
op zn kopquote:
ik thuis ook.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een ventilator met een afstandsbediening.
Verdomme, ik word gewoon verslagenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier valt het gelukkig nog mee beneden. 23 graden binnen
zij heeft geen saunaburenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verdomme, ik word gewoon verslagen
Kan niet meer flexen nu.
En beneden heb ik geen aircoquote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verdomme, ik word gewoon verslagen
Kan niet meer flexen nu.
Je cavia laat zijn goedkoop plastic prul in plastic ei innerlijk zien?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:09 schreef CherryLips het volgende:
Mijn cavia is gesmolten als een surprise-ei.
Doet ie nu mee aan de Olympische spelenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:01 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Vettel @:Nizno @:ESF1Gamer
Ik alleen in de slaapkamerquote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik in m'n slaapkamer momenteel ook niet.
Koude lucht van de airco daalt hèquote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:12 schreef essnhills het volgende:
Het is wel echt een verademing dat het beneden zo koel blijft.
In mijn vorige huis warmde het zo enorm op als de zon scheen.. 's winters hoefde ik nauwelijks te stoken overdag, maar zomers..
En hier is het gewoon aangenaam
Als ik hem in de slaapkamer aan zet, zorgt de onderdruk ervoor dat mijn woonkamer juist opwarmt. Dus dat kan ik gewoon niet doen overdagquote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik alleen in de slaapkamer
Zo'n mobiel ding heb ik. Overdag gratiesch aan op de zonnepanelen en 's avonds gewoon uit maar dan warmt het niet meer op
Nee ook zonder airco boven blijft het hier beneden lekker koel hoorquote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Koude lucht van de airco daalt hè
23,6 in m'n slaapkamer nu. Sauna draait op volle toeren.
quote:
Dat is bij mij natuurkundig onmogelijk met die saunaburen volgens mij.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:18 schreef datismijnmening het volgende:
Ik lig nu ook in de airco. Heerlijk 19’graden
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:49 schreef DeZwabber het volgende:
Het is nu pas 30 juli dus je bent ruim op tijd. Dit is gewoon onderdeel van student zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik niet hoor.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:26 schreef datismijnmening het volgende:
Zo maar even kijken of ik een boodschapje kan halen
Iedereen zit op een terrasje, boot of strand
Balkonquote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:26 schreef datismijnmening het volgende:
Ik niet hoorquote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:26 schreef datismijnmening het volgende:
Oh is het turnen vandaag?quote:
Vandaag is team finale. Maar rest van de week zijn er nog meer finales.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh is het turnen vandaag?
Altijd een van de minst interessante onderdelen.
turnen is heleboel onderdelenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het gaat me er meer om dat ik letterlijk met die mensen aan de telefoon gehangen heb, die mij belden om mij te vertellen over hoe het zat, en niemand dit detail vermeldde.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het is nu pas 30 juli dus je bent ruim op tijd. Dit is gewoon onderdeel van student zijn.
Zag hockeyvrouwen nl-Du nog gisteren. Dat was nog wel een spannende wedstrijd en best te bekijken.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja ik snap dingen soms ook niet hoor. Er komt een pakketje het land binnen, ze weten op 10 juli te melden dat het binnen is en ingeklaard moet worden. Het kost ze DERTIEN DAGEN om erachter te komen dat er gegevens ontbreken, maar WELKE gegevens dan, daar slagen ze de daaropvolgende week nog niet in.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het gaat me er meer om dat ik letterlijk met die mensen aan de telefoon gehangen heb, die mij belden om mij te vertellen over hoe het zat, en niemand dit detail vermeldde.
Ja goeie kontjes ja?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zag hockeyvrouwen nl-Du nog gisteren. Dat was nog wel een spannende wedstrijd en best te bekijken.
Spagaat, nu van 0laquote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:31 schreef Nizno het volgende:
gisteren nep splits gekocht... dus nu maar eens ff lekker van genieten
Nee opzich is dat nog een spannende sport om te zien, was de laatste minuten dat ze de Duitsers versloegen.quote:
Je bent een volwassen jongen die zich vast wel kan redden daarmeequote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het gaat me er meer om dat ik letterlijk met die mensen aan de telefoon gehangen heb, die mij belden om mij te vertellen over hoe het zat, en niemand dit detail vermeldde.
Breng je volgend jaar een scheurkalender uit?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:51 schreef Goitske het volgende:
Als het gewone vliegen zijn raad ik de vliegen spray van de action aan
Zijn het fruitvliegjes even een val maken met azijn water en drup afwasmiddel
Ja speciaal voor jou 🤣quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Breng je volgend jaar een scheurkalender uit?
Mja dat is ook hoe dat gaat op die scholen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is die spray veilig voor huisdieren?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:51 schreef Goitske het volgende:
Als het gewone vliegen zijn raad ik de vliegen spray van de action aan
Zijn het fruitvliegjes even een val maken met azijn water en drup afwasmiddel
niet als je vliegen als huisdier hebtquote:
hoi Karzai.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:17 schreef datismijnmening het volgende:
Toch even een wijntje gepakt in het zonnetje
Je moet het er niet op spuiten maar je spuit niet je hele toko er onder je gebruikt het heel direct en heel weinigquote:
Ik heb nog even naar je woning op de Dam gezwaaid net.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:23 schreef datismijnmening het volgende:
Vanavond Koreaanse kip stoommaaltijd
Je verwacht dit soort dingen niet in de UK!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Die steekpartij naar 8 kinderen en 2 volwassenen was een persoon geboren in Rwanda. 17 jaar en kinderen doodsteken… ik vind daar wat van.
Ja ik was niet thuisquote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb nog even naar je woning op de Dam gezwaaid net.
Ja, slappe hap daar. De dader had ook ter plekke doodgeschoten moeten worden. Maarja komen ze met hun stokkie.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je verwacht dit soort dingen niet in de UK!
Staat morgen weer buiten denk ik. Want hij is zielig en onbegrepen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja, slappe hap daar. De dader had ook ter plekke doodgeschoten moeten worden. Maarja komen ze met hun stokkie.
Dutjes bijvoorbeeld.quote:
Nu zit je me te fucken.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Staat morgen weer buiten denk ik. Want hij is zielig en onbegrepen.
Denk dat Paprika of ToMaat in aantocht is dan.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:56 schreef kwiwi het volgende:
Gergi is met 33 graden bizar actiefHeeft vandaag de hele garage staan uitmesten en opruimen, planken opgehangen.. Op zich wel handig dat ie gewoon eens een paar dagen thuis is tijdens z'n vakantie, er worden veel klusjes gedaan
je witte benen lijken op de schijnende maan natuurlijkquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:10 schreef Haags het volgende:
M'n nieuwe zwembroeken voor de vakantie zijn binnen. Dat in combinatie met mijn goddelijke lijf gaat er echt voor zorgen dat ik ga shinen deze zomer. 😎🥵
Heb je dat op Twitter gelezen ja?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Die steekpartij naar 8 kinderen en 2 volwassenen was een persoon geboren in Rwanda. 17 jaar en kinderen doodsteken… ik vind daar wat van.
Daar kun je wat aan doenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
je witte benen lijken op de schijnende maan natuurlijk
Tuinslangquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:12 schreef Karzai het volgende:
kankerlijers die met elektrieke apparaten in de tuin aan de gang zijn, rest mij als enig oplossing dat de overstemmen met harde muziek
Heavy Metalquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:12 schreef Karzai het volgende:
kankerlijers die met elektrieke apparaten in de tuin aan de gang zijn, rest mij als enig oplossing dat de overstemmen met harde muziek
kloptquote:
jij hebt liever dat ze op zondagochtend om 8u lekker bezig gaan?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:12 schreef Karzai het volgende:
En dat z'n andere buren nu 2x overlast hebben.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij hebt liever dat ze op zondagochtend om 8u lekker bezig gaan?
doordeweeks van 8 tot 17 maar nu niet meerquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij hebt liever dat ze op zondagochtend om 8u lekker bezig gaan?
Niet doen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:12 schreef Karzai het volgende:
ow ja als iedereen hard aan het werk is zodat de werkende mens een verloederde tuin heeft waar iedereen over kan zeurenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
doordeweeks van 8 tot 17 maar nu niet meer
Alsof het komma's zijn.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In 's-Hertogenbosch zeggen ze kut, minimaal drie keer per minuut.
Klinkt heel vunzig.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga morgen even een plantenspuit halen bij de Eksjun denk ik. Gewoon om mezelf te bevlekken
Zou kijken of je er een met een fijne mist kan vinden.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga morgen even een plantenspuit halen bij de Eksjun denk ik. Gewoon om mezelf te bevlekken
Stiekem is het @bitterbalquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:28 schreef Nattekat het volgende:
Ik zweer je dat mijn buurman een sauna heeft. Kan niet anders.
Pakte net m'n zwemtas uit mijn kledingkast en er kwam een warmte uit die kast...
Je bent toch geen meisje?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
In de ventilator sprayenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou kijken of je er een met een fijne mist kan vinden.
Totdat ze daar ook vervangend vervoer voor gaan inzettenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De enige trein die hier nog gaat. 🥲
De gedachtebus is bij Den Haag de zee in gereden.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Totdat ze daar ook vervangend vervoer voor gaan inzetten
Dan blijft nog slechts het pad der diepe gedachten overquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De gedachtebus is bij Den Haag de zee in gereden.
Ik vind het echt fijn dat ik gelinkt word aan dit stukje kwaliteitsmuziekquote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Via een podcast werd ik gewezen op deze topper:
Moest meteen aan @:4EverBlackEyed en @:Citizen.Erased denken omdat het net zo'n kneiter van een hit is als Engelbewaarder.
Ik moest hier net iets te hard om lachenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De gedachtebus is bij Den Haag de zee in gereden.
Als ik met de schoen ga toeteren, liggen ze aan de andere kant van het landquote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:00 schreef rival het volgende:
[..]
Gisteren gooide iemand zijn auto voor mij, dus ik deed natuurlijk meteen tuuuteren. Daar raakte die persoon zo van onder de indruk (denk ik) dat ie de stoep op knalde.
Lekker puh.
Oke, ik zal het even doorgeven.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:55 schreef LTVDK het volgende:
Best irritant dat er echt gewoon 0 wind staat, zeker vanochtend.
Mijn gedachten waren al frequent beneden peil, dus ik zal er weinig van merken.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan blijft nog slechts het pad der diepe gedachten over
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:57 schreef DeZwabber het volgende:
Bus stond meteen klaar om te gaan voor de verandering.
Die heeft gewoon netjes op jou gewachtquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:57 schreef DeZwabber het volgende:
Hoe maak je het? Ik doe altijd espresso met water en ijsblokjes, en dan een heel klein beetje melk. Maar het moet wel goede espresso zijn, want met de nespressomachine op het werk smaakt het echt verschrikkelijk slecht als ik het op dezelfde manier als thuis probeer.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
IJskoffie![]()
Ik had maandag geprobeerd om die ijskoffie met water aan te maken, ipv melk
Nog nooit zoiets goors gedronken![]()
![]()
Hij rijdt wel de goede kant op enz?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:57 schreef DeZwabber het volgende:
Dit klinkt wel erg verdacht, een bus die én netjes op je wacht én een werkende airco heeft ... ik zou niet instappenquote:
Ik heb nu gewoon zo'n poedertjequote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe maak je het? Ik doe altijd espresso met water en ijsblokjes, en dan een heel klein beetje melk. Maar het moet wel goede espresso zijn, want met de nespressomachine op het werk smaakt het echt verschrikkelijk slecht als ik het op dezelfde manier als thuis probeer.
Een lokbus.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit klinkt wel erg verdacht, een bus die én netjes op je wacht én een werkende airco heeft ... ik zou niet instappen
Goed, en jij?quote:
Ik ben zo'n pleb met de speciale ijskoffiecups van nespresso, en die zijn wel oké eigenlijk.quote:Ik doe altijd espresso met water en ijsblokjes, en dan een heel klein beetje melk. Maar het moet wel goede espresso zijn, want met de nespressomachine op het werk smaakt het echt verschrikkelijk slecht als ik het op dezelfde manier als thuis probeer.
Eten is leven, leven is etenquote:
Hij reed vijftien meter om dichterbij het station te staan en wacht nu op meer mensen. Kak.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij rijdt wel de goede kant op enz?
Waarom? Wordt dat ding niet schoongemaakt?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:58 schreef kwiwi het volgende:
want met de nespressomachine op het werk smaakt het echt verschrikkelijk slecht als ik het op dezelfde manier als thuis probeer.
En heeft die zeker ook de airco uitgezet?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij reed vijftien meter om dichterbij het station te staan en wacht nu op meer mensen. Kak.
Het was te mooi om waar te zijnquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij reed vijftien meter om dichterbij het station te staan en wacht nu op meer mensen. Kak.
Ah, daar is de catch.quote:
Geen idee, maar is gewoon waterige espresso. Thuis niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom? Wordt dat ding niet schoongemaakt?
22quote:
Ewlquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee, maar is gewoon waterige espresso. Thuis niet.
En de bus op slot gedraaid met de airco uit en in de volle zon geparkeerd?quote:
Nu alleen nog de vraag, waarheen?quote:
Kijk je nog B&B?quote:
Ik ken het niet, vermoed ook niet dat ik daar veel aan heb gemistquote:
Dit kan niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ken het niet, vermoed ook niet dat ik daar veel aan heb gemist
Soms.quote:
Nee. Gewone Nederlandse krantquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb je dat op Twitter gelezen ja?
[ afbeelding ]
Ah, dus niet geboren in Rwanda zoals je zei. Maar het belangrijkste is dat je voelt alsof je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee. Gewone Nederlandse krant
https://www.ad.nl/buitenl(...)n-doodstak~ab003884/
verdachte is een 17-jarige jongen uit Banks, een plaatsje op 6 kilometer ten noorden van Southport. Hij werd geboren in de Welshe hoofdstad Cardiff. Volgens de Britse krant The Guardian verhuisde hij met zijn Rwandese ouders naar Southport toen hij 6 jaar oud was. De jongeman werd aangehouden op verdenking van (poging tot) moord.
Oh, dat klinkt goed.quote:
Mag van mij.quote:
Wie weer rijdt deze bus er wel heenquote:
Een Lynk&Cots?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Nu nog een Multipla en je dag is compleet
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo opent Word nou weer met 3 bladzijdes tegelijkertijd
Wie in de hele wereld vindt dat een handige weergave?
Nou, iedereen in de KSC z'n dag is weer gemaaktquote:
Zo mooi en warm. Wel heel zuidelijk hoor, niet sneeuw en eng.quote:
Zulke plekken spreken wel tot de verbeeldingquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo mooi en warm. Wel heel zuidelijk hoor, niet sneeuw en eng.
Altai?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo mooi en warm. Wel heel zuidelijk hoor, niet sneeuw en eng.
Even zodat ik door jouw ervaring kan leven.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:34 schreef RockNijntje het volgende:
Straks met de nachttrein naar Zuid-Kazachstan. De locals vinden het super raar om een groep witmannen in de trein te zien en vragen steeds waarom we niet gewoon met het vliegtuig gaanZe vinden het wel razend interessant allemaal. Echt lieverds hier
Blankiesquote:
En jullie ook hequote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:34 schreef RockNijntje het volgende:
Ze vinden het wel razend interessant allemaal.
en, is Kazachstan echt Greatest country of the world?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:34 schreef RockNijntje het volgende:
Straks met de nachttrein naar Zuid-Kazachstan. De locals vinden het super raar om een groep witmannen in de trein te zien en vragen steeds waarom we niet gewoon met het vliegtuig gaanZe vinden het wel razend interessant allemaal. Echt lieverds hier
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, iedereen in de KSC z'n dag is weer gemaakt
Dank je wel Modie.
Het gaat om de reis, niet om de bestemmingquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zitten wel veel prachtige dieren in Siberië.
Zou bijna gaan, als het niet zo'n gedoe was om te reizen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Kan je je daar een beetje redden zonder de lokale taal te spreken eigenlijk?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:34 schreef RockNijntje het volgende:
Ik moest gelijk denken aan of blanke vla nog bestond.quote:
Jottemquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:38 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips https://nl.pepper.com/aan(...)ijsmepper-ede-319010
Iemand kan zijn enthousiasme niet bedwingenquote:
Nu 17, ik heb een trui aan en heb het erg koud. Kazachstan is het koudste land waar we heen gaan, ook overdag onder de 25. Over een halve week is het wel anders thoquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Even zodat ik door jouw ervaring kan leven.
Wat is de temperatuur daar?
Neuh, maar dat wist ik van tevoren ook wel alquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en, is Kazachstan echt Greatest country of the world?
Absolutely fucking notquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan je je daar een beetje redden zonder de lokale taal te spreken eigenlijk?
Jelly.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nu 17, ik heb een trui aan en heb het erg koud. Kazachstan is het koudste land waar we heen gaan, ook overdag onder de 25. Over een halve week is het wel anders tho
N
Oef.quote:[..]
Neuh, maar dat wist ik van tevoren ook wel al
[..]
Absolutely fucking notIk ben naar veel gekke landen geweest en heb in m'n eentje al veel complexe dingen ondernemen, maar ik ben zo blij dat ik hier op groepsreis ben. Het was me zelf uiteindelijk vast ook wel gelukt, maar ik denk dat het erg stressvol geworden zou zijn en ik op meerdere manieren veel gemist zou hebben. Sommige dingen lijken simpelweg niet mogelijk te zijn zonder Russisch te spreken.
Die is gelijk 12 paar halen nuquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iemand kan zijn enthousiasme niet bedwingen
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:48 schreef Modus het volgende:
Mensen die pìestasj zeggen
GA WEG [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Mi-ni-maalquote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Echt heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je een glas chocomel met wat zaagsel en stoelpoten on the side?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
even de @:Ama's volproppen met uitgekookte slakken
Dezelfde mensen die puuuuuzel en seuuuuveuuuhhh zeggenquote:
Ik heb een glas met chocomel.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
even de @:Ama's volproppen met uitgekookte slakken
Wiefie.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dezelfde mensen die puuuuuzel en seuuuuveuuuhhh zeggen
Of stiek
Of miekrosoft
Of AZUUREEEEHH ipv Azure.
Ik ga hier geen grappen over maken.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:51 schreef RockNijntje het volgende:
Er was gisteren echt wat ergs. Onze chauffeur had een Duitse vader en was op zijn paspoort Duits en toen zei hij "het enige wat ik kan is sieg heil"![]()
![]()
Ik dacht eerst dat er bifi stond.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wiefie.
En ook meteen mobiel internet wiefie noemen.
Zou in mijn broek plassen van het lachenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:51 schreef RockNijntje het volgende:
Er was gisteren echt wat ergs. Onze chauffeur had een Duitse vader en was op zijn paspoort Duits en toen zei hij "het enige wat ik kan is sieg heil"![]()
![]()
Ik wil niet stressen. Niet over of alles goed gaat, of we op tijd zijn, hoeveel het kost etc.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het gaat om de reis, niet om de bestemming
Ofzo.
PuhNALtiequote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of stiek
Of miekrosoft
Is dit de verloren broer van je vader @bitterbal?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:51 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
Ik heb nu al stress na jouw tekst gelezen te hebbenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil niet stressen. Niet over of alles goed gaat, of we op tijd zijn, hoeveel het kost etc.
Ik wil gewoon mooie beestjes en uitzichten zien
Oh wat haat ik die mensen. ONGEHOORD.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of stiek
Of miekrosoft
Linketttt Inquote:
En waar ben je nu? Want dat is Kazachstan.quote:
Jouw platte hand tegen die mensen hun gezicht?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh wat haat ik die mensen. ONGEHOORD.
Als ik aan de macht ben, he. Zo, dan zwaait er wat!
Ga je nu ook steeds foto's van je huisdier posten?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Fruitvliegje gered uit mijn bierMeet Charlie. Inmiddels een kwartier geleden maar hij zit nog steeds op de rand van mijn buro. Hij is ongeveer 2 mm lang.
[ afbeelding ]
Ja, zijn veel mensen met een Duitse achtergrond daar. Verbaasde me daarover toen ik daar paar jaar geleden over las.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:51 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
Voel je een band?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Fruitvliegje gered uit mijn bierMeet Charlie. Inmiddels een kwartier geleden maar hij zit nog steeds op de rand van mijn buro. Hij is ongeveer 2 mm lang.
[ afbeelding ]
Hate mequote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ga je nu ook steeds foto's van je huisdier posten?
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je een glas chocomel met wat zaagsel en stoelpoten on the side?
Om te beginnen!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jouw platte hand tegen die mensen hun gezicht?
Gezellig naast @Amaquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Om te beginnen!
Daarna naar de strafkampen in Drenthe.
Fietsband.quote:
De gids was de enige die het hoorde en vertelde een paar van ons het net pas, die moest z'n gezicht flink in de plooi houdenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou in mijn broek plassen van het lachen
Welke smaak heb je ?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb vanmorgen een beker van dat Oppo brothers ijs gehaald. Was in de bonus.
Best lekker, maar het is echt totaal niet bevroren. Raar.
welkom in de wereldquote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Over een paar minuten kun je een Abraham neerzetten en het met nog een biertje vierenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij zit er nog steeds, al meer dan een kwartier nou. Moet toch zo'n veertig jaar zijn in zo'n diertjesleven.
Moet je nagaan, een kwart microliter bier en daar 40 jaar dronken van zijn
Double salted caramel swirl.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke smaak heb je ?
En niet bevroren ijs, lol wat?
hipsquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij zit er nog steeds, al meer dan een kwartier nou. Moet toch zo'n veertig jaar zijn in zo'n diertjesleven.
Is het niet Azuuuureeeh dan?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of stiek
Of miekrosoft
Oh daar ben ik nu, Borovoye. Is Zuid-Siberië zei de gids. Wel echt helemaal aan het randje hoor.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En waar ben je nu? Want dat is Kazachstan.
Ziet er wel prachtig uit trouwens. Ben jaloers.
Heeft wel minder kcal, dus misschien wel interessantquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Double salted caramel swirl.
Ja, is echt zacht. Het waterijs is wel bevroren.
Nee, het is ESSSSJUUREEquote:
AAzuurquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, het is ESSSSJUUREE
Nu moet ik weer aan mijn zwarte caafje denken
Rust zacht Azure, met je zachte ridgeback
quote:
ja maar dat is overal het randje van dus ja DUHquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh daar ben ik nu, Borovoye. Is Zuid-Siberië zei de gids. Wel echt helemaal aan het randje hoor.
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:51 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
Toch bijzonder dat mensen mijn ontevredenheid interpreteren als naïviteit.quote:
Horren zijn een uitkomstquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:04 schreef Ama het volgende:
Ik steek mijn huis nog eens in de fik door die vliegen.
het had slimmer gekund inderdaadquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik had keukenraam niet open moeten zetten.
Ik zeg altijd Kootuh Dazuureehquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, het is ESSSSJUUREE
Nu moet ik weer aan mijn zwarte caafje denken
Rust zacht Azure, met je zachte ridgeback
Ja hoor, voor die 3 euro is het prima.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heeft wel minder kcal, dus misschien wel interessant
En je geeft net aan dat het best lekker is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |