De benzinewagen heeft de werkgever afgenomen om daar een volelectrische shitbak voor te geven die om de 200km 6 uur moet laden, dus tja. Ik heb ook nog een (soort van) leven.quote:
Ah terecht dan in dat geval jaquote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:58 schreef Akkerdjie het volgende:
[..]
De benzinewagen heeft de werkgever afgenomen om daar een volelectrische shitbak voor te geven die om de 200km 6 uur moet laden, dus tja. Ik heb ook nog een (soort van) leven.
Bedt wel goed nieuws eigenlijk,quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:01 schreef Mikeytt het volgende:
Alle bankpassen zijn binnenkort visa of mastercard.
Vpay en Maestro verdwijnen volledig
https://www.nu.nl/economi(...)-online-betalen.html
Wat een schande als dit klopt!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:44 schreef Akkerdjie het volgende:
Leuk dat Vpay. Moet de auto dinosaurussap drinken richting het zonnige zuiden, weigert de betaalautomaat in België en ook Frankrijk de ING-pas omdat Vpay gewoon niet ondersteund wordt. Is het 7e tankstation in België en Frankrijk die ik tegen ben gekomen mijn geld weigert. Ik zie een patroon.
Ergo: INGers/Vpayers, wees gewaarschuwd en zorg voor alternatieven in het buitenland. Maestro wordt wel (nog) overal geaccepteerd.
Sowieso, wie gaat er nou zonder cash geld naar het buitenland?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kan je niet ergens pinnen en dan cash betalen
Ja dan moet ie ook naar een tankstation gaanquote:Op woensdag 31 juli 2024 00:02 schreef Cupfighter het volgende:
Iemand die ik ken stond laatst bij de ING hier in Nederland maar kon ook niet tanken
Ik zal het hem zeggen als ik hem weer ziequote:Op woensdag 31 juli 2024 00:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ja dan moet ie ook naar een tankstation gaan
In Duitsland hebben ze dat gelukkig wel begrepen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 23:32 schreef KvanG het volgende:
Zo zie je maar weer dat je beter gewoon met contant geld kunt betalen.
Amai dn DATS24 is onbemand zekerquote:Op dinsdag 30 juli 2024 23:32 schreef KvanG het volgende:
Zo zie je maar weer dat je beter gewoon met contant geld kunt betalen.
Ik.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:42 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Sowieso, wie gaat er nou zonder cash geld naar het buitenland?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |