De benzinewagen heeft de werkgever afgenomen om daar een volelectrische shitbak voor te geven die om de 200km 6 uur moet laden, dus tja. Ik heb ook nog een (soort van) leven.quote:
Ah terecht dan in dat geval jaquote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:58 schreef Akkerdjie het volgende:
[..]
De benzinewagen heeft de werkgever afgenomen om daar een volelectrische shitbak voor te geven die om de 200km 6 uur moet laden, dus tja. Ik heb ook nog een (soort van) leven.
Bedt wel goed nieuws eigenlijk,quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:01 schreef Mikeytt het volgende:
Alle bankpassen zijn binnenkort visa of mastercard.
Vpay en Maestro verdwijnen volledig
https://www.nu.nl/economi(...)-online-betalen.html
Wat een schande als dit klopt!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:44 schreef Akkerdjie het volgende:
Leuk dat Vpay. Moet de auto dinosaurussap drinken richting het zonnige zuiden, weigert de betaalautomaat in België en ook Frankrijk de ING-pas omdat Vpay gewoon niet ondersteund wordt. Is het 7e tankstation in België en Frankrijk die ik tegen ben gekomen mijn geld weigert. Ik zie een patroon.
Ergo: INGers/Vpayers, wees gewaarschuwd en zorg voor alternatieven in het buitenland. Maestro wordt wel (nog) overal geaccepteerd.
Sowieso, wie gaat er nou zonder cash geld naar het buitenland?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kan je niet ergens pinnen en dan cash betalen
Ja dan moet ie ook naar een tankstation gaanquote:Op woensdag 31 juli 2024 00:02 schreef Cupfighter het volgende:
Iemand die ik ken stond laatst bij de ING hier in Nederland maar kon ook niet tanken
Ik zal het hem zeggen als ik hem weer ziequote:Op woensdag 31 juli 2024 00:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ja dan moet ie ook naar een tankstation gaan
In Duitsland hebben ze dat gelukkig wel begrepen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 23:32 schreef KvanG het volgende:
Zo zie je maar weer dat je beter gewoon met contant geld kunt betalen.
Amai dn DATS24 is onbemand zekerquote:Op dinsdag 30 juli 2024 23:32 schreef KvanG het volgende:
Zo zie je maar weer dat je beter gewoon met contant geld kunt betalen.
Ik.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:42 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Sowieso, wie gaat er nou zonder cash geld naar het buitenland?
Het ' schijnt' ?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:29 schreef knoopie het volgende:
Het schijnt dat ING zelf vanochtend een storing had. Dus het probleem was niet per sé vpay, of vpay in het buitenland, maar pinnen van ING dat een storing had.
Op allestoringen.nl waren er veel meldingen van problemen met pinnen bij ING. Ik schrijf "het schijnt" omdat ik zelf geen ING heb.quote:
Door schade en schande wordt men wijs.quote:
Mensen met een creditcardquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:42 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Sowieso, wie gaat er nou zonder cash geld naar het buitenland?
Die gooien ze eruit. Of althans, de variant die nu via hun eigen app werktquote:Op woensdag 31 juli 2024 09:40 schreef 111210 het volgende:
Geen idee wat vpay is, maar gewoon pinnen kan niet?
Gebruik tegenwoordig alleen maar mn ing pas op mn telefoon
Ook daarmee is ING een van de hekkensluiters. De andere banken werkten al veel eerder met Google Pay en zijn veelal al gestopt met de ondersteuning van contactloze betalingen via de eigen app. ING stopt medio september.quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Die gooien ze eruit. Of althans, de variant die nu via hun eigen app werkt
en als je opzegt negeren ze dat gewoonquote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:06 schreef knoopie het volgende:
Geen idee waarom ING nog steeds een van de grootste banken is. Het vaakst storingen, bankpasjes die niet goed werken, dubieuze beleggingen...
Waarschijnlijk zijn de meeste klanten gewoon te lui om over te stappen.
Ja of je rekening wordt zonder waarschuwing of telefoontje vooraf geblokkeerd vanwege “verdachte omschrijvingen vanuit het buitenland. Verdenking van witwassen.” Terwijl het een zakelijke rekening was en het allemaal grote bedrijven uit het buitenland waren voor wie ik opdrachten had gedaan…quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:49 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
en als je opzegt negeren ze dat gewoon
ik had er nog een zakelijke rekeningen van een oud bedrijfje dat al lang opgedoekt was, heb het in okt 2023 opgezegd nadat ik al het geld had overgemaakt naar priverekening, behalve 100 euro.
In januari kreeg ik een computerbrief dat mijn saldo negatief was geworden.
in mei, na diverse klachten was het eindelijk geregeld. ik heb maar niet meer om het overgebleven geld (die 100 euro min de laatste administratiekosten) gevraagd, want ik wil nooit meer iets met die lui te maken hebben
Live*quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:21 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
je zit aan je see-ow-twee budget. life with it
Wel krijg je Revolut alleen maar een Litouwse IBAN. Dat is een beetje jammer want heel veel bedrijven krijgen argwaan als je met een buitenlandse IBAN een contract probeert af te sluiten.quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:34 schreef koffiekoekjes het volgende:
Neem een Revolut bankpas, krijg je mastercard én visa
Tegenwoordig is het gewoon een Nederlands IBANquote:Op woensdag 31 juli 2024 18:36 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Wel krijg je Revolut alleen maar een Litouwse IBAN. Dat is een beetje jammer want heel veel bedrijven krijgen argwaan als je met een buitenlandse IBAN een contract probeert af te sluiten.
De manier waarop je bij bunq IBANs van verschillende landen op 1 account kan krijgen is geweldig.
Ah leip, goede ontwikkelingquote:Op woensdag 31 juli 2024 18:37 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het gewoon een Nederlands IBAN
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |