Dat horen we graagquote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Bij de vrouwen liggen de Franse bijna laatste.
Zo snapt het gepeupel tenminste waar het over gaatquote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:55 schreef heywoodu het volgende:
Commentatoren die in individuele sporten alleen het land noemen zijn echt af.
Het gepeupel zit echt geen stream te kijken.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo snapt het gepeupel tenminste waar het over gaat
Fijn dat je zo over me denktquote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het gepeupel zit echt geen stream te kijken.
You snooze you lose is bij dit wel van toepassing.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:57 schreef GotenSSJ het volgende:
Bij de vrouwen voorlopig Nederland 2de, Frankrijk 16de.
Fransen nu wel aan het opstomen met de andere lijnquote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:57 schreef GotenSSJ het volgende:
Bij de vrouwen voorlopig Nederland 2de, Frankrijk 16de.
Die moeten de bocht nog wel maken neem ik aan, die heeft de rest al gemaakt.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Fransen nu wel aan het opstomen met de andere lijn
Mwah, 6 en 10 nu. Erg veranderlijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:59 schreef Nattekat het volgende:
Nu kunnen we niet meer zeuren dat Nederland faalt
Oh, ja, Luuc gaat goed! Dames ook hoor, maar dat leek heel even heel erg goed te gaan met Frankrijk 1 na laatste.quote:
Maar de stream laat nu alleen water van veraf zien.quote:
Kun jij dit ergens live zien?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Mooie lijn van Nederland, nu op de eerste plaats
Preciesquote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar de stream laat nu alleen water van veraf zien.
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Als 1ste de laatste normale dag in
Ook wel fijn dat je je nog een prutsrace mag veroorloven. 'Slechts' 10 punten erbij in dat geval.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:22 schreef TheVulture het volgende:
Gat met Frankrijk nu 5 en met Zweden 23 punten, dat is ook wel lekker met het oog op de medalrace als ze dat vast houden. Dan hoef je je alleen om Frankrijk druk te maken.
2 uur geleden heerste er nog een paniekstemming en nu is er weer hosannaquote:
Nee door die 19e plek tellen die 10 punten al mee.... je kunt je dus niet zomaar nog een flutrace veroorlovenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ook wel fijn dat je je nog een prutsrace mag veroorloven. 'Slechts' 10 punten erbij in dat geval.
Die gaan vanaf 14.50 het water opquote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2 uur geleden heerste er nog een paniekstemming en nu is er weer hosanna
Hoe doen de 49 heren het?
Oeps, dat was dat dom van mij.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee door die 19e plek tellen die 10 punten al mee.... je kunt je dus niet zomaar nog een flutrace veroorloven
Ze gaan hard hoorquote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:47 schreef Redefine het volgende:
Ziet er een beetje apart die posities in de overview die ze later toevoegen. Net alsof er iemand tien keer zo hard gaat als de rest en dan opeens stilstaat.
Ja. Maar niet zó snelquote:
Ja. Al is dat nog wel een uitslag die hij kan hebben.quote:
Ach ja uiteindelijk komt het toch allemaal op die ene race in de finale aanquote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Al is dat nog wel een uitslag die hij kan hebben.
Ja klopt. Dit zijn een soort zeer uitgebreide plaatsingsrondenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach ja uiteindelijk komt het toch allemaal op die ene race in de finale aan
Die is tussendoor een ijsje gaan halen.quote:
Plek 1 is wel een zekere medaille, maar ook met plek 10 is goud gewoon nog mogelijk ja..quote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach ja uiteindelijk komt het toch allemaal op die ene race in de finale aan
Luc is het daar niet mee eensquote:
Ik dacht dat P1 alleen een semi was? Hoe werkt dit dan?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Plek 1 is wel een zekere medaille, maar ook met plek 10 is goud gewoon nog mogelijk ja..
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat P1 alleen een semi was? Hoe werkt dit dan?
Top-3 eindigen na de series is dus nog wel belangrijk.quote:The top 10 boats from the windsurfing opening series make it to the medal series. The boat finishing first will compete directly in the final, while the second and third-ranked boats will appear in the semi-finals.
Boats ranked fourth to 10th will feature in the quarter-finals, from which the top two will make it to the semi-finals. The top two boats in the semi-finals will join the first-ranked team from the opening series in the final race.
lijkt in ieder geval eerder vals dan die van netquote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:06 schreef Redefine het volgende:
Lijkt toch wel een valse start van de eerste vijf?
Zou ik ook doen als ik kansloos was.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die is tussendoor een ijsje gaan halen.
Is dan toch minder druk dan na de racequote:
Terwijl die niet veel daarvoor nog een stuk verder lag.quote:
Als je ziet waar alles en iedereen heengaat in het begin heb ik echt geen idee hoe ze het doen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Terwijl die niet veel daarvoor nog een stuk verder lag.
Ja. Al scheelt het wel dat zij het zelf kunnen zien. Wij krijgen vaak een overzicht te zien, waarbij dat dan vaak haaks is op de boei waar ze naartoe moeten.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als je ziet waar alles en iedereen heengaat in het begin heb ik echt geen idee hoe ze het doen.Knap dat ze dat goed in kunnen schatten.
Na de eerste dag hadden ze het niet meer nee.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:13 schreef TheVulture het volgende:
Lambriex en Van de Werken kan wel definitief een streep door met plek 19.... die draaien echt dramatisch deze week
Janken!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:14 schreef GotenSSJ het volgende:
Mannen 49er dramatisch, gaat 1 van de kansen op goud.
Op deze manier halen ze de medal race niet eens.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:14 schreef GotenSSJ het volgende:
Mannen 49er dramatisch, gaat 1 van de kansen op goud.
Dat zou wel wat zijn als medaille kandidaat.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:18 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Op deze manier halen ze de medal race niet eens.
Je zal het maar weer op moeten rollen!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:18 schreef Redefine het volgende:
Wel milieu vervuiling al die witte en gele strepen in de zee.
Nou ja vooral dat uitgummen lijkt mij vervelend.quote:
Weet ook niet of ze dat heel erg boeit, meedoen aan de medalrace als je weet dat een medaille onmogelijk is. Dan is het vooral zo goed mogelijk je Spelen afsluitenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:18 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Op deze manier halen ze de medal race niet eens.
Had wel wat minder nipt gemogen.quote:
Als het zoals bij de mannen gaat dan moeten de vrouwen foilers 2x denk ik?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:28 schreef heywoodu het volgende:
Nog twee races in de 49er en drie voor de vrouwen foilers vandaag en dan zijn we er weer voor vandaag?
De mannen hebben vijf races gehad vandaag toch? De vrouwen vooralsnog twee dacht ik.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als het zoals bij de mannen gaat dan moeten de vrouwen foilers 2x denk ik?
Oh ik weet het niet zeker meer, dacht beide al 3x sprint maar misschien niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De mannen hebben vijf races gehad vandaag toch? De vrouwen vooralsnog twee dacht ik.
Met een helikopter zo die bootjes de andere kant op blazen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:14 schreef SnertMetChoco het volgende:
Kunnen ze bij het zeilen niet een drone of helikopter recht boven het veld laten vliegen ofzo? Steeds zo'n moeilijk perspectief.
Nederlanders 6e gewordenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe is het bij bootje varen inmiddels?
Mannenskiff kan je langzaam doorstrepen voor goud en medailles.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:29 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Is dat goed of niet? Die "live" blog van de NOS heb je ook helemaal niets aan he.
Volgens mij nu dertiende in het klassement, dus ze komen closerquote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:29 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Is dat goed of niet? Die "live" blog van de NOS heb je ook helemaal niets aan he.
10de zelfs, maar 24 punten van de medailles met veel mensen voor hun.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij nu dertiende in het klassement, dus ze komen closer
Nu 10e in het klassement, 23 punten achter brons. Het goede nieuws is dat geen enkele ploeg zich een zeperd kan veroorloven, ze hebben allemaal al een behoorlijk schrapresultaat staan...quote:
Hoeveel resultaten mogen er nou worden geschrapt? Want daar hoor ik wisselende verhalen over.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mannenskiff heeft al 3 hoge resultaten dat gaat niks worden vrees ik
Het kan wel hard gaan als je ziet hoe de uitslagen wisselen, maar je moet nu waarschijnlijk nog 4x een hele goede uitslag zeilen voor een medaillekans jaquote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
10de zelfs, maar 24 punten van de medailles met veel mensen voor hun.
Die hebben straks ook nog veel langere races, geloof ikquote:
Eentjequote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:33 schreef 297534 het volgende:
[..]
Hoeveel resultaten mogen er nou worden geschrapt? Want daar hoor ik wisselende verhalen over.
Ja, toch nog 2 Spanjaarden die leveren, het mag in de krant.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:55 schreef TheVulture het volgende:
Nederland 11e bij de eerste boei dus weer niet super weg
Edit: opgeklommen naar plek 8
@:Mexicanobakker Spanje gaat hier de koppositie pakken als het zo doorgaat
Hoe ver staat ze van P10?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:04 schreef heywoodu het volgende:
Wennekes gaat hem echt niet meer worden, ver buiten de top-10 weer.
14 punten. Kan natuurlijk nog, maar echt nul tekenen dat het er in zit.quote:
Hoe ver liggen ze achter op brons? Goud lijkt me wel weg ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:10 schreef TheVulture het volgende:
De mannen klimmen nu naar plek 6, echt jammer van die flutrace eerder vandaag, want anders hadden ze er nog gewoon bijgestaan qua medaillekansen
Gesloopt worden door 'help ons' nou dan ben je ver gevallen.quote:
Ze worden nu 8e, nog gepakt op de streep door de Kroatenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe ver liggen ze achter op brons? Goud lijkt me wel weg ja.
Dan hebben ze morgen een wonderdag nodig voor een medalje.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze worden nu 8e, nog gepakt op de streep door de Kroaten
In totaal nu 10e, 19 punten achter brons
Yup, het zijn zelfs 20 punten. De Nieuw-Zeelanders winnen nog een plekjequote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan hebben ze morgen een wonderdag nodig voor een medalje.
Plek 10*quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:10 schreef TheVulture het volgende:
De mannen klimmen nu naar plek 6, echt jammer van die flutrace eerder vandaag, want anders hadden ze er nog gewoon bijgestaan qua medaillekansen
Die heeft nog geen goede race gehad. Terwijl die toch goede uitslagen heeft neergezet hiervoor.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:04 schreef heywoodu het volgende:
Wennekes gaat hem echt niet meer worden, ver buiten de top-10 weer.
Ja precies. En als er nou ergens 1-2 echt goede resultaten tussen zaten, ok, maar niks om hoop te geven ook.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die heeft nog geen goede race gehad. Terwijl die toch goede uitslagen heeft neergezet hiervoor.
Goud voor de mannen 49 lijkt me onmogelijk tenzij er een Spaanse choke komt. Maar met 3 goede races morgen is een medaille zeker nog mogelijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:01 schreef kilon het volgende:
De top 10 standen
De score tussen haakjes is het wegstreepresultaat.
Mannen skiff na 9 races
[ afbeelding ]
Vrouwen skiff na 9 races
[ afbeelding ]
De medal race levert dubbele punten op
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mannen windsurfen na 6 races
[ afbeelding ]
Vrouwen windsurfen na 7 races. Een top 15 want daar staat Winnekes pas
[ afbeelding ]
De winnaar van de opening races kwalificeert zich direct voor de finale.
Nummer 2 en 3 voor de halve finale.
Nummer 4 t/m 10 voor de kwartfinale.
Dan zal windsurfen voor de mannen straks hopelijk ook wel door kunnen gaan, het is hetzelfde gebiedquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Windsurfen nu, zonder Nederland voorop
En dat is een hele lange wedstrijd, 50 minuten bezig en nog maar op driekwart ongeveer zo te zien.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Windsurfen nu, zonder Nederland voorop
Dan zijn ze nu marathongedeelte aan het doen. Wel beetje windstil zo nuquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dat is een hele lange wedstrijd, 50 minuten bezig en nog maar op driekwart ongeveer zo te zien.
Komen ze ooit nog terug, of drijven ze nu de zee op?quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Afgevlagd wegens te weinig wind?
Staan een beetje te dobberen als ik de live tracking ziequote:Op woensdag 31 juli 2024 14:00 schreef franklop het volgende:
[..]
Komen ze ooit nog terug, of drijven ze nu de zee op?
Misschien komen ze de papa van Voeckler tegen dan
Zullen wel opgehaald worden door eigen coachquote:Op woensdag 31 juli 2024 14:00 schreef franklop het volgende:
[..]
Komen ze ooit nog terug, of drijven ze nu de zee op?
Misschien komen ze de papa van Voeckler tegen dan
Gewoon laten dobberen, geen tijd voor losers bij TeamNL.quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zullen wel opgehaald worden door eigen coachIeder land heeft een eigen boot
Lekker refreshen op de site-genotquote:Op woensdag 31 juli 2024 14:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zeilen gaat weer beginnen 15:15 Skiff dames, hopen dat de wind flink is aangetrokken.
edit: 11-12 kts zie ik staan, dat is redelijk in ieder geval stuk meer dan eergisteren.
https://paris2024.sailing(...)7s+Skiff&mode=PLAYERquote:Op woensdag 31 juli 2024 14:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Lekker refreshen op de site-genot
Zweden op kop is dan weer wat minder gunstigquote:
en Frankrijk een echt slecht resultaat levert netto niet zoveel op aangezien die nog geen echt slecht schrapresultaat hadden.quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zweden op kop is dan weer wat minder gunstig
'General Recall'quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:25 schreef Em31 het volgende:
Stream ook weer begonnen, mannen foilen als het goed is
Of niet
Ja maar de mannen zijn weer abandon om een of andere reden.quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:32 schreef kilon het volgende:
Er staat nu wel genoeg wind als ik het zo zie
Netto winnen de Fransen als Nederland niet top-10 finishtquote:Op woensdag 31 juli 2024 15:32 schreef TheVulture het volgende:
13e plek voor de dames vooralsnog, dit zet de boel wel nog verder op scherp voor de medailles want Zweden is zo ook helemaal terug in de race
De Francaises varen 20e
Eerst even wildwaterpeddelen kijkenquote:Op woensdag 31 juli 2024 15:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Volgende race alweer over 5 minuten
Hopelijk een goudenlijnquote:Op woensdag 31 juli 2024 16:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zweden 1, FR 7 en NL 10 bij het keerpunt
NL pakt nu een andere lijn
Ja dit gaat een spannende medalrace worden als geen van de 3 teams een kut 12de race vaart.quote:Op woensdag 31 juli 2024 16:14 schreef TheVulture het volgende:
Dit wordt echt zenuwslopend voor goud, zilver en brons... en dan de Noorsen op het vinkentouw. Duitsland lijkt ook af te haken als het zo doorgaat.
Ik zit gewoon naar graphics uit het jaar kruik te krijgen met klotsende okselsquote:
Wel een comeback van die Zweedsen hoor, die stonden zo ver achterquote:
Gewoon een lekkere valse start voor de Zweden.quote:Op woensdag 31 juli 2024 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spannend, hopelijk de Zweedsen wat minder laatste race
Dat denk ik ook altijd bij die laatste racesquote:Op woensdag 31 juli 2024 16:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb geen idee of het kan maar zou je niet gewoon tactisch bij die Zweedsen kunnen gaan liggen en "meevaren"
Bij de mannenskiff en vrouwenfoilen zo goed als uitgeschakeld voor de medailles, bij vrouwenskiff en mannenfoilen nog goede kansen op het goud.quote:Op woensdag 31 juli 2024 16:39 schreef Dagoduck het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe Nederland het doet bij de verschillende zeilonderdelen?
Dat dus.quote:Op woensdag 31 juli 2024 16:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nederland een andere lijn dan Frankrijk en Zweden
Ik denk het haast welquote:Op woensdag 31 juli 2024 16:46 schreef TheVulture het volgende:
Er staat een streep door Zweden in die livetrackervalse start?
Nee dat betekent dat het een streepresultaat voor ze zou zijn. Ze waren iig 100% niet vals.quote:Op woensdag 31 juli 2024 16:46 schreef TheVulture het volgende:
Er staat een streep door Zweden in die livetrackervalse start?
quote:Op woensdag 31 juli 2024 16:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gewoon een lekkere valse start voor de Zweden.
Ohquote:Op woensdag 31 juli 2024 16:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee dat betekent dat het een streepresultaat voor ze zou zijn.
Wat is nu het schrapresultaat van de Zweden?quote:Op woensdag 31 juli 2024 16:50 schreef TheVulture het volgende:
De toplanden varen nu wel "op elkaar" lijkt het, want ze liggen allemaal bij de laatste 5
15quote:Op woensdag 31 juli 2024 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is nu het schrapresultaat van de Zweden?
yup en 19 voor NLquote:
Valt wel mee, volgens de tracker liggen ze op 3 verschillende lijnen zo;n beetje.quote:
Dat ligt echt nog maar net aan deze race, verschil kan zomaar nog 4-5 plekken worden op een medalrace en bij een race met 10 deelnemers is dat al vrij vors.quote:Op woensdag 31 juli 2024 16:53 schreef Fodio het volgende:
Uiteindelijk gaat het toch om de medaille race .. als ze daar de concurrenten voorblijven winnen ze goud en anders niet .. zo simpel is het eigenlijk
De andere 2 gelukkig ook. Nu weer NL/FR een andere lijn dan Zwedenquote:Op woensdag 31 juli 2024 16:56 schreef GotenSSJ het volgende:
Ze liggen wel echt ver achter bij boei 1 al, zonde dit
Dat is de 49, niet de 49FXquote:Op woensdag 31 juli 2024 16:53 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Ik schakel net in maar Engels commentaar op ES is positief over NL?
Lijkt de goede keuze geweest te zijn, paar plekken goed gemaakt.quote:Op woensdag 31 juli 2024 16:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
De andere 2 gelukkig ook. Nu weer NL/FR een andere lijn dan Zweden
Wij hebben het over een andere wedstrijd dan dat jij het hebt basically. Jij kijkt de mannenskiff, wij volgen de live tracking van de niet uitgezonden vrouwenskiff.quote:Op woensdag 31 juli 2024 16:58 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Sow, ik snap er echt geen kut van. Dit is geen sport voor een dagjesmens.
HBO? Dat zijn de mannenquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik schakel net in, praat me bij, dit is niet te volgen
De NL mannen liggen eerste, als ze dat volhouden, kwalificeren ze zich voor de medal race. Althans, dat is wat ik begreep van het Engelse commentaar. Ben weggezapt omdat ik er te weinig van snap.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik schakel net in, praat me bij, dit is niet te volgen
Nog wel medaillekansen toch?quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan moet het van de andere boten komen. Ach ach ach
Op mijn stream ligt Nederland ruim eerste, dus daar gaat het wel goed.quote:
Dat zijn de mannen die bakken er in het klassement tot nu toe weinig van.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op mijn stream ligt Nederland ruim eerste, dus daar gaat het wel goed.
Maar die strijden al niet meer echt om de medailles.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zijn de mannen en die zijn al uitgeschakeld voor de medailles. We volgen hier eigenlijk vooral de vrouwenquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
vrouwen hebben nog alle kansen op goud bij deze stand.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan moet het van de andere boten komen. Ach ach ach
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |