Yo pass ff door ik test hem welquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:25 schreef 2dope het volgende:
Reviewcode binnen voor Age of Mythology: RetoldVanavond maar eens ff aan de tand voelen
Moet nog 19 ofzo vissen en abberations, inclusief die exotics. Nog paar dingetjes in de DLC doen en dan maar alle achievements gaan verzamelen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doen! Heel erg tof. Ze hebben van de exotics ook abberations nu. Die moet ik nog eentje vangen
Ook het upgraden van de Iron Rig zelf is wel cool. Plus er is een lvl 5 hull upgrade voor je bootje!
In het begin wel, maar in de DLC kan je items krijgen die dat verminderen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:25 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Moet nog 19 ofzo vissen en abberations, inclusief die exotics. Nog paar dingetjes in de DLC doen en dan maar alle achievements gaan verzamelen.
Edit: Ligt het aan mij of gaat die insanity meter nu veel sneller dan eerst?
Wat ik met civ altijd heb. Ik vind het leuk voor 1 potje. En daarna heb ik het meteen wel weer gezien.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:14 schreef ems. het volgende:
Ziet er goed uit. Verbetering tov Civ 6 wat betreft stijl
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:14 schreef ems. het volgende:
70 euro nu, belachelijk ........quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:14 schreef ems. het volgende:
Want? Vrij normaal bedrag. Kan je te duur vinden. Daar niet van. Maar zo gek is het niet. Weet je wat het kost om een spel te maken. En de prijzen van games zijn echt jaaaaaaren gelijk gebleven. Eigenlijk mogen we niet klagen. Als het net zo hard mee ging als met de rest waren ze inmiddels 200 euroquote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
70 euro nu, belachelijk ........
Ik wacht wel tot ie in de aanbieding is, ga daar geen 70 euro voor betalen.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Want? Vrij normaal bedrag. Kan je te duur vinden. Daar niet van. Maar zo gek is het niet. Weet je wat het kost om een spel te maken. En de prijzen van games zijn echt jaaaaaaren gelijk gebleven. Eigenlijk mogen we niet klagen. Als het net zo hard mee ging als met de rest waren ze inmiddels 200 euro
Dat probleem heb ik ook met civ. Civ 6 heb ik denk 1 of 2 keer gespeeld en iedere keer denk ik weer is proberen maar dan komt er weer iets anders op mijn pad. Denk dat ik Civ7 pas ga kopen over een paar jaar met een flinke aanbieding.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat ik met civ altijd heb. Ik vind het leuk voor 1 potje. En daarna heb ik het meteen wel weer gezien.
Maar moet zeggen dit ziet er wel tof uit. Hoe de steden er uit zien op de map!
Ken je Dave the Diver?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:14 schreef Discombobulate het volgende:
Ik ga Dredge wel echt missen hoor.
Disco Elysium, Outer Wilds en Dredge waren echt zo geweldig leuk. Heb hier en daar wel wat anders geprobeerd maar nog niets gevonden wat me echt gepakt heeft.
Kan 'm proberen, maar leek me niet zo helaas.quote:
Ik ben gewoon opnieuw begonnen in Dredgequote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:14 schreef Discombobulate het volgende:
Ik ga Dredge wel echt missen hoor.
Disco Elysium, Outer Wilds en Dredge waren echt zo geweldig leuk. Heb hier en daar wel wat anders geprobeerd maar nog niets gevonden wat me echt gepakt heeft.
Ik hield ook best lang de boot af (hihi), met name door het sushi-gebeuren, maar het spel is echt fantastisch.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:58 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Kan 'm proberen, maar leek me niet zo helaas.
Dat probleem heb ik niet met Civ. Integendeelquote:
Defineer normaal? dit is meer een adviesprijsquote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Want? Vrij normaal bedrag. Kan je te duur vinden. Daar niet van. Maar zo gek is het niet. Weet je wat het kost om een spel te maken. En de prijzen van games zijn echt jaaaaaaren gelijk gebleven. Eigenlijk mogen we niet klagen. Als het net zo hard mee ging als met de rest waren ze inmiddels 200 euro
Bedoel dat 70 best een normaal bedrag is als je kijkt naar wat het kost om een spel als civ te maken.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:53 schreef mschol het volgende:
[..]
Defineer normaal? dit is meer een adviesprijs
durf te wedden dat de game binnen enkele maanden in de (digitale) budgetbakken te krijgen is
Ik heb nu wat exotic bait, maar hoe gebruik ik het? Ben nu bij Gale Cliffs achter die waterval, maar het enige wat ik kan doen met exotic bait is pick up en discard?quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doen! Heel erg tof. Ze hebben van de exotics ook abberations nu. Die moet ik nog eentje vangen
Ook het upgraden van de Iron Rig zelf is wel cool. Plus er is een lvl 5 hull upgrade voor je bootje!
Kan gebeuren als je lang op het water zitquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:45 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik heb nu wat exotic bait, maar hoe gebruik ik het? Ben nu bij Gale Cliffs achter die waterval, maar het enige wat ik kan doen met exotic bait is pick up en discard?
Edit: Laat maar... Ik ben dom.
Iron Rig DLC nog een paar dingetjes en 1 achievement en nog 5 hidden achievements en ik heb alles klaar.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan gebeuren als je lang op het water zit
Nice!quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:47 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Iron Rig DLC nog een paar dingetjes en 1 achievement en nog 5 hidden achievements en ik heb alles klaar.
Full price for a mid game.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:41 schreef PirE het volgende:
Afgelopen weekend eindelijk Starfield uitgespeeld. Halverwege kwam de vehicle update en dat maakt de game wel prettiger.
Het is geen diepgaande game en ziet er gedateerd uit (vooral qua level design). Ik heb vooral main en side quests gedaan waarbij ik direct naar objectives ging en dan kom je zelden in die generieke gebouwen die op elke planeet staan.
Outpost gedoe heb ik overgeslagen, qua shipbuilding heb ik gewoon een schip gekocht en wat wapens veranderd. Ik ben geen crafter/builder.
Kritiek op de game is wel terecht. Veel mensen verwachten/willen een space exploration game en dat is deze game niet. Het helpt als je die gedachte laat varen. Niveau AA game, zeker geen AAA label waard.
*Ik heb de game gratis ontvangen.
Net op tijd voor de dlc. Komt deze weekquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:41 schreef PirE het volgende:
Afgelopen weekend eindelijk Starfield uitgespeeld. Halverwege kwam de vehicle update en dat maakt de game wel prettiger.
Het is geen diepgaande game en ziet er gedateerd uit (vooral qua level design). Ik heb vooral main en side quests gedaan waarbij ik direct naar objectives ging en dan kom je zelden in die generieke gebouwen die op elke planeet staan.
Outpost gedoe heb ik overgeslagen, qua shipbuilding heb ik gewoon een schip gekocht en wat wapens veranderd. Ik ben geen crafter/builder.
Kritiek op de game is wel terecht. Veel mensen verwachten/willen een space exploration game en dat is deze game niet. Het helpt als je die gedachte laat varen. Niveau AA game, zeker geen AAA label waard.
*Ik heb de game gratis ontvangen.
Shattered Space komt 30 september uit.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Net op tijd voor de dlc. Komt deze week
Ragnarok is leuk en de Valhalla DLC is best tof. Maar het had wel beter gekund.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:26 schreef PirE het volgende:
[..]
Shattered Space komt 30 september uit.
Weet niet of ik die direct ga spelen, voor september staat alleen God of War: Ragnarok op de wishlist.
Ik twijfel een beetje over Ragnarok, bij de puzzels krijg je na 3 seconden gelijk de oplossing en dat is wel een dingetje. Puzzels los ik liever zelf op en iemand die alles loopt te spoilen is wel een dingetje waar ik me snel aan ga irriteren. 1e game vond ik wel goed.
Star Wars: Outlaws komt deze week uit. Als de reviews geweldig zijn wil ik wel oppikken. Ik ben sceptisch over die game. Ubisoft kennende zal het wel weer 100 uur aan main quest zijn waarbij je 10x hetzelfde moet doen voor ander factie op een planeet die er elke keer net wat anders uitziet.
Pentiment of Citizen Sleeper?quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:06 schreef Discombobulate het volgende:
Dredge klaar. Recent ook Disco Elysium en Outer Wilds helemaal klaar.
Nu weer eindeloos op zoek naar iets dat dat gat weer kan vullen...
Ik heb er best wel zin in! Als 1 van de weinige mensenquote:Op maandag 26 augustus 2024 10:26 schreef PirE het volgende:
[..]
Shattered Space komt 30 september uit.
Weet niet of ik die direct ga spelen,
Misschien, heb allerlei titels langs zien komen maar ben nog niet super enthousiast.quote:
Gister op Twitch gekeken, zag er wel redelijk uit. Grootste kritiek is volgens mij het verhaal dat wat saai overkomt.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:38 schreef Monolith het volgende:
Iemand toevallig Visions of mana al geprobeerd? Een nieuw deel in de Secrets of Mana reeks na heel veel jaar.
Las een redelijk negatieve review, maar op Steam lijkt alles wel vrij positief.
Verschilt per game volgens mij.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:37 schreef mschol het volgende:
steam geeft mij de achievement meldingen alleen nog als ik de game verlaat.. niet als ik ze haal, in meerdere games
iemand een idee hoe dat zou kunnen komen?
ik heb vannochtend crime scene cleaner ge-100% en daar krijg ik ze dus alleen nadat ik afsluit, een streamer die ik kijk, krijgt ze gewoon directquote:
Dan ligt het denk ik aan je overlay instellingen:quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb vannochtend crime scene cleaner ge-100% en daar krijg ik ze dus alleen nadat ik afsluit, een streamer die ik kijk, krijgt ze gewoon direct
Die staat gewoon aan, toast instellingen zou het ook kunnen zijn, stond ook goed..quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dan ligt het denk ik aan je overlay instellingen:
https://www.howtogeek.com/how-to-get-started-using-steam-overlay/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |