abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 14:40:20 #101
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_214761340
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 12:25 schreef 2dope het volgende:
Reviewcode binnen voor Age of Mythology: Retold O+ Vanavond maar eens ff aan de tand voelen
Yo pass ff door ik test hem wel :+
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Eindredactie Games dinsdag 20 augustus 2024 @ 16:17:06 #102
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_214762081
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 14:40 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Yo pass ff door ik test hem wel :+
Nuh-uh! Ik ga weer hele legers in de as leggen met Son of Osiris O+

Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 16:19:47 #103
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_214762098
;( zo jelly

Als ik terug ben van vakantie ben ik benieuwd
pi_214763355
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 17:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Doen! Heel erg tof. Ze hebben van de exotics ook abberations nu. Die moet ik nog eentje vangen :D

Ook het upgraden van de Iron Rig zelf is wel cool. Plus er is een lvl 5 hull upgrade voor je bootje!
Moet nog 19 ofzo vissen en abberations, inclusief die exotics. Nog paar dingetjes in de DLC doen en dan maar alle achievements gaan verzamelen. :D

Edit: Ligt het aan mij of gaat die insanity meter nu veel sneller dan eerst?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 20 augustus 2024 @ 21:15:32 #105
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_214764218
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 19:25 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Moet nog 19 ofzo vissen en abberations, inclusief die exotics. Nog paar dingetjes in de DLC doen en dan maar alle achievements gaan verzamelen. :D

Edit: Ligt het aan mij of gaat die insanity meter nu veel sneller dan eerst?
In het begin wel, maar in de DLC kan je items krijgen die dat verminderen.

En voor een achievement hoef je maar 1 exotic abberation te vangen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_214764579

Ziet er goed uit. Verbetering tov Civ 6 wat betreft stijl :)
Conscience do cost.
  FOK!Fotograaf dinsdag 20 augustus 2024 @ 23:03:25 #107
364681 over_hedge
pi_214764867
quote:
8s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 22:14 schreef ems. het volgende:

Wat ik met civ altijd heb. Ik vind het leuk voor 1 potje. En daarna heb ik het meteen wel weer gezien.

Maar moet zeggen dit ziet er wel tof uit. Hoe de steden er uit zien op de map!
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_214766341
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_214766387
quote:
8s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 22:14 schreef ems. het volgende:

70 euro nu, belachelijk ........
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_214766398
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 09:54 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
70 euro nu, belachelijk ........
Want? Vrij normaal bedrag. Kan je te duur vinden. Daar niet van. Maar zo gek is het niet. Weet je wat het kost om een spel te maken. En de prijzen van games zijn echt jaaaaaaren gelijk gebleven. Eigenlijk mogen we niet klagen. Als het net zo hard mee ging als met de rest waren ze inmiddels 200 euro :P
  woensdag 21 augustus 2024 @ 10:15:41 #111
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_214766515
Op cdkeys enz is het altijd goedkoper dan op Steam rechtstreeks
  woensdag 21 augustus 2024 @ 10:46:08 #112
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_214766674
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 09:55 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Want? Vrij normaal bedrag. Kan je te duur vinden. Daar niet van. Maar zo gek is het niet. Weet je wat het kost om een spel te maken. En de prijzen van games zijn echt jaaaaaaren gelijk gebleven. Eigenlijk mogen we niet klagen. Als het net zo hard mee ging als met de rest waren ze inmiddels 200 euro :P
Ik wacht wel tot ie in de aanbieding is, ga daar geen 70 euro voor betalen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_214766980
Of ik 'm ga kopen zal afhangen van de mate van verbetering, niet die 10 euro verhoging. Vooral hoop ik dat diplomacy eens wat beter uitgewerkt zal zijn.

[ Bericht 6% gewijzigd door Akathisia op 21-08-2024 11:52:52 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_214767691
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:03 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Wat ik met civ altijd heb. Ik vind het leuk voor 1 potje. En daarna heb ik het meteen wel weer gezien.

Maar moet zeggen dit ziet er wel tof uit. Hoe de steden er uit zien op de map!
Dat probleem heb ik ook met civ. Civ 6 heb ik denk 1 of 2 keer gespeeld en iedere keer denk ik weer is proberen maar dan komt er weer iets anders op mijn pad. Denk dat ik Civ7 pas ga kopen over een paar jaar met een flinke aanbieding.
pi_214770626
Ik ga Dredge wel echt missen hoor.

Disco Elysium, Outer Wilds en Dredge waren echt zo geweldig leuk. Heb hier en daar wel wat anders geprobeerd maar nog niets gevonden wat me echt gepakt heeft. :{
pi_214772018
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 19:14 schreef Discombobulate het volgende:

Disco Elysium, Outer Wilds en Dredge waren echt zo geweldig leuk. Heb hier en daar wel wat anders geprobeerd maar nog niets gevonden wat me echt gepakt heeft. :{
Ken je Dave the Diver?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_214772138
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 21:46 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
Ken je Dave the Diver?
Kan 'm proberen, maar leek me niet zo helaas.
  Moderator / Redactie FP woensdag 21 augustus 2024 @ 22:03:07 #118
Brabo Bastard
pi_214772186
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 19:14 schreef Discombobulate het volgende:

Ik ben gewoon opnieuw begonnen in Dredge :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_214772323
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 21:58 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Kan 'm proberen, maar leek me niet zo helaas.
Ik hield ook best lang de boot af (hihi), met name door het sushi-gebeuren, maar het spel is echt fantastisch.

Misschien dat ze nog een keer een demo vrijgeven met gamescom, maar ik zou anders rustig de niet-goed-geld-terugregeling van steam gebruiken. Je weet echt wel binnen twee uur dat het een leuk spel is.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_214772457
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 13:15 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Dat probleem heb ik ook met civ.
Dat probleem heb ik niet met Civ. Integendeel :P

Wel is het zo'n game die ik soms maanden niet speel. Maar ik kom om de zoveel tijd altijd wel weer even terug.
Conscience do cost.
pi_214772546
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 09:55 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Defineer normaal? dit is meer een adviesprijs
durf te wedden dat de game binnen enkele maanden in de (digitale) budgetbakken te krijgen is
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_214772642
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 22:53 schreef mschol het volgende:

[..]
Defineer normaal? dit is meer een adviesprijs
durf te wedden dat de game binnen enkele maanden in de (digitale) budgetbakken te krijgen is
Bedoel dat 70 best een normaal bedrag is als je kijkt naar wat het kost om een spel als civ te maken.

En ja binnen paar maanden zijn alle spellen met korting op te pikken.
pi_214800925
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 17:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Doen! Heel erg tof. Ze hebben van de exotics ook abberations nu. Die moet ik nog eentje vangen :D

Ook het upgraden van de Iron Rig zelf is wel cool. Plus er is een lvl 5 hull upgrade voor je bootje!
Ik heb nu wat exotic bait, maar hoe gebruik ik het? Ben nu bij Gale Cliffs achter die waterval, maar het enige wat ik kan doen met exotic bait is pick up en discard?

Edit: Laat maar... Ik ben dom.
  Moderator / Redactie FP zondag 25 augustus 2024 @ 17:02:18 #124
Brabo Bastard
pi_214803706
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2024 14:45 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik heb nu wat exotic bait, maar hoe gebruik ik het? Ben nu bij Gale Cliffs achter die waterval, maar het enige wat ik kan doen met exotic bait is pick up en discard?

Edit: Laat maar... Ik ben dom.
Kan gebeuren als je lang op het water zit :+
"Omae wa mou shindeiru."
pi_214804274
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2024 17:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Kan gebeuren als je lang op het water zit :+
Iron Rig DLC nog een paar dingetjes en 1 achievement en nog 5 hidden achievements en ik heb alles klaar. :)
  Moderator / Redactie FP zondag 25 augustus 2024 @ 18:32:57 #126
Brabo Bastard
pi_214804634
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2024 17:47 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Iron Rig DLC nog een paar dingetjes en 1 achievement en nog 5 hidden achievements en ik heb alles klaar. :)
Nice!
"Omae wa mou shindeiru."
pi_214805141
Dredge is een leuk spel maar het kon mij laatst niet zo boeien, ik moet daar echt voor in een bepaalde bui zijn.

Ik heb een korte vakantie achter de rug en ik heb alleen maar Dwarf Fortress zitten spelen, erg leuk om weer te spelen maar nu op Steam met het nieuwe interface die je met de muis kan bedieden.

maandag 26 augustus 2024 @ 09:41:49 #128
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_214808641
Afgelopen weekend eindelijk Starfield uitgespeeld. Halverwege kwam de vehicle update en dat maakt de game wel prettiger.
Het is geen diepgaande game en ziet er gedateerd uit (vooral qua level design). Ik heb vooral main en side quests gedaan waarbij ik direct naar objectives ging en dan kom je zelden in die generieke gebouwen die op elke planeet staan.

Outpost gedoe heb ik overgeslagen, qua shipbuilding heb ik gewoon een schip gekocht en wat wapens veranderd. Ik ben geen crafter/builder.

Kritiek op de game is wel terecht. Veel mensen verwachten/willen een space exploration game en dat is deze game niet. Het helpt als je die gedachte laat varen. Niveau AA game, zeker geen AAA label waard.

*Ik heb de game gratis ontvangen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 26 augustus 2024 @ 09:51:34 #129
38496 Perrin
pi_214808695
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2024 09:41 schreef PirE het volgende:
Afgelopen weekend eindelijk Starfield uitgespeeld. Halverwege kwam de vehicle update en dat maakt de game wel prettiger.
Het is geen diepgaande game en ziet er gedateerd uit (vooral qua level design). Ik heb vooral main en side quests gedaan waarbij ik direct naar objectives ging en dan kom je zelden in die generieke gebouwen die op elke planeet staan.

Outpost gedoe heb ik overgeslagen, qua shipbuilding heb ik gewoon een schip gekocht en wat wapens veranderd. Ik ben geen crafter/builder.

Kritiek op de game is wel terecht. Veel mensen verwachten/willen een space exploration game en dat is deze game niet. Het helpt als je die gedachte laat varen. Niveau AA game, zeker geen AAA label waard.

Full price for a mid game.
  FOK!Fotograaf maandag 26 augustus 2024 @ 09:53:49 #130
364681 over_hedge
pi_214808710
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2024 09:41 schreef PirE het volgende:

Net op tijd voor de dlc. Komt deze week :P
  maandag 26 augustus 2024 @ 10:26:17 #131
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_214808874
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 09:53 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Net op tijd voor de dlc. Komt deze week :P
Shattered Space komt 30 september uit.
Weet niet of ik die direct ga spelen, voor september staat alleen God of War: Ragnarok op de wishlist.
Ik twijfel een beetje over Ragnarok, bij de puzzels krijg je na 3 seconden gelijk de oplossing en dat is wel een dingetje. Puzzels los ik liever zelf op en iemand die alles loopt te spoilen is wel een dingetje waar ik me snel aan ga irriteren. 1e game vond ik wel goed.

Star Wars: Outlaws komt deze week uit. Als de reviews geweldig zijn wil ik wel oppikken. Ik ben sceptisch over die game. Ubisoft kennende zal het wel weer 100 uur aan main quest zijn waarbij je 10x hetzelfde moet doen voor ander factie op een planeet die er elke keer net wat anders uitziet.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Moderator / Redactie FP maandag 26 augustus 2024 @ 10:34:39 #132
Brabo Bastard
pi_214808919
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2024 10:26 schreef PirE het volgende:

[..]
Weet niet of ik die direct ga spelen, voor september staat alleen God of War: Ragnarok op de wishlist.
Ik twijfel een beetje over Ragnarok, bij de puzzels krijg je na 3 seconden gelijk de oplossing en dat is wel een dingetje. Puzzels los ik liever zelf op en iemand die alles loopt te spoilen is wel een dingetje waar ik me snel aan ga irriteren. 1e game vond ik wel goed.

Star Wars: Outlaws komt deze week uit. Als de reviews geweldig zijn wil ik wel oppikken. Ik ben sceptisch over die game. Ubisoft kennende zal het wel weer 100 uur aan main quest zijn waarbij je 10x hetzelfde moet doen voor ander factie op een planeet die er elke keer net wat anders uitziet.
Ragnarok is leuk en de Valhalla DLC is best tof. Maar het had wel beter gekund.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_214810574
Dredge klaar. Recent ook Disco Elysium en Outer Wilds helemaal klaar.

Nu weer eindeloos op zoek naar iets dat dat gat weer kan vullen...
  maandag 26 augustus 2024 @ 18:58:46 #134
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_214811979
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 15:06 schreef Discombobulate het volgende:
Dredge klaar. Recent ook Disco Elysium en Outer Wilds helemaal klaar.

Nu weer eindeloos op zoek naar iets dat dat gat weer kan vullen...
Pentiment of Citizen Sleeper?
  FOK!Fotograaf maandag 26 augustus 2024 @ 19:03:15 #135
364681 over_hedge
pi_214812005
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2024 10:26 schreef PirE het volgende:

[..]
Weet niet of ik die direct ga spelen,
Ik heb er best wel zin in! Als 1 van de weinige mensen :P Maar het is blijkbaar maar 1 planeet. Maar die wel helemaal handcrafted is.

Ik speel met heel veel mods. Waardoor het een soort star wars game is. En vermaak me er af en toe nog steeds prima mee! Maar nieuwe quest zijn welkom
pi_214812091
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 18:58 schreef PirE het volgende:

[..]
Pentiment of Citizen Sleeper?
Misschien, heb allerlei titels langs zien komen maar ben nog niet super enthousiast.
pi_214829151
  woensdag 28 augustus 2024 @ 22:17:20 #138
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_214829380
Heb zin in Age of Mythology

Ff een code kopen op een keysite

Fuck early access buuulllshiiit
  donderdag 29 augustus 2024 @ 20:21:15 #139
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_214836684
¤2,99 voor Kingdom Come: Deliverance en je kan hem ook gratis spelen dit weekend.

Heerlijke RPG. Je begint als zoon van een wapensmid die niks kan en je kan zelf bepalen of je door training een echter vechter wordt, maar je kan ook alles met een vlotte babbel oplossen.

Begin volgend jaar komt het vervolg uit.
pi_214836984
Iemand toevallig Visions of mana al geprobeerd? Een nieuw deel in de Secrets of Mana reeks na heel veel jaar.
Las een redelijk negatieve review, maar op Steam lijkt alles wel vrij positief.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator / Redactie FP donderdag 29 augustus 2024 @ 21:08:31 #141
Brabo Bastard
pi_214837381
Voor de Castlevania DS liefhebbers: Konami heeft een soort shadow drop gedaan van alledrie de Castlevania DS games, samen met een Japanse Haunted Castle (Castlevania in de arcade) en Haunted Castle Revisited. Te krijgen op Steam, Playstation en Xbox :)
"Omae wa mou shindeiru."
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 08:47:52 #142
38496 Perrin
pi_214839554
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 20:38 schreef Monolith het volgende:
Iemand toevallig Visions of mana al geprobeerd? Een nieuw deel in de Secrets of Mana reeks na heel veel jaar.
Las een redelijk negatieve review, maar op Steam lijkt alles wel vrij positief.
Gister op Twitch gekeken, zag er wel redelijk uit. Grootste kritiek is volgens mij het verhaal dat wat saai overkomt.

Sfeer en gameplay komen prima over. Wel wat repetitief, maarja dat hoort bij het genre.
  FOK!Fotograaf vrijdag 30 augustus 2024 @ 10:07:31 #143
364681 over_hedge
pi_214840066
pi_214840613
steam geeft mij de achievement meldingen alleen nog als ik de game verlaat.. niet als ik ze haal, in meerdere games

iemand een idee hoe dat zou kunnen komen?
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 11:48:39 #145
38496 Perrin
pi_214840697
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 11:37 schreef mschol het volgende:
steam geeft mij de achievement meldingen alleen nog als ik de game verlaat.. niet als ik ze haal, in meerdere games

iemand een idee hoe dat zou kunnen komen?
Verschilt per game volgens mij.
pi_214840747
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 11:48 schreef Perrin het volgende:

[..]
Verschilt per game volgens mij.
ik heb vannochtend crime scene cleaner ge-100% en daar krijg ik ze dus alleen nadat ik afsluit, een streamer die ik kijk, krijgt ze gewoon direct
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 12:01:14 #147
38496 Perrin
pi_214840778
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 11:55 schreef mschol het volgende:

[..]
ik heb vannochtend crime scene cleaner ge-100% en daar krijg ik ze dus alleen nadat ik afsluit, een streamer die ik kijk, krijgt ze gewoon direct
Dan ligt het denk ik aan je overlay instellingen:

https://www.howtogeek.com/how-to-get-started-using-steam-overlay/
pi_214840921
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 12:01 schreef Perrin het volgende:

[..]
Dan ligt het denk ik aan je overlay instellingen:

https://www.howtogeek.com/how-to-get-started-using-steam-overlay/

Die staat gewoon aan, toast instellingen zou het ook kunnen zijn, stond ook goed.. :')

thnx iig, ga nog even verder zoeken
pi_214852264
pi_214883434
Firewatch gedaan, best wel leuk. Ik hou op zich wel heel erg van die story driven games. Ja, dat is het meeste mijn ding denk ik. Helaas is het verder niet echt veel qua gameplay, maar was wel heel leuk om te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')