Ik liep alleen maar vast, vond het best wel tegenvallen voor een spel waar de meeste mensen enthousiast over waren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:29 schreef V. het volgende:
[..]
Ik kom er nog niet in. Vind de artstyle een beetje off-putting. Ligt ongetwijfeld aan mij.
Dredgequote:Op maandag 5 augustus 2024 14:22 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Samen met Outer Wilds voor mij persoonlijk één van de beste dingen die ik gespeeld heb. Beide ongetwijfeld 9/10. Echt levels boven al het andere, emotioneel ook echt veel impact gemaakt zoals een boek of film dat ook kan.
ontopic: 15 augustus nieuwe DLC van Dredge, leuke indie game.
Yes! Dredge is geweldig. Helaas op vakantie danquote:Op maandag 5 augustus 2024 14:22 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Samen met Outer Wilds voor mij persoonlijk één van de beste dingen die ik gespeeld heb. Beide ongetwijfeld 9/10. Echt levels boven al het andere, emotioneel ook echt veel impact gemaakt zoals een boek of film dat ook kan.
ontopic: 15 augustus nieuwe DLC van Dredge, leuke indie game.
Zit voldoende gameplay in om de prijs te rechtvaardigen. Zelfs de eerste DLC is de moeite waard.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:13 schreef mschol het volgende:
dredge lijkt mij ook leuk, maar vond em nog eff te duur
ik vond het gewoon teveel geld (prijs per game hou ik bewust laag als het kan), niet dat de content de prijs niet zou rechtvaardigen ofzo..quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zit voldoende gameplay in om de prijs te rechtvaardigen. Zelfs de eerste DLC is de moeite waard.
Maar dat is ook de bedoeling van een detective. Je blijft vastlopen tot je ineens weer een nieuwe aanwijzing vindt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:34 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ik liep alleen maar vast, vond het best wel tegenvallen voor een spel waar de meeste mensen enthousiast over waren.
Nee, in dit spel kan je echt vastlopen, sommige dingen moeten in een bepaalde volgorde. Doe je dat niet, dan kan je opnieuw beginnen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar dat is ook de bedoeling van een detective. Je blijft vastlopen tot je ineens weer een nieuwe aanwijzing vindt.
Hij is regelmatig in de aanbieding. Ik geloof dat ik er ¤15 voor betaald heb.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:13 schreef mschol het volgende:
dredge lijkt mij ook leuk, maar vond em nog eff te duur
Is dat weer zo'n Tarkov clone voor mensen die 16 uur per dag kunnen gamen en na een week klagen over gebrek aan content?quote:
Je hebt toch ook die game in Vietnam in een zone?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:30 schreef MMaRsu het volgende:
Weer een Tarkov kloon?hoeveel zijn er daar dan van?
Het is een Chinese free 2 play game die veel van Tarkov overneemt is dat klopt
Klopt maar volgens mij is dat niet echt een extraction shooterquote:Op maandag 12 augustus 2024 10:50 schreef PirE het volgende:
[..]
Je hebt toch ook die game in Vietnam in een zone?
Via hun eigen site?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:14 schreef MMaRsu het volgende:
Vanaf vandaag te spelen, free 2 play
Ga hem zeker ff checken want de beta beviel goed.
Spelen mensen hier ook Delta Force? Ook een toffe game!
Ja klopt, kut ik dacht via Steamquote:
Ah moet nog even doorkomen dan waarschijnlijk.quote:
Dat spel heb ik decennia niet meer gespeeld, was erg leuk, vooral multiplayer.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:14 schreef MMaRsu het volgende:
Vanaf vandaag te spelen, free 2 play
Ga hem zeker ff checken want de beta beviel goed.
Spelen mensen hier ook Delta Force? Ook een toffe game!
Hehe ja die classic heb ik vroeger ook veel gespeeld, maar ik bedoelde idd de nieuwequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:18 schreef RaXz het volgende:
[..]
Dat spel heb ik decennia niet meer gespeeld, was erg leuk, vooral multiplayer.
Die nieuwe kan mij niet boeien want het lijkt totaal niet op Delta Force.
Ja, moet ik ook nog eens aan beginnen. Hoe moeilijk is die om in te komen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:22 schreef RaXz het volgende:
Ik ben verslaafd aan Songs of Syx, een 2D city builder die ook wel wat weg heeft van Dwarf Fortress en Total War.
Met behulp van tutorial videos kon ik er aardig snel inkomen, het interface vond ik gemakkelijk om mee te werken. Het ligt er natuurlijk aan hoeveel ervaring je hebt met andere city builders zoals Pharaoh.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:50 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja, moet ik ook nog eens aan beginnen. Hoe moeilijk is die om in te komen?
Moet lukken dan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |