SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @cherrylips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Tap tap tap
Buiten de spits is er plek. Maar de bussen gaan zo onregelmatig dat je soms een half uur staat te wachten en dan staan er ook meteen drie touringcars aan mensen te wachten.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe druk is het nu met die vervangende bus?
Brotha ewwwquote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Buiten de spits is er plek. Maar de bussen gaan zo onregelmatig dat je soms een half uur staat te wachten en dan staan er ook meteen drie touringcars aan mensen te wachten.
das echt slechtquote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Buiten de spits is er plek. Maar de bussen gaan zo onregelmatig dat je soms een half uur staat te wachten en dan staan er ook meteen drie touringcars aan mensen te wachten.
Van Schiedam naar Delft lijkt wel beter te gaan dan van Delft naar Schiedam. Die bussen rijden de zee in in Den Haag of zo, ze komen zelden terug.quote:
Is bitterbal buschauffeur geworden?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Van Schiedam naar Delft lijkt wel beter te gaan dan van Delft naar Schiedam. Die bussen rijden de zee in in Den Haag of zo, ze komen zelden terug.
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Van Schiedam naar Delft lijkt wel beter te gaan dan van Delft naar Schiedam. Die bussen rijden de zee in in Den Haag of zo, ze komen zelden terug.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb ik al vaker gedaan ja.
Al blijft het irritant dat ik dan degene ben met minder comfort terwijl hij de oorzaak is, maar ja.
Hopelijk gewoon lekker van vakantie aan het genieten.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:27 schreef DeZwabber het volgende:
Ik hoop dat Crackie oké is. Die is hier nu al een tijdje niet geweest.
Hoop het.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hopelijk gewoon lekker van vakantie aan het genieten.
Moest ook aan haar denken vannacht. Ze was niet happy de laatste keer.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:27 schreef DeZwabber het volgende:
Ik hoop dat Crackie oké is. Die is hier nu al een tijdje niet geweest.
gewoon inloggen met je google account en het meeste gaat vezellufquote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:35 schreef Elvi het volgende:
Mn nieuwe telefoon komt vanmiddag en ik heb zo geen zin om alles over te zetten en mn oude telefoon leeg te maken#first-world-problems
Arme bezorgers met dit weer.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:35 schreef Elvi het volgende:
Mn nieuwe telefoon komt vanmiddag en ik heb zo geen zin om alles over te zetten en mn oude telefoon leeg te maken#first-world-problems
Nou normaal komen ze tussen 8 en 11 maar vandaag met de hitte komen ze tussen 1 en 3. Make it make sense.quote:
Vakanties waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou normaal komen ze tussen 8 en 11 maar vandaag met de hitte komen ze tussen 1 en 3. Make it make sense.
Lol hadden ze beter sochtends kunnen doen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou normaal komen ze tussen 8 en 11 maar vandaag met de hitte komen ze tussen 1 en 3. Make it make sense.
Wat is dit voor een raar wereldbeeld?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
Sorry, we hebben je gemist! Je kan het gesprek morgen ophalen bij een gesprekpunt 15km verderop.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Eerst 10 minuten met de chatbot van PostNL aan de lijn gehangen. Toen nog een half uur met een echte medewerker. En die heeft het moeten escaleren naar een collega die mij tussen 12:30 en 13:30 gaat bellen. Of tussen 17:30 en 18:30. We gaan het zien.
Dat volgens de website open is tot 17:30. Maar wanneer je er aankomt om 17:03 zie je dat het om 17:00 dichtgegaan is.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sorry, we hebben je gemist! Je kan het gesprek morgen ophalen bij een gesprekpunt 15km verderop.
Ga jij nou maar gewoon op tijd nieuwe topics openen he Smurfy McBijdehandquote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:00 schreef rival het volgende:
[..]
Dat volgens de website open is tot 17:30. Maar wanneer je er aankomt om 17:03 zie je dat het om 17:00 dichtgegaan is.
Zo werkt het toch ook primaquote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga jij nou maar gewoon op tijd nieuwe topics openen he Smurfy McBijdehand
Jij begrijpt niet dat ze beter in de ochtend kunnen bezorgen omdat het dan koeler is, ipv in de middag op het heetst van de dag? Is dat echt zo moeilijk om te bedenken?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is dit voor een raar wereldbeeld?
Z'n IQ van 180 houdt zich niet bezig met zulke futiele zaken joh.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:10 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jij begrijpt niet dat ze beter in de ochtend kunnen bezorgen omdat het dan koeler is, ipv in de middag op het heetst van de dag? Is dat echt zo moeilijk om te bedenken?
Is ook een stukje empathie wat natuurlijk ontbreekt bij een iq zo hoog.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Z'n IQ van 180 houdt zich niet bezig met zulke futiele zaken joh.
Jij denkt dat ze vandaag alleen maar jouw pakketje hebben langs te brengen?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:10 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jij begrijpt niet dat ze beter in de ochtend kunnen bezorgen omdat het dan koeler is, ipv in de middag op het heetst van de dag? Is dat echt zo moeilijk om te bedenken?
Ik snap dat jij gelooft dat de wereld om jou draait, maar mijn punt was niet het tijdstip dat mn pakket komt. Dat zal me een worst wezen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze vandaag alleen maar jouw pakketje hebben langs te brengen?
Bezorgdiensten hebben ķķk gewoon hitteprotocollen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze vandaag alleen maar jouw pakketje hebben langs te brengen?
LOL, ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:14 schreef Elvi het volgende:
Kijkt er iemand hier de serie 'what we do in the shadows' want US is een echte Colin Robinson
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:14 schreef Elvi het volgende:
Kijkt er iemand hier de serie 'what we do in the shadows' want US is een echte Colin Robinson
Dinopoot!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:23 schreef Ama het volgende:
Oeh pakketje voor de deur.
[ afbeelding ]
Nu nog even beslissen met welke ik begin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |