Nee als het zon is overdag ook niet. Maar in de nacht als het koeler is zeker wel alles open. Pleur alles open als ik naar bed ga bovenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 07:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja hier ook kiepstand.. neej overdag niet, dan komt die warmte weer binnen...
Ja hier ook als het donker is tippel ik naar boven en hatseflats...quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee als het zondagen is overdag ook niet. Maar in de nacht als het koeler is zeker wel alles open. Pleur alles open als ik naar bed ga boven
Hallootjesquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 06:11 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Daar zijn we weer...
Daar is het vandaag idd een mooie dag voor. Van profiteren want na het weekend komen er weer een paar dagen aan die de 30 graden weer an kunnen tikkenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:23 schreef KinKiJan het volgende:
Moggoh!
Beter weer om in de tuin wat aan te kloten. De afgelopen tijd was het daar of te heet, of te nat voor
Ja bah, is helemaal niks als je wat moet doen. Alles wat je dan doet gaat dan ook tig keer slomerquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daar is het vandaag idd een mooie dag voor. Van profiteren want na het weekend komen er weer een paar dagen aan die de 30 graden weer an kunnen tikken
Ja echt vreselijk.. en vooral als het dan van dat vochtige klammige weer isquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja bah, is helemaal niks als je wat moet doen. Alles wat je dan doet gaat dan ook tig keer slomer
Dat geeft toch ook helemaal niet, zit gewoon te plagen... ik weet dat het hier rustig is...quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hahaha ja idd
Ben nu gewoon te moegisteren Boekenmarkt en dat kost meer dan ik heb
Dus een dagje laptop hangen en dadelijk puzzelen denk ik
Gezelligquote:
GMquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 05:07 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen luitjes...![]()
Daar zijn we weer, gezellie met een glas thee..
Allemaal klaar voor een warme dag....🥵 ☀️ 😎
Ja heerlijk en morgen een beetje regenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 07:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
GM
Vandaag nog warm, daarna wat milder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |