Op de markt met Frumquote:
Ja Utopia.... was het maar zo'n feest... heerlijk..quote:Op woensdag 31 juli 2024 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zeer zeker ik vond Utopia ook veel leuker om te kijken dan BB
Zou nu niet meer zo intensief kijken als toen. Dat was echt niet gezond, balen als er iemand kwam, balen als de telefoon ging. Balen als je wegmoest.quote:Op woensdag 31 juli 2024 09:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja Utopia.... was het maar zo'n feest... heerlijk..
Morguh Childquote:
Ja dat zou ik me voor kunnen nemen maar ik ken mezelf, gaat nooit gebeuren haha... ik wil dat toch alles zien...quote:Op woensdag 31 juli 2024 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou nu niet meer zo intensief kijken als toen. Dat was echt niet gezond, balen als er iemand kwam, balen als de telefoon ging. Balen als je wegmoest.
Nee, zover laat ik het echt nooit meer komen
Ik kijk bij BB ook niet meer intensief, volg het in de COS en als ik dan lees als er wat gebeurd zet ik hem aan.quote:Op woensdag 31 juli 2024 09:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat zou ik me voor kunnen nemen maar ik ken mezelf, gaat nooit gebeuren haha... ik wil dat toch alles zien...
Ze stonden aan, maar vaak op de achtergrond, ook een beetje uit noodzaak omdat ik thuis werk.quote:Op woensdag 31 juli 2024 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk bij BB ook niet meer intensief, volg het in de COS en als ik dan lees als er wat gebeurd zet ik hem aan.
Soms kijk ik ook wel zo hoor, maar echt niet meer de hele dag
Ik had wel de hele dag de streams aan staan, gewoon zachtjes hoor, bang om iets te missen..quote:Op woensdag 31 juli 2024 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk bij BB ook niet meer intensief, volg het in de COS en als ik dan lees als er wat gebeurd zet ik hem aan.
Soms kijk ik ook wel zo hoor, maar echt niet meer de hele dag
Daar was ik met Utopia wel bang voor met BB niet dat heeft mij altijd al minder getrokkenquote:Op woensdag 31 juli 2024 09:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik had wel de hele dag de streams aan staan, gewoon zachtjes hoor, bang om iets te missen..... s'avonds gingen ze uit..
Maar deed wel m'n dingetjes tussendoor..
Utopia was vreselijk verslavend... ik heb dat met BB ook een stuk minder...quote:Op woensdag 31 juli 2024 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar was ik met Utopia wel bang voor met BB niet dat heeft mij altijd al minder getrokken
quote:
quote:
Warmte had ik niet zo veel last van, goede ventilatorquote:Op donderdag 1 augustus 2024 07:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goed geslapen vannacht? Wel wat warm vond ik het.
Ja. Je weet niet meer hoe je moet liggen. Of eigenlijk gaat dat niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Warmte had ik niet zo veel last van, goede ventilator
Maar wel slecht geslapen door het gekeusde gedeelte van het lijf
Nee lig ik zo doet mij heup zeer, maar lig ik anders dan doet mijn been zeer, ga ik weer anders liggen doet mijn voet zeer.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 07:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Je weet niet meer hoe je moet liggen. Of eigenlijk gaat dat niet.
quote:
Verstandig. .quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 03:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Sowieso weinig echts meer aan haar, maar dat geldt voor de meeste deelnemers in dat programma. Kunnen het beter 'Plastic meisjes in de jungle' noemen.
Of plastic fantastic in de jungle...quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 03:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Sowieso weinig echts meer aan haar, maar dat geldt voor de meeste deelnemers in dat programma. Kunnen het beter 'Plastic meisjes in de jungle' noemen.
Morguh Frumquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 06:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik had wel de hele dag de streams aan staan, gewoon zachtjes hoor, bang om iets te missen..... s'avonds gingen ze uit..
Maar deed wel m'n dingetjes tussendoor..
[..]
Of plastic fantastic in de jungle...
Nee, het gaat hier niet echt goed, maar moet het er mee doenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 06:25 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen Dotje..![]()
Gaat tie nog een beetje?
Nou, ik wil niet lullig doen maar dat doen ze toch echt zelfs... dat programma wordt ook gestuurd als een malle... wat een verschrikking is dat!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 03:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Verstandig. .
Deelneemsters worden bewust belachelijk gemaakt.
Klooie hé... ik vind het echt rot voor je vooral omdat het zolang duurt...quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 06:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, het gaat hier niet echt goed, maar moet het er mee doen
En met jou?
Ja het is echt klooie, maar goed hopelijk gaat het nu snel de goede kant op want ben er echt klaar mee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 06:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Klooie hé... ik vind het echt rot voor je vooral omdat het zolang duurt...![]()
Ja lekker hoor, alleen slapen is rukkerdefluit... was om 02.00 al wakker.. dus heb al van alles gedaan in huis hi
Ik hoop met je mee 🙏... ook een ramp dat je geen pijnstillers kan verdragen, zoveel pijn is toch niet normaal..quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 06:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is echt klooie, maar goed hopelijk gaat het nu snel de goede kant op want ben er echt klaar mee.
IK was om 3.34 wakker en kon van de pijn mijn bed niet uit komen
Maar om 4 uur zat ik dan eindelijk op de rand van mijn bed![]()
ALs je er een camera op zet kan ik zo mee doen aan homevideos of zo
Real auw soap met Dotquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 06:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee 🙏... ook een ramp dat je geen pijnstillers kan verdragen, zoveel pijn is toch niet normaal..
Haha we gaan met jou en real live soap maken hihi
Knuffelquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Real auw soap met Dot
Zal saai worden. In de ochtend een beetje aktief en in de middag en avond veel liggen af en toe ff lopen, weer liggen ff fokken weer liggen tot het tijd is om naar bed te gaan en dan zie je vooral
draaien, links om, draaien rechtsom, even rust en weer draaien
Het mooiste moment om te kijken is als ze van de lig naar de zit stand gaat
Ze zingt dan ook heel mooi Aaaaaa oeeeeeee auw en af en toe een ferme kreet
Thnx "*,quote:
Gaat wel. Rechterarm doet nog auw maar verder alles ok.quote:
Gelukkig maar, nu maar hopen dat het met je arm snel over isquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 06:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Gaat wel. Rechterarm doet nog auw maar verder alles ok.
Moest effe m'n bouillon opzetten en m'n gehakt kruiden voor balletjes en m'n borrelpootjes kruiden hiquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Real auw soap met Dot
Zal saai worden. In de ochtend een beetje aktief en in de middag en avond veel liggen af en toe ff lopen, weer liggen ff fokken weer liggen tot het tijd is om naar bed te gaan en dan zie je vooral
draaien, links om, draaien rechtsom, even rust en weer draaien
Het mooiste moment om te kijken is als ze van de lig naar de zit stand gaat
Ze zingt dan ook heel mooi Aaaaaa oeeeeeee auw en af en toe een ferme kreet
Wat ben jij al actief op de vroege morgen zeg.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 07:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Moest effe m'n bouillon opzetten en m'n gehakt kruiden voor balletjes en m'n borrelpootjes kruiden hi
Ik kan zelfs naar een stilstaand beeld kijken als het maar real live is...
Neej gekheid vind het echt vreselijk voor je... vooral de pijn..🤗
Altijd... heb al van alles gedaan m'n huis is weer fris en fruitig...quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ben jij al actief op de vroege morgen zeg.
Dat is waar, dat vind ik ook het fijne van vroeg opstaan. Je kan nog even lekker alles opengooien en de koele lucht naar binnen latenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 07:08 schreef Frummelie het volgende:
Het is nu zo lekker koel in huis omdat alles vannacht heeft open gestaan dus beter nu even soppen enzo hi..
Het probleem is dat ik rechtshandig ben bij boogschieten. Dat ligt nu compleet stil.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 06:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar, nu maar hopen dat het met je arm snel over is
Ja dat is balen. Hopelijk hersteld het snelquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 07:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik rechtshandig ben bij boogschieten. Dat ligt nu compleet stil.
11 augustus ga ik wel naar de Lotto Archery cup kijken.
Vannacht al, heerlijk boven alles tegen elkaar open...quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, dat vind ik ook het fijne van vroeg opstaan. Je kan nog even lekker alles opengooien en de koele lucht naar binnen laten
O dat hebben altijd ‘s nachts. Heerlijk. Althans in de zomer in de Wijster alles op kiepstand bovenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 07:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Vannacht al, heerlijk boven alles tegen elkaar open...
Beterschap met je auwie..quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 06:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Gaat wel. Rechterarm doet nog auw maar verder alles ok.
Ja hier ook kiepstand.. neej overdag niet, dan komt die warmte weer binnen...quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat hebben altijd ‘s nachts. Heerlijk. Althans in de zomer in de Wijster alles op kiepstand boven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |