Op de markt met Frumquote:
Ja Utopia.... was het maar zo'n feest... heerlijk..quote:Op woensdag 31 juli 2024 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zeer zeker ik vond Utopia ook veel leuker om te kijken dan BB
Zou nu niet meer zo intensief kijken als toen. Dat was echt niet gezond, balen als er iemand kwam, balen als de telefoon ging. Balen als je wegmoest.quote:Op woensdag 31 juli 2024 09:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja Utopia.... was het maar zo'n feest... heerlijk..
Morguh Childquote:
Ja dat zou ik me voor kunnen nemen maar ik ken mezelf, gaat nooit gebeuren haha... ik wil dat toch alles zien...quote:Op woensdag 31 juli 2024 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou nu niet meer zo intensief kijken als toen. Dat was echt niet gezond, balen als er iemand kwam, balen als de telefoon ging. Balen als je wegmoest.
Nee, zover laat ik het echt nooit meer komen
Ik kijk bij BB ook niet meer intensief, volg het in de COS en als ik dan lees als er wat gebeurd zet ik hem aan.quote:Op woensdag 31 juli 2024 09:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat zou ik me voor kunnen nemen maar ik ken mezelf, gaat nooit gebeuren haha... ik wil dat toch alles zien...
Ze stonden aan, maar vaak op de achtergrond, ook een beetje uit noodzaak omdat ik thuis werk.quote:Op woensdag 31 juli 2024 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk bij BB ook niet meer intensief, volg het in de COS en als ik dan lees als er wat gebeurd zet ik hem aan.
Soms kijk ik ook wel zo hoor, maar echt niet meer de hele dag
Ik had wel de hele dag de streams aan staan, gewoon zachtjes hoor, bang om iets te missen..quote:Op woensdag 31 juli 2024 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk bij BB ook niet meer intensief, volg het in de COS en als ik dan lees als er wat gebeurd zet ik hem aan.
Soms kijk ik ook wel zo hoor, maar echt niet meer de hele dag
Daar was ik met Utopia wel bang voor met BB niet dat heeft mij altijd al minder getrokkenquote:Op woensdag 31 juli 2024 09:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik had wel de hele dag de streams aan staan, gewoon zachtjes hoor, bang om iets te missen..... s'avonds gingen ze uit..
Maar deed wel m'n dingetjes tussendoor..
Utopia was vreselijk verslavend... ik heb dat met BB ook een stuk minder...quote:Op woensdag 31 juli 2024 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar was ik met Utopia wel bang voor met BB niet dat heeft mij altijd al minder getrokken
quote:
quote:
Goed geslapen vannacht? Wel wat warm vond ik het.quote:
Warmte had ik niet zo veel last van, goede ventilatorquote:Op donderdag 1 augustus 2024 07:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goed geslapen vannacht? Wel wat warm vond ik het.
Ja. Je weet niet meer hoe je moet liggen. Of eigenlijk gaat dat niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Warmte had ik niet zo veel last van, goede ventilator
Maar wel slecht geslapen door het gekeusde gedeelte van het lijf
Nee lig ik zo doet mij heup zeer, maar lig ik anders dan doet mijn been zeer, ga ik weer anders liggen doet mijn voet zeer.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 07:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Je weet niet meer hoe je moet liggen. Of eigenlijk gaat dat niet.
quote:
Verstandig. .quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 03:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Sowieso weinig echts meer aan haar, maar dat geldt voor de meeste deelnemers in dat programma. Kunnen het beter 'Plastic meisjes in de jungle' noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |