SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij op harvard geleerd wat uncerrainty is?quote:Op maandag 29 juli 2024 15:45 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik heb toch wel vertrouwen in Priske
Hij komt toch wel met een bepaalde intelligentie over
maar hij moet beseffen dat hij moet gaan winnen....
@Flitsbezorger heeft zich aangemeld om de OP te updaten maar dat is een Marokkaan dus die werkt niet zo hard.quote:
Note gezet.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
@:flitsbezorger heeft zich aangemeld om de OP te updaten maar dat is een Marokkaan dus die werkt niet zo hard.
@:flitsbezorger GEINTJE HE!!!!
Valt voor beide wat te zeggen enerzijds zijn passanten natuurlijk. Feyenoord hanteert nou ook niet perse in steen gebeitelde voetbalfilosofie. Dat scheelt al.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Het lijkt me vrij normaal dat de elftallen die tegen het eerste aanzitten min of meer dezelfde spelprincipes hanteren. Daar had Priske verder niks mee te maken, verandering is al aangebracht onder Slot en co.
ja dat heb ikquote:Op maandag 29 juli 2024 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb jij op harvard geleerd wat uncerrainty is?
Maar hoe kan je van onzekerheden zekerheden maken als zekerheden niet bestaan?quote:Op maandag 29 juli 2024 16:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja dat heb ik
zekerheden bestaan niet
onzekerheden bestaan wel
het verschil is wel dat je van onzekerheden door aanpassingen zekerheden kan maken door allerlei factoren uit te schakelen waardoor onzekerheden meer zekerheden kunnen gaan worden
je kan onzekerheden beïnvloeden tot wat meer zekerheid.quote:Op maandag 29 juli 2024 16:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar hoe kan je van onzekerheden zekerheden maken als zekerheden niet bestaan?
Je gaat dood en betaald belasting.quote:Op maandag 29 juli 2024 16:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je kan onzekerheden beïnvloeden tot wat meer zekerheid.
100% zekerheid bestaat niet in life
er is altijd wel iets wat de zekerheid kan beïnvloeden
maar misschien kan jij mij een voorbeeld geven van 100% zekerheid?
misschien zit ik er naast (lijkt mij sterk)
Bijvoorbeeld dat iedere post van @Wotte onzin bevat.quote:Op maandag 29 juli 2024 16:14 schreef klaasweetalles het volgende:
maar misschien kan jij mij een voorbeeld geven van 100% zekerheid?
Gestrekt been even.quote:Op maandag 29 juli 2024 16:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld dat iedere post van @:wotte onzin bevat.
Priske vergelijken met Jaap Stamquote:Op maandag 29 juli 2024 16:40 schreef yvette1982 het volgende:
Het is maar 1 wedstrijd maar ik krijg een Jaap Stam déja vu. Die wilde ook maar zijn stempel drukken en op een bepaalde manier voetballen, alleen op een manier waarvoor hij de spelers niet had en dus veel te riskant was. Hij verklaarde zijn systeem heilig terwijl hij er niet de spelers voor had.
Het voetbal wat gisteren op de mat werd gebracht leek anders wel op het voetbal uit dat tijdperk.quote:Op maandag 29 juli 2024 16:42 schreef alopio het volgende:
[..]
Priske vergelijken met Jaap Stam
Echt doe normaal hoor.
Teringjaap was in al zijn interviews ziedend en het lag aan iedereen behalve hem. En hij ging hoog druk zetten met Scharie en Botteghinquote:Op maandag 29 juli 2024 16:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Het voetbal wat gisteren op de mat werd gebracht leek anders wel op het voetbal uit dat tijdperk.
Maar we moeten Priske gewoon de tijd geven. Niemand zegt dat hij nu al een Jaap Stam is.
Een oefenduel en je bent alweer over je toeren. Even kalm, makker.quote:Op maandag 29 juli 2024 16:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Het voetbal wat gisteren op de mat werd gebracht leek anders wel op het voetbal uit dat tijdperk.
Maar we moeten Priske gewoon de tijd geven. Niemand zegt dat hij nu al een Jaap Stam is.
quote:Op maandag 29 juli 2024 16:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld dat iedere post van @:wotte onzin bevat.
Toch lekker om een beetje te micro analyseren wat er allemaal mis gaat makker. Alle vertrouwen in dat er tegen september een prima ploeg staat maar na gisteren is er genoeg voer voor discussie.quote:Op maandag 29 juli 2024 16:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een oefenduel en je bent alweer over je toeren. Even kalm, makker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |