Mocht die tegen Djokovic mogen dan ongetwijfeld wel ja.quote:Op maandag 29 juli 2024 14:54 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Gaan ze Murray ook uitzenden dan?
ehh nee, 2007 ook.quote:Op maandag 29 juli 2024 14:56 schreef Piperidine het volgende:
Nadal heeft ooit twee keer een set met 0-6 verloren op gravel. Allebei in 2005.
Dat zou nog veel beschamender zijn.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:00 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Kan Nadal niet beter een blessure faken en opgeven dit is echt beschamend.
Ik weet eigenlijk niet of Nole van de granny's is.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:01 schreef Federer-fan het volgende:
Niveautje hoor, Marcella op de NOS: "Djokovic heeft 24 grandslams gewonnen. Ook een record, al deelt hij dat wel met Margaret Court. Maar goed, misschien gaat hij daar ook nog een keer overheen."
Je hoeft niet te kijken hequote:Op maandag 29 juli 2024 15:04 schreef xzaz het volgende:
Waarom mogen ze toch altijd even aan handdoekjes zitten en weglopen. Sla gewoon man.
Djokovic heeft een idioot moeilijke route naar de finale. In principe Griekspoor/Tsitsipas/Zverev/Alcaraz hierna.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:04 schreef kilon het volgende:
Eigenlijk wel jammer want ik gun Djokovic geen Olympische medaille. Nu had Nadal hem nooit kunnen stoppen in deze tijden, maar iets meer tegenstand had leuk geweest. Heeft Djoko uberhaupt al een druppel zweet gehad dit toernooi?
Mja; wil wel eens weten waarom dit spel op de olympische spelen gespeeld wordt.quote:
Die olympische medaille heeft hij sowieso al..quote:Op maandag 29 juli 2024 15:04 schreef kilon het volgende:
Eigenlijk wel jammer want ik gun Djokovic geen Olympische medaille. Nu had Nadal hem nooit kunnen stoppen in deze tijden, maar iets meer tegenstand had leuk geweest. Heeft Djoko uberhaupt al een druppel zweet gehad dit toernooi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |