Ze strijden voor bullshit.quote:Op maandag 29 juli 2024 16:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ze strijden gewoon tegen imperialisme.
Maar dat komt helaas nooit meer goed hoor. Ik vind een twee staten oplossing het beste, maar dat gaat er in elk geval niet spoedig komen. En aangezien Israel sterker is kun je de Palestijnen uitzwaaien.
inclusief de liefhebbers van dit tuig op dit forumquote:Op maandag 29 juli 2024 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
We moeten ze sturen naar het gebied waar ze voor opkomen.
Ik heb vooral de strijd van laatstgenoemden bestudeerd. Zou je kunnen vertellen welke monumenten zij bekladden om 'een pointe te maken'?quote:Op maandag 29 juli 2024 17:36 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe vrouwen en afro-Afrikanen aan hun rechten zijn gekomen
Deze woke discipelen worden door niets of niemand onderdrukt.quote:
Oke.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ze strijden voor bullshit.
Totaal gehersenspoelde Wekker-adepten, met hun 'onnodig koloniaal bouwwerk'.
Gewoon wandelende exempels van de wetten van Croughs.
dan is het idd logisch om het paleis op de dam te bekladden. Of universiteiten compleet te slopen. Om maar wat voorbeelden te noemen.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:27 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Oke.
Wacht, ik pak even mijn Etto bingo kaart
Wekker
Croughs
Aangetrouwde Marrokaanse
Wokiaans
Progressieven
...
Kijk wat ik heb vernomen van ze is dat ze willen dat Palestijnen niet lager onderdrukt worden.
Die Palestijnen interesseert ze niks.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:27 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Oke.
Wacht, ik pak even mijn Etto bingo kaart
Wekker
Croughs
Aangetrouwde Marrokaanse
Wokiaans
Progressieven
...
Kijk wat ik heb vernomen van ze is dat ze willen dat Palestijnen niet lager onderdrukt worden.
Nou dat zou ik ook niet zo snel doen.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:29 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dan is het idd logisch om het paleis op de dam te bekladden. Of universiteiten compleet te slopen. Om maar wat voorbeelden te noemen.
Compleet van het padje
Dat zijn onderdelen van het Systeem, waar ook XR tegen strijdt: de Westerse, koloniaal-denkende wereld.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:29 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dan is het idd logisch om het paleis op de dam te bekladden. Of universiteiten compleet te slopen. Om maar wat voorbeelden te noemen.
Compleet van het padje
De UvA is gewoon ook van binnen gesloopt, niet alleen met een beetje verf...quote:Op maandag 29 juli 2024 18:30 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nou dat zou ik ook niet zo snel doen.
Maar die verf kun je er gewoon af halen zo te zien, net zoals bij de uva. Dus er is niets vernield.
Ook dat levert gewoon kosten en schade op. Universiteiten zijn vernield. Beelden gemist? Stellteje varkens die hebben het niet netjes achergelaten hoorquote:Op maandag 29 juli 2024 18:30 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nou dat zou ik ook niet zo snel doen.
Maar die verf kun je er gewoon af halen zo te zien, net zoals bij de uva. Dus er is niets vernield.
Hoe is Israel het eigene? Dat ligt niet eens in Europa.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat zijn onderdelen van het Systeem, waar ook XR tegen strijdt: de Westerse, koloniaal-denkende wereld.
Die moet kapot.
Staat ook gewoon in hun manifest; edoch is Harvest liever bezig met een bingokaart.
Daarom zeg ik ook; die Palestijnen interesseert ze nul komma nul. Gaat om het slopen van het eigene, dat moet verdwijnen.
Je hebt echt nauwelijks een boek open gehad he?quote:Op maandag 29 juli 2024 18:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hoe is Israel het eigene? Dat ligt niet eens in Europa.
Je moet eens voor de grap op zondagmorgen door de Dam of allerlei steegjes lopen. Over varkens gesproken.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:32 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ook dat levert gewoon kosten en schade op. Universiteiten zijn vernield. Beelden gemist? Stellteje varkens die hebben het niet netjes achergelaten hoor
je dwaalt af van het onderwerp. Bewust.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:35 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Je moet eens voor de grap op zondagmorgen door de Dam of allerlei steegjes lopen. Over varkens gesproken.
Communisten, waaronder XR, beschouwen Israël ten onrechte als een koloniaal project van het Westen.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hoe is Israel het eigene? Dat ligt niet eens in Europa.
Toegegeven, buiten Fantasy niet veel.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je hebt echt nauwelijks een boek open gehad he?
Dat is het ook.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:36 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Communisten, waaronder XR, beschouwen Israël ten onrechte als een koloniaal project van het Westen.
Je negeer en downplay tactiek laten je hier echt niet goed uitkomen hoor.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:35 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Je moet eens voor de grap op zondagmorgen door de Dam of allerlei steegjes lopen. Over varkens gesproken.
Er zit een speciale coating op dat deel van het paleis, waardoor de verf gelukkig verwijderd kan worden. Gezien de mening van dit weerzinwekkende schijtvolk dat het om een overbodig gebouw gaat had het hun ook echt niet geïnteresseerd als het wel ernstige schade had aangericht.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:32 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ook dat levert gewoon kosten en schade op. Universiteiten zijn vernield. Beelden gemist? Stellteje varkens die hebben het niet netjes achergelaten hoor
Ik ben niet bezig met wel of niet goed uitkomen. Ik geef gewoon mijn mening.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:37 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Je negeer en downplay tactiek laten je hier echt niet goed uitkomen hoor.
Dus omdat Amsterdam vies is, is het gerechtvaardigd om verf op historische panden te spuiten en een universiteit van binnen uit kapot te slaan?quote:Op maandag 29 juli 2024 18:40 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik ben niet bezig met wel of niet goed uitkomen. Ik geef gewoon mijn mening.
Half Amsterdam centrumis een zwijnenstal voordat de vuilnismensen zijn geweest. Dat vind ik erger dan een beetje verf op zo'n gebouw.
Nee natuurlijk niet, maar men doet altijd alsof het iets heel ergs is terwijl, het is niet zo erg. Het is maar wat verf.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:42 schreef schommelstoel het volgende:
Dus omdat Amsterdam vies is, is het gerechtvaardigd om verf op historische panden te spuiten en een universiteit van binnen uit kapot te slaan?
Again, downplayen...quote:Op maandag 29 juli 2024 18:59 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maar men doet altijd alsof het iets heel ergs is terwijl, het is niet zo erg. Het is maar wat verf.
Die plastic en kartonnen troep overal s'ochtends na het stappen vind ik persoonlijk erger. Maar als jij de verf storender vindt, dan mag dat natuurlijk.
Nee: eigenlijk is het terug brengen van een land dat Israël heet in het gebied van de Levant, dat nu de Staat Israël heet: juist hèt ultieme voorbeeld van uiteindelijke, historische dekolonisatie.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:32 schreef Farenji het volgende:
[..]
Aha, duidelijk.
Palestijnen zijn dus vrijheidsstrijders, aangezien hun land al heel lang met geweld bezet wordt door Israel. En het Israelische leger is terroristisch, aangezien die aan de lopende band ongewapende Palestijnse burgers afslachten, en ze daarnaast probeert uit te hongeren.
Waar ligt Palestina volgens die atlas?quote:Op maandag 29 juli 2024 18:36 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Maar in mijn atlas staat ook dat Israel niet in Nederland ligt.
Kremlin retoriek aangrijpen om in twijfel te kunnen trekken of de Palestijnse terroristen wel echt terroristen zijn. Bijzonder weer.quote:Op maandag 29 juli 2024 14:26 schreef Farenji het volgende:
[..]
Volgens sommigen zijn ze in Oekraine ook terroristen.
Uiteindelijk is het verschil tussen terrorist en vrijheidsstrijder grotendeels afhankelijk van je perspectief en framing.
De groep Arabieren die zichzelf sinds de jaren 1960 als 'de Palestijnen' omschrijven hebben nooit een eigen land gehad. Het betreft een verwerpelijk terreurvolk met een wrede en barbaarse cultuur gebaseerd op moslimfundamentalisme, antisemitisme en antiwesterse sentimenten.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:32 schreef Farenji het volgende:
[..]
Aha, duidelijk.
Palestijnen zijn dus vrijheidsstrijders, aangezien hun land al heel lang met geweld bezet wordt door Israel. En het Israelische leger is terroristisch, aangezien die aan de lopende band ongewapende Palestijnse burgers afslachten, en ze daarnaast probeert uit te hongeren.
quote:Op maandag 29 juli 2024 13:09 schreef rutger05 het volgende:
9 juli was een beeld van Anne Frank aan de beurt om met rode verf gevandaliseerd te worden door dit weerzinwekkende schorem.
https://www.at5.nl/artike(...)lein-beklad-met-gaza
quote:Beeld Anne Frank op Merwedeplein opnieuw met rode verf beklad
Voor de tweede keer in ongeveer een maand tijd is het beeld van Anne Frank op het Merwedeplein in Zuid beklad. Met rode verf is er 'Free Gaza' op gespoten, ook zijn de handen rood gemaakt.
Een woordvoerder van de politie laat weten dat een omstander de bekladding vanmorgen ontdekte. Waarschijnlijk is het beeld vannacht beklad. De calamiteitendienst van de gemeente zal het beeld schoonmaken en de politie is een onderzoek gestart. Getuigen worden verzocht zich bij de politie te melden.
"Schandalig", laat een omstander weten. "De handen zijn dus ook beklad. Alsof ze bloed aan haar handen heeft." Het is vandaag precies 80 jaar geleden dat Anne Frank en haar familie werden ontdekt en opgepakt door de nazi's.
Het beeld werd op 9 juli ook beklad. Burgemeester Halsema noemde het bekladden van het beeld toen een ongelofelijke schande en de initiatiefnemer van het beeld pleitte voor een camera en verlichting om het beeld te beschermen.
https://www.at5.nl/artikelen/227943/
Bijzonder triest. Het toont nogmaals hoe moreel verrot dit tuig is. Ik hoop maar dat de veiligheidsdienst in Nederland hen in het vizier heeft en dat zij hun straf uiteindelijk niet zullen ontlopen.quote:
Er zijn blijkbaar ook meerdere beelden besmeurd met verf door pro-Palestina figuren, vijf in totaal begrijp ik uit de berichtgeving, waaronder onderstaand beeld van Mahatma Gandhi.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:36 schreef MoreDakka het volgende:
Ik vind het vooral grappig te vergelijken met al die ophef over dat slavernijmonument wat zogenaamd met opzet kapot gemaakt zou zijn, de media kreeg er geen genoeg van.
Toch wel een verschil met dit hé.
Ook het verzetsmonument voor de Amsterdammers die in de 2e Wereldoorlog de Joden hielpen is beklad:quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:35 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Er zijn blijkbaar ook meerdere beelden besmeurd met verf door pro-Palestina figuren, vijf in totaal begrijp ik uit de berichtgeving, waaronder onderstaand beeld van Mahatma Gandhi.
Hier zit echt een bijzonder nare en enge kliek mensen achter.
[ afbeelding ]
Bron foto https://nl.wikipedia.org/wiki/Bestand:Gandhi_churchilllaan.jpg
Zeer weerzinwekkend en triest.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ook het verzetsmonument voor de Amsterdammers die in de 2e Wereldoorlog de Joden hielpen is beklad:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |