Dat gaat dus niet door, want die is met vakantie.quote:
Ik dacht kort even dat Blues op vakantie wasquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet door, want die is met vakantie.
Nu dus maar besteld bij Milano uit Haarlem.
En waar was dat, die poutine?quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Starbucks Paiks koffie en pistachio square.
[ link | afbeelding ]
Ik vond poutine op internet dus daarheen. Wilde dat al jarenlang eten maar kon het nergens vinden. Tante Nel in R'dam was er al jaren mee gestopt.
Dit was met verse dunne friet, smaakvolle (goed zout ook) jus en cheese curds en ik heb zo genoten!
[ link | afbeelding ]
Daarbij een kapsalon met zelfde verse friet, maar met zuurkool, thousand island dressing, mozzarella en hun huisgemaakte brisket en ik bestelde extra vlees. 250 gram brisket zat hieronder, zo lekker!! Ook voor het eerst gegeten.
[ link | afbeelding ]
Vriend vond het ook fantastisch en ging naar binnen om nog beide af te sluiten met een dubbele portie poutine![]()
[ link | afbeelding ]
Toe bij Burger King een Twix Fusion
Met brisket, woooooooquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik vond poutine op internet dus daarheen. Wilde dat al jarenlang eten maar kon het nergens vinden. Tante Nel in R'dam was er al jaren mee gestopt.
Dit was met verse dunne friet, smaakvolle (goed zout ook) jus en cheese curds en ik heb zo genoten!
[ link | afbeelding ]
Daarbij een kapsalon met zelfde verse friet, maar met zuurkool, thousand island dressing, mozzarella en hun huisgemaakte brisket en ik bestelde extra vlees. 250 gram brisket zat hieronder, zo lekker!! Ook voor het eerst gegeten.
[ link | afbeelding ]
Vriend vond het ook fantastisch en ging naar binnen om nog beide af te sluiten met een dubbele portie poutine![]()
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ik ben ook benieuwd…quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En waar was dat, die poutine?
Ken een zaakje in Den Haag dat het heeft/had (Day Dream Deli in de Molenstraat).
Poutine!quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja had het even gezegd alsjeblieftquote:Op zondag 4 augustus 2024 18:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En waar was dat, die poutine?
Ken een zaakje in Den Haag dat het heeft/had (Day Dream Deli in de Molenstraat).
Volgens mij heb ik het er wel eens over gehad hierquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja had het even gezegd alsjeblieft![]()
![]()
Daar was het, en ze hebben het ook in Scheveningen en Delft. Alleen weet niet zeker of menu 1 op 1 is dus daarom deze gekozen want zeker weten dat hier poutine was.
Het ziet er allemaal heerlijk uitquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |