Niet ze, voor die Braziliaanse is dat juist goed, Chelsey doet dat niet handig, die moet jabben en dan snoeihard uithalenquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:27 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ze moeten wat verder uit elkaar blijven, hebben ze meer ruimte om hard uit te halen.
Gaan ze dit afschaffen?quote:
Ik zie alleen maar omgevingsbeelden op die streamquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:29 schreef Pino112 het volgende:
Nederland ligt eruit, u kunt overschakelen op zwemmen.
WEER NIET!quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:31 schreef kilon het volgende:
Ik lees de meningen wel in een bepaald topic
quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:30 schreef Xylos het volgende:
Zelden zo'n maffe boksstijl gezien als die van heijnen
Waarom was er geen live stand in beeld voor elke rake stoot? Kan me herinneren dat dat wel het geval was op voorgaande OS.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 05:58 schreef Pino112 het volgende:
Ze had de uitslag niet verwacht
https://nos.nl/video/2531(...)-score-niet-verwacht
Iets teveel klappen op haar hoofd gehad denk ik.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 05:58 schreef Pino112 het volgende:
Ze had de uitslag niet verwacht
https://nos.nl/video/2531(...)-score-niet-verwacht
Dat is al heel lang geleden en was nog veel kutter dan nu, dat was puur blind zo veel mogelijk slaan en meer niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom was er geen live stand in beeld voor elke rake stoot? Kan me herinneren dat dat wel het geval was op voorgaande OS.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:43 schreef Nober het volgende:
Angela Carini heeft alvast opgegeven tegen haar mannelijke opponent
[ x ]
Hoe kan je hier een voorstander van zijnquote:Utterly heartbreaking hearing the Italian boxer Angela Carini in the mixed zone. Blood on her shorts. Broke down in tears as she explained that she had never been hit so hard before. Added that she came her to honour her father, that she was a warrior, but had to stop. Carini's coach in the mixed zone: “I don’t know if her nose is broken. I have to speak with the girl. But many people in Italy tried to call and tell her: “Don’t go please: it’s a man, it’s dangerous for you.”"
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:43 schreef Nober het volgende:
Angela Carini heeft alvast opgegeven tegen haar mannelijke opponent
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |