abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214582217
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 18:38 schreef Soury het volgende:

[..]

En eerlijk zo aantrekkelijk is Albert echt niet.
Understatement, haha. Of hij moet een ongelooflijke lekkere Sjaak in zijn joggingbroek hebben. _O-
  maandag 5 augustus 2024 @ 18:59:26 #202
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214582240
quote:

[..]
Wel miljonair.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214584546
Dat vetrek van Els zag ik niet direct aankomen en is ook wel jammer. Ik vond haar daar wel goed passen, hoewel ze wel steeds wat saaier werd. Ze had een beetje de pech dat ze als allereerste was denk ik, er komen nog zoveel vrouwen en ze verdween daardoor steeds meer naar de achtergrond. Die Margreeth lijkt me ook niks in ieder geval, vrij simpel mens met die panteroutfits.

Bij Albert wel het idee dat er heel veel geregisseerd is. Eerst die gekke Poolse die al aan tv-programma’s had meegedaan en nu weer een oude bekende. Die scènes bij hem voelen ook allemaal nog meer gescript aan dan bij de andere deelnemers.
pi_214584674
Wat een lulletje is die Marcel :')
pi_214584735
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2024 21:05 schreef tompsv18 het volgende:
Bij Albert wel het idee dat er heel veel geregisseerd is. Eerst die gekke Poolse die al aan tv-programma’s had meegedaan en nu weer een oude bekende. Die scènes bij hem voelen ook allemaal nog meer gescript aan dan bij de andere deelnemers.
Mee eens. Beetje Jacob, in extremere vorm

Hij zit er vooral bij uit commerciële redenen. Met hem zijn naderhand wel plannen vermoed ik. Ook kijkend naar zn verleden, mr. Beter Bed en Swiss Sense.
pi_214585364
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 16:46 schreef Electric_Eye het volgende:

[..]
Els werd hooguit wat valsig, maar dat lijkt me een eigenschap die vele vrouwen lijken te bezitten.
Els is niet vals geweest. En dat laatste is ook niet waar.

quote:

[..]
Ze leek me in eerste instantie wel leuk. Begin me ook steeds meer te ergeren aan Joyce met haar overdreven meisjes gekir (rondspringen en kinderlijk blij zijn met een bloemetje). En even opmerken dat de nieuwe dame 2 keer zo oud lijkt :')
Ik begrijp sowieso niet dat ze bijna vanaf dag 2 super klef is met Albert, zoenen en dicht tegen hem aankruipen, zou een red flag voor me zijn als ik zoveel geld had.
Haha, dat viel mij ook op. Vrouw van in de 50 die een soort kinderlijke meisjesachtige act opvoert. Ik vind het wat gênant om te zien. :P En dan ook nog zo’n gemene opmerking over die andere vrouw, heel flauw.
pi_214586152
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2024 18:59 schreef Caland het volgende:

[..]
Wel miljonair.
Op papier.
pi_214586497
Oh Elsje had zeker haar valse kantjes, met haar wie? toen Annemarie afwezig was en de vraag over wat voor werk ze doet. Die kreeg ze trouwens keihard terug van Margreet die Els een typisch stewardess type vond.
Verder heeft ze zichzelf compleet buitenspel gezet door het perfecte plaatje te willen zijn met haar kleding en keurige
perfecte maniertjes, weinig lol aan voor RJ.
Ze is een prima gastvrouw en daar is RJ nou net niet naar op zoek, die kan hij wel in dienst nemen al dat nodig zou zijn.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_214586925
quote:
10s.gif Op maandag 5 augustus 2024 21:13 schreef Benny het volgende:

[..]
Mee eens. Beetje Jacob, in extremere vorm

Hij zit er vooral bij uit commerciële redenen. Met hem zijn naderhand wel plannen vermoed ik. Ook kijkend naar zn verleden, mr. Beter Bed en Swiss Sense.
Z'n B&B staat al te koop!
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_214586985
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 22:09 schreef Soury het volgende:
Oh Elsje had zeker haar valse kantjes, met haar wie? toen Annemarie afwezig was en de vraag over wat voor werk ze doet. Die kreeg ze trouwens keihard terug van Margreet die Els een typisch stewardess type vond.
Verder heeft ze zichzelf compleet buitenspel gezet door het perfecte plaatje te willen zijn met haar kleding en keurige
perfecte maniertjes, weinig lol aan voor RJ.
Ze is een prima gastvrouw en daar is RJ nou net niet naar op zoek, die kan hij wel in dienst nemen al dat nodig zou zijn.
Mee eens en die zelfoverschatting dat ze met haar keurig coltruitje en stijve haartjes plus maniertjes wel de gentleman kon versieren, heel fout ingeschat van haar. Ouwe kakkers (is ie niet, speelt ook een rol) zoeken juist losgeslagen meisjes. :D
pi_214587024
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 22:22 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Zijn huis, niet dat hotel of B&B.
pi_214588862
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 22:22 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Nee, dat is zijn woonhuis. Hij heeft niet eens een B&B, maar een hotel (het kasteel).
  maandag 5 augustus 2024 @ 23:27:44 #214
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_214588914
quote:

[..]
Ze leek me in eerste instantie wel leuk. Begin me ook steeds meer te ergeren aan Joyce met haar overdreven meisjes gekir (rondspringen en kinderlijk blij zijn met een bloemetje). En even opmerken dat de nieuwe dame 2 keer zo oud lijkt :')
Ik begrijp sowieso niet dat ze bijna vanaf dag 2 super klef is met Albert, zoenen en dicht tegen hem aankruipen, zou een red flag voor me zijn als ik zoveel geld had.
Ik vraag me sowieso af of een paar vrouwen Albert niet eerst hebben gegoogled voordat ze zich opgaven, om er zo achter te komen dat hij in de quote 500 staat. Lang niet iedereen maar er zijn types die alles doen zodra ze geld ruiken. Daar komen dan zo'n Malgosia en Joyce op af en ik vind het ook verdacht als een oude bekende zich opeens opgeeft voor zoiets. Normaalgesproken zou je toch denken: it didn't work then, it won't work now. Als je echter al meteen benoemd dat je nog een keer wil trouwen dan gaan de alarmbellen af. Marijke is de enige waarvan ik denk dat ze oprecht geïnteresseerd was. Zij lijkt me niet het type om eerst op onderzoek uit te gaan. Verder is Albert gewoon een hork van een vent, de dames zetten zich flink voor schut door vanalles toe te laten en dat op nationale tv. Maar ja, het geld lonkt hè. Dan gaan er ineens heel wat principes overboord.

Verder vind ik RJ tof en begrijp ik hem wel, al zou het me niet verbazen als we (ver) na einde seizoen nog eens horen dat Els en RJ toch samen zijn. Iris zoekt alleen iemand die haar ('s nachts) gezelschap houdt, die dame in Frankrijk is net een schooljuf, Arno is saai en Mirjam en Thijz vind ik vaag.

Tot zover mijn indrukken.
With love :*
pi_214589290
quote:
Arno is saai
Dit. Zijn deelname heeft me nog geen moment geïnteresseerd. Ik was vandaag verbaasd dat die andere man er nog was :')
  dinsdag 6 augustus 2024 @ 00:14:02 #216
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_214589752
Mirjam. Pfffff. Ga lekker tegen de spiegel praten.
Wel mooi dat Marcel weg is. Apart ventje.
Bij Rick doet ze hetzelfde: vragen blijven stellen en dan straks natuurlijk weer janken dat hij niks aan haar vraagt.

Inmiddels wel helemaal klaar met Arno met z'n poephoofd en z'n 3e jaars Havo-Frans. "Er zit een bepaalde gaynergie tussen ons." Prima gast. Strik erom en klaar, maar wees dan gewoon eerlijk en stuur die Emil dan even naar huis.

Albert weet al niet meer hoe Malgosia heet :D
En ach, hij kon er niks aan doen, maar ze had zulke grote tieten. En nu is hij eigenlijk gewoon aangerand, boehoehoe. Guttegut wat voelt hij zich ongemakkelijk.
Joyce, wat een simpele. Gast zegt net dat ie 3 dagen terug die Poolse heeft geneukt, bloemetje uit de tuin en het sopt alweer :s)
Gelijk dat blije op de mond zoenen ook. Zal wel een bejaardendingetje zijn. Oh ja, ze praat zo kinds.

Els, die zo enorm liep te slijmjurken en dacht wel goed te zitten. Prachtig. Toedeledoki.

[ Bericht 0% gewijzigd door matthijst op 06-08-2024 00:19:07 ]
Haters everywhere but I don't really care.
pi_214589790
Aparte motivatie van RJ om WhoEls te dumpen, hij vond haar leuk maar blijkbaar niet te leuk en ziet hij dus meer in die Margreeth. Dat vind ik nou helemaal geen type die bij hem past en ook niet in die omgeving daar, het is een veel te commerciële hittepetit uit de stad die daar helemaal gaat wegkwijnen. WhoEls is daar veel beter op haar plek en ik dacht ook dat dit wederzijds was voor RJ. Maar misschien doet RJ een 'Leendertje' en belt hij haar op op terug te komen...ik sluit dat niet uit.
Die Mallegosja is helemaal van het padje af zo bleek na dat verhaal van Albert, die Polen zijn niet te vertrouwen, dat moge duidelijk zijn.
Die Emil gaat ook een exit gesprek krijgen die staat ook al 10-0 achter op Niels. Ook geen goede beurt gemaakt met dat verhaal dat hij in hetzelfde dorpje is geweest als Arno en Niels. Ongemakkelijk momentje.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 6 augustus 2024 @ 00:20:23 #218
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_214589801
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 00:18 schreef freaky40 het volgende:
Die Mallegosja is helemaal van het padje af zo bleek na dat verhaal van Albert, die Polen zijn niet te vertrouwen, dat moge duidelijk zijn.
Hoh Joyce, alles goed?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_214589807
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 00:20 schreef matthijst het volgende:

[..]
Hoh Joyce, alles goed?
Verklaar u nader?
Allemaal cabaretteketet!
pi_214589875
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 00:18 schreef freaky40 het volgende:
Aparte motivatie van RJ om WhoEls te dumpen, hij vond haar leuk maar blijkbaar niet te leuk en ziet hij dus meer in die Margreeth. Dat vind ik nou helemaal geen type die bij hem past en ook niet in die omgeving daar, het is een veel te commerciële hittepetit uit de stad die daar helemaal gaat wegkwijnen. WhoEls is daar veel beter op haar plek en ik dacht ook dat dit wederzijds was voor RJ. Maar misschien doet RJ een 'Leendertje' en belt hij haar op op terug te komen...ik sluit dat niet uit.
Die Emil gaat ook een exit gesprek krijgen die staat ook al 10-0 achter op Niels. Ook geen goede beurt gemaakt met dat verhaal dat hij in hetzelfde dorpje is geweest als Arno en Niels. Ongemakkelijk momentje.
Eigenlijk enorm jammer dat Maljoeska of Mallebabbe de enorme vooroordelen over Oost-Europese vrouwen lijkt te bevestigen. Allemaal zogenaamde vette hoeren en geldzoekers. Terwijl het ook gewoon een vrouw is die op zoek is naar liefde en verbinding. Beetje andere communicatie, maar wel direct. Joyce is eenzelfde type op een andere manier. Zo'n Kwallebart verdient ook niks anders. Die ziet dit hele programma als een grote grap en promotie met hulp van zijn dikke vriendin Debbie.
pi_214589921
Joyce is een kindvrouwtje met een ouwe kop. Nou dat.
Allemaal cabaretteketet!
pi_214589957
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 00:33 schreef freaky40 het volgende:
Joyce is een kindvrouwtje met een ouwe kop. Nou dat.
Je bedoelt dat je vindt dat ze zich gedraagt in dit programma als een vals kirrend kindvrouwtje. Mee eens. :D
pi_214590010
'Zet even de laatste aflevering op Videoland op.'

Vlieg al direct in een scene die je tenen doen krullen (ohoho, die montages ook van de regie). Saaie Arno vreet zijn kommetje yoghurt en reageert met veel enthousiasme op Emil (not).
pi_214590076
Oja, een logeerkamer met oploskoffie zou ik ook direct afwijzen, doe dan niks. Das een hotelkamer voor een nachtje. Nee Anja, ik vind dat ze geen B&B heeft, gewoon een huis met twee logeerkamers. Daar nodig je vrienden en familie uit en geen betalende gasten, mens.
pi_214590267
Exit Jan:

Anja: "Ik heb geen vraag van je gehoord." Vervolgens reageert Jan daar niet op en begint weer over zichzelf te lullen. Geen reclame voor de B&B van Anja, zelfs niet op doorreis.

En nu weet ik het zeker, Albert e.c. is een groot toneelstuk o.l.v. Debbie, alles is fake daar.

Joyce zoekt een jurk uit met die oudere vriendin/concurrent.
Joyce:"Ja, de mening van Albert is belangrijk en ik vind het belangrijk dat het plaatje klopt."

Mag ik even heel hard kotsen! En ja hoor, hoppa, de volgende BN-er in het programma, de kok Alain Caron.

Emil exit, wat een verrassing, beetje laat wel, die had al twee dagen eerder weg moeten wezen uit die koude caravan. Goh en dat is een verrassing voor zijn vrienden. Begin een beetje jeuk te krijgen van het in scene zetten, had ik vorig jaar veel minder last van.

Oh gottegot, die Mike, komt er weer een blonde schone meid aankakken en dit keer ook nog sportief in het waterskieen, ze bleef langer op haar board staan dan Noor, oeffff. En wat is er met die man aan de hand, nu ineens weer een koortslip op zijn onderlip. Dacht net, leek genezen, kan ie eindelijk weer iemand kussen. Nee jongen, dat zoenen zit er voorlopig niet voor jou in, ziet er te ranzig uit. En heel vreemd eten met een vork bovenhands (Noor zag ik dat doen) is dat iets Brabants?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')