Understatement, haha. Of hij moet een ongelooflijke lekkere Sjaak in zijn joggingbroek hebben.quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
En eerlijk zo aantrekkelijk is Albert echt niet.
Wel miljonair.quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Mee eens. Beetje Jacob, in extremere vormquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:05 schreef tompsv18 het volgende:
Bij Albert wel het idee dat er heel veel geregisseerd is. Eerst die gekke Poolse die al aan tv-programma’s had meegedaan en nu weer een oude bekende. Die scènes bij hem voelen ook allemaal nog meer gescript aan dan bij de andere deelnemers.
Els is niet vals geweest. En dat laatste is ook niet waar.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:46 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Els werd hooguit wat valsig, maar dat lijkt me een eigenschap die vele vrouwen lijken te bezitten.
Haha, dat viel mij ook op. Vrouw van in de 50 die een soort kinderlijke meisjesachtige act opvoert. Ik vind het wat gênant om te zien.quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze leek me in eerste instantie wel leuk. Begin me ook steeds meer te ergeren aan Joyce met haar overdreven meisjes gekir (rondspringen en kinderlijk blij zijn met een bloemetje). En even opmerken dat de nieuwe dame 2 keer zo oud lijkt![]()
Ik begrijp sowieso niet dat ze bijna vanaf dag 2 super klef is met Albert, zoenen en dicht tegen hem aankruipen, zou een red flag voor me zijn als ik zoveel geld had.
Z'n B&B staat al te koop!quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:13 schreef Benny het volgende:
[..]
Mee eens. Beetje Jacob, in extremere vorm
Hij zit er vooral bij uit commerciële redenen. Met hem zijn naderhand wel plannen vermoed ik. Ook kijkend naar zn verleden, mr. Beter Bed en Swiss Sense.
Mee eens en die zelfoverschatting dat ze met haar keurig coltruitje en stijve haartjes plus maniertjes wel de gentleman kon versieren, heel fout ingeschat van haar. Ouwe kakkers (is ie niet, speelt ook een rol) zoeken juist losgeslagen meisjes.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:09 schreef Soury het volgende:
Oh Elsje had zeker haar valse kantjes, met haar wie? toen Annemarie afwezig was en de vraag over wat voor werk ze doet. Die kreeg ze trouwens keihard terug van Margreet die Els een typisch stewardess type vond.
Verder heeft ze zichzelf compleet buitenspel gezet door het perfecte plaatje te willen zijn met haar kleding en keurige
perfecte maniertjes, weinig lol aan voor RJ.
Ze is een prima gastvrouw en daar is RJ nou net niet naar op zoek, die kan hij wel in dienst nemen al dat nodig zou zijn.
Ik vraag me sowieso af of een paar vrouwen Albert niet eerst hebben gegoogled voordat ze zich opgaven, om er zo achter te komen dat hij in de quote 500 staat. Lang niet iedereen maar er zijn types die alles doen zodra ze geld ruiken. Daar komen dan zo'n Malgosia en Joyce op af en ik vind het ook verdacht als een oude bekende zich opeens opgeeft voor zoiets. Normaalgesproken zou je toch denken: it didn't work then, it won't work now. Als je echter al meteen benoemd dat je nog een keer wil trouwen dan gaan de alarmbellen af. Marijke is de enige waarvan ik denk dat ze oprecht geïnteresseerd was. Zij lijkt me niet het type om eerst op onderzoek uit te gaan. Verder is Albert gewoon een hork van een vent, de dames zetten zich flink voor schut door vanalles toe te laten en dat op nationale tv. Maar ja, het geld lonkt hè. Dan gaan er ineens heel wat principes overboord.quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze leek me in eerste instantie wel leuk. Begin me ook steeds meer te ergeren aan Joyce met haar overdreven meisjes gekir (rondspringen en kinderlijk blij zijn met een bloemetje). En even opmerken dat de nieuwe dame 2 keer zo oud lijkt![]()
Ik begrijp sowieso niet dat ze bijna vanaf dag 2 super klef is met Albert, zoenen en dicht tegen hem aankruipen, zou een red flag voor me zijn als ik zoveel geld had.
Dit. Zijn deelname heeft me nog geen moment geïnteresseerd. Ik was vandaag verbaasd dat die andere man er nog wasquote:Arno is saai
Hoh Joyce, alles goed?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:18 schreef freaky40 het volgende:
Die Mallegosja is helemaal van het padje af zo bleek na dat verhaal van Albert, die Polen zijn niet te vertrouwen, dat moge duidelijk zijn.
Eigenlijk enorm jammer dat Maljoeska of Mallebabbe de enorme vooroordelen over Oost-Europese vrouwen lijkt te bevestigen. Allemaal zogenaamde vette hoeren en geldzoekers. Terwijl het ook gewoon een vrouw is die op zoek is naar liefde en verbinding. Beetje andere communicatie, maar wel direct. Joyce is eenzelfde type op een andere manier. Zo'n Kwallebart verdient ook niks anders. Die ziet dit hele programma als een grote grap en promotie met hulp van zijn dikke vriendin Debbie.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:18 schreef freaky40 het volgende:
Aparte motivatie van RJ om WhoEls te dumpen, hij vond haar leuk maar blijkbaar niet te leuk en ziet hij dus meer in die Margreeth. Dat vind ik nou helemaal geen type die bij hem past en ook niet in die omgeving daar, het is een veel te commerciële hittepetit uit de stad die daar helemaal gaat wegkwijnen. WhoEls is daar veel beter op haar plek en ik dacht ook dat dit wederzijds was voor RJ. Maar misschien doet RJ een 'Leendertje' en belt hij haar op op terug te komen...ik sluit dat niet uit.
Die Mallegosja is helemaal van het padje af zo bleek na dat verhaal van Albert, die Polen zijn niet te vertrouwen, dat moge duidelijk zijn.
Die Emil gaat ook een exit gesprek krijgen die staat ook al 10-0 achter op Niels. Ook geen goede beurt gemaakt met dat verhaal dat hij in hetzelfde dorpje is geweest als Arno en Niels. Ongemakkelijk momentje.
Je bedoelt dat je vindt dat ze zich gedraagt in dit programma als een vals kirrend kindvrouwtje. Mee eens.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:33 schreef freaky40 het volgende:
Joyce is een kindvrouwtje met een ouwe kop. Nou dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |