quote:Op zondag 28 juli 2024 20:34 schreef aeque het volgende:
Gaat hier nooit over F1 en de keer dat ik het nog moeten kijken gaan ze uitgebreid bespreken.
Idd, maar wie niet?quote:Op zondag 28 juli 2024 20:32 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Maar met de rust en ervaring die ie nu heeft...
Hij zou Perez in dezelfde auto denk ik helemaal zoek rijden
Yuki is een veel te groot risicoquote:Op zondag 28 juli 2024 20:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dan zou ik toch echt nu Yuki erin gooien, dat is echt een racer. Ricciardo is wel een beetje een done deal qua F1. Die is klaar.
Russel na z'n winst gediskwalificeerdquote:Op zondag 28 juli 2024 20:34 schreef aeque het volgende:
Gaat hier nooit over F1 en de keer dat ik het nog moeten kijken gaan ze uitgebreid bespreken.
Ze doen niks, want hij heeft dit weekend geen auto afgeschreven. Wat goed van 'm!quote:Op zondag 28 juli 2024 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Yuki is een veel te groot risico
Dan kun je nog beter liam erin zetten
Maar als er wat gebeurt zal het RIC worden
Ik denk het niet, maar ja het blijft RB... Niet iedere keuze is logisch daar.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Yuki is een veel te groot risico
Dan kun je nog beter liam erin zetten
Maar als er wat gebeurt zal het RIC worden
Wraps. Geen tortilla's.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:34 schreef Rob het volgende:
[..]
nee.. tortilla's met salade en shoarma.. lekker makkelijk maar verschrikkelijk lekker
Ric is de logische keuzequote:Op zondag 28 juli 2024 20:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik denk het niet, maar ja het blijft RB... Niet iedere keuze is logisch daar.
Er gaan er altijd een paar in de groenbak omdat die niet (meer) goed zijn.quote:
Marco is nog steeds not happyquote:Op zondag 28 juli 2024 20:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ze doen niks, want hij heeft dit weekend geen auto afgeschreven. Wat goed van 'm!
Jij kunt iets wat ik hier niet mag posten.quote:
3e plek met Benneton was toch zijn hoogste klassering? Waar Schumacher iedereen in zelfde auto aan gort reed?quote:
Hij had 'm deze race echt kunnen helpen, maar helaas...quote:Op zondag 28 juli 2024 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Marco is nog steeds not happy
Ergens zal er wat moeten veranderen
Alles van Max af laten hangen gaat hem niet worden
Zelfs vandaag heeft hij maar bar weinig weten te betekenen
Hij heeft hem zelfs tijd gekostquote:Op zondag 28 juli 2024 20:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hij had 'm deze race echt kunnen helpen, maar helaas...
quote:Op zondag 28 juli 2024 20:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij kunt iets wat ik hier niet mag posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |