Gewoon diskwalificeren. Regels zijn regels.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:03 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dat is een behoorlijk verschil inderdaad, lijkt me niet dat Mercedes zo een fout zou maken.
quote:
Ah, thanksquote:Op zondag 28 juli 2024 18:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, genoeg over, maar de auto zonder de minimale hoeveelheid brandstof was 1,5 kg te licht
3 plekken achter verstappen geëindigt en moest ook de pit in om Max er voorbij te laten.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
Perez gezakt naar P8 in het kampioenschap.
Het zou me zeer verbazen als hij na de zomerstop nog een stoeltje heeft bij RedBull.
Yuki heeft sowieso wat uit te leggen, die had Max veel eerder voorbij moeten laten.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:07 schreef SiGNe het volgende:
[..]
3 plekken achter verstappen geëindigt en moest ook de pit in om Max er voorbij te laten.
Goed is het natuurlijk niet als je op P2 start maar ligt ook een beetje aan de strategie van het team dat gebruikt is.
En dan heeft Perez het opzich nog redelijk gedaan deze keer.
En Ricciardo ook eens boven z'n teamgenoot geëindigd...
Dat maakt het niet makkelijker voor het team allemaal.
Dat ook ja, al ging 't natuurlijk opzich wel voor de punten en kreeg Yuki geen blauwe vlag dit keerquote:Op zondag 28 juli 2024 18:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Yuki heeft sowieso wat uit te leggen, die had Max veel eerder voorbij moeten laten.
ze wegen alle deelnemers als ik vorige racedocumenten bekijkquote:Op zondag 28 juli 2024 18:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Oei, lullig maar dat is diskwalificatie, gaan ze z'n auto ook nog wegen nu, of doen ze dat altijd met de top 3?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
Natuurlijk zegt dat wel wat, zonder gridstraf win je dan vandaag die race.quote:Op zondag 28 juli 2024 17:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Nat en kwalificatie
Dat zegt echt helemaal niks
Geen team LH dat gaat zeiken over het was een paar millimeter te groot DRS gat of de plank maar ietsje teveel afgesleten schat ik.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gewoon diskwalificeren. Regels zijn regels.
quote:Op zondag 28 juli 2024 18:09 schreef Weltschmerz het volgende:
Weten we ook wat Hamilton voelde bewegen in zijn cockpit.Ah, dat heeft die sluwe George natuurlijk uit zijn auto gehaald en bij Lewis er in gegooid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
Dat is toch standaard?quote:Op zondag 28 juli 2024 18:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze wegen alle deelnemers als ik vorige racedocumenten bekijk
ja het werd gevraagd en denk ik zal even kijken, maar idd bij voorgaande races alles ook gewogenquote:
Dan is er kans dat Hamilton er ook uit ligt.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze wegen alle deelnemers als ik vorige racedocumenten bekijk
Ted moet je niet serieus nemenquote:Op zondag 28 juli 2024 18:12 schreef Weltschmerz het volgende:
Te licht is te licht, DSQ. Maar Ted Kravitz probeert het nu zo te draaien dat de overwinning van Hamilton daarom nu verdiend is.
denk dat dat dan wel al bekend was gemaaktquote:Op zondag 28 juli 2024 18:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan is er kans dat Hamilton er ook uit ligt.
Want zijn wagen was ook te licht?quote:Op zondag 28 juli 2024 18:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan is er kans dat Hamilton er ook uit ligt.
Ach ja, Ted. Die is een karikatuur van zichzelf gewordenquote:Op zondag 28 juli 2024 18:12 schreef Weltschmerz het volgende:
Te licht is te licht, DSQ. Maar Ted Kravitz probeert het nu zo te draaien dat de overwinning van Hamilton daarom nu verdiend is.
ik kijk het notebook best graag maar neem zijn mening niet serieus. feiten die hij noemt en kleine interviewtjes zijn dan ook de reden dat ik kijkquote:Op zondag 28 juli 2024 18:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ted moet je niet serieus nemen
Zelfde auto, zelfde samenstelling zou je denken.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Want zijn wagen was ook te licht?
Maar goed, dat zullen we dan nooit weten.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zelfde auto, zelfde samenstelling zou je denken.
Nope! 12 om 10 of 10 om 8 is nog steeds 2 punten.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dus stel dat Russell dan DSQ is. Max naar P4 en Norris P5. Loopt ie nog verder uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |