quote:Op zondag 28 juli 2024 19:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Waarop Nederland wel medailles wint
Pieter says, hold my beer.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hebbenwealmedaljes.nlquote:Op zondag 28 juli 2024 19:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Geniet ervanquote:Op zondag 28 juli 2024 19:10 schreef Tijn het volgende:
Nou, ik ga burrito's maken. Sergio een hart onder de riem steken.
Eigenlijks zou je Perez merchandise moeten kopenquote:Op zondag 28 juli 2024 19:10 schreef Tijn het volgende:
Nou, ik ga burrito's maken. Sergio een hart onder de riem steken.
je kan ook overdrijvenquote:Op zondag 28 juli 2024 19:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Eigenlijks zou je Perez merchandise moeten kopen
Alsof ik daarmee ga lopenquote:Op zondag 28 juli 2024 19:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat is na de zomerstop in de aanbieding, dus kan beter wachten.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Of geld teveel hebbenquote:
Het uitlopende RBR Perez capje en tenuequote:Op zondag 28 juli 2024 19:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heeft die ook. Russell enkele seconden voordeel met zijn lagere autogewicht.quote:
En updates brengen die wel werken.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon weer terug naar de cherrypicking auto ipv denken dat ze overal moeten kunnen winnen, op zich goed dat ze al een tijdje weten dat ze voor 25 nog goed aan de bak moeten.
En zwaar lichter ook nog eens.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Blijft toch gek met 2 auto's waarvan 1 lichter blijkt te zijn.
maar Rus is zelf lang, dus dan weeg je zelf als coureur meer.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heeft die ook. Russell enkele seconden voordeel met zijn lagere autogewicht.
Het gaat toch om de combinatie auto+rijder dacht ik?quote:Op zondag 28 juli 2024 19:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
maar Rus is zelf lang, dus dan weeg je zelf als coureur meer.
Kan toch gewoon verschil in resterende brandstof zijn?quote:Op zondag 28 juli 2024 19:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Blijft toch gek met 2 auto's waarvan 1 lichter blijkt te zijn.
Het was nou ook weer niet zo warm dat hij tien liter vocht kwijt is geraakt tijdens de race en dat hij zoveel regen zweet in zijn helm hadquote:Op zondag 28 juli 2024 19:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
maar Rus is zelf lang, dus dan weeg je zelf als coureur meer.
Dacht ik ook maar blijkbaar wordt er leeg gewogen.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Kan toch gewoon verschil in resterende brandstof zijn?
OK. Ik leer een hoop bij vandaagquote:Op zondag 28 juli 2024 19:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dacht ik ook maar blijkbaar wordt er leeg gewogen.
Brandstof moet ook een minimale hoeveelheid van achterblijven om te kunnen onderzoeken maar dat is het dan ook.
Nee, dat wordt eruit gehaald vóór het wegenquote:Op zondag 28 juli 2024 19:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Kan toch gewoon verschil in resterende brandstof zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |